Rekensommetje

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

09 jan 2019, 09:45

De man die de papieren van terrorisme zou gestolen hebben was veroordeeld voor 5 jaar cel
waarvan de helft hij moest zitten
hij is in 2016 veroordeeld maar welke maand weet ik niet
maar was het januari dan is dat nu juist twee jaar,en geen twee en een half 
maar hij is al langer vrij want heeft intussen al ingebroken in het gerechts gebouw
dit is een teruggekeerde strijder
stel ik mij ook nog de vraag hoe heeft deze man die harde schijf kunnen stelen hoe weet hij waar die bevind michien een vriend in het gerechts gebouw

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

09 jan 2019, 10:38

als ge 'n paar jaar in de bak zit dan bestaat de kans dat ge "vrienden" maakt..... 8O

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

09 jan 2019, 11:52

hendrikjozef schreef:als ge 'n paar jaar in de bak zit dan bestaat de kans dat ge "vrienden" maakt..... 8O
Was misschien in gezelschap van zijn advocaat ! In Antwerpen zijn er 2 opgepakt ivm. drugdossier ! :idea:
Doe wel en zie niet om !

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

09 jan 2019, 17:41

En de advocaat van de rereur aanslag ,die ongemanierd staat te roken 
en de rook gewoon in de mensen hun gezicht blaast
ik krijg de indruk dat met de man ook niet alles in orde is

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

10 jan 2019, 08:35

marcelvm schreef:En de advocaat van de rereur aanslag ,die ongemanierd staat te roken 
en de rook gewoon in de mensen hun gezicht blaast
ik krijg de indruk dat met de man ook niet alles in orde is
Nen dikke onbeschofte vlegel was dat.  8O
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

10 jan 2019, 12:00

benq schreef:
marcelvm schreef:En de advocaat van de rereur aanslag ,die ongemanierd staat te roken 
en de rook gewoon in de mensen hun gezicht blaast
ik krijg de indruk dat met de man ook niet alles in orde is
Nen dikke onbeschofte vlegel was dat.  8O
Vandaag staat er een interview met die advocaat in het HLN . Mijn conclusie : die vent is " zo zot als een achterdeur"  :) 
Fazal

10 jan 2019, 19:47

Advocaten zijn des duivels ..., als ze maar kunnen verdienen aan het verdedigen en het goed praten van de misdaad.
Rechtvaardigheid is aan hen niet besteed! Dat noem ik onverbloemde witteboordencriminaliteit!
 
Fazal

10 jan 2019, 20:04

Het is misschien wel een zot, en hij staat wel te roken, maar hier is in ieder geval niet te zien dat hij de rook in de gezichten van omstanders blaast!??? Iemand een betere foto of een beter filmpje van 'die misdaad'? Het zou kunnen, want ik heb het nieuws op TV vandaag, niet gezien.

Maar dat hij de zoveelste advocaat is die de misdaad verdedigt voor roem en geld, is een feit.
Die gasten zijn nog erger dan de misdadiger zelf!

Afbeelding

PS.: Ik zie ook niet in wat dat met een rekensommetje heeft te maken!??? 
Het aantal zotten en misdadigers die hier op deze aardkloot rondlopen, is zelfs gewoon niet te becijferen!
Ice

10 jan 2019, 21:51

Over die beroepsleugenaars....abderrahim lahlali, die zowel slachtoffers van aanslagen als een 15-tal teruggekeerde terroristen verdedigt en dan komt janken op terzake dat die laatsten niet genoeg gepamperd worden in de bak?
Een regelrechte parasiet, een slaatje slaan uit beide kanten, zowel slachtoffers als daders, als het maar opbrengt, nietwaar? Van twee walletjes vreten is dat tuig gewend, daarvoor krijgen ze de dubbele nationaliteit?

Er zou volgens dat stukske advocaat nog veel meer belastinggeld moeten gestoken worden om dat geradicaliseerd crapuul, dat ons leven en veiligheid bedreigt, psychisch bij te staan, te 'de-radicaliseren' (tiens, doen ze dat zichzélf niet aan dan?) en te hélpen bij terugkeer in de samenleving, nog meer vrijaf van de bak om werk te gaan zoeken - wat vinden we daarvan?  8O 
Schaf dan misschien ineens de hele gevangenis maar af?! Alléén voor moslimtuig en terroristen, he? Wie geflitst wordt, zal dan wel in de plaats gaan zitten.

Niks terugkeer in onze samenleving, wél enkeltje retour naar hun woestijn, ERUIT moet dat soort, níks nog een kans om onze samenleving verder te verzieken en te verrotten!

Overigens heb ik nog nergens gehoord dat een van die daesh-lafbekken veroordeeld werd voor het strafbare feit dat ze in het buitenland voor een vreemde mogendheid zijn gaan vechten?
Of telt de strafwet weer niet voor islamitische terroristen?  :evil:

@marcelvm: je vraag over hoe de dief wist waar die HD te vinden was en een mogelijke inside job (opzettelijk en gericht gepikt, uiteraard met medeplichtigheid van......) is best mogelijk, de schijf is nog steeds niet terecht...meteen doorgegeven aan een medeplichtige? Wáár is ze anders? Op de wc? Hebben ze de wc-pot wel onderzocht?  :twisted:

De gevolgen van deze diefstal zullen we pas te weten komen bij het proces, let maar eens op!
Procedurefouten? Ontoelaatbaar bewijs want geheimhouding van het onderzoek werd geschonden? 
Wat zouden ze, advocaten én justitie, nog kunnen aanhalen om het proces tegen terroristen te kunnen saboteren??

Mijn gedacht is dat deze diefstal opgezet en voorbereid was, dat alles wat op die schijf stond (uitgebreide en gedetailleerde foto's van de aanslag, slachtoffers, autopsierapporten enz...) zal geweerd worden als bewijs tegen dat terroristisch crapuul en zo OM met lege handen komt te staan en dan zullen álle terroristen VRIJGEPLEIT en VRIJGELATEN WORDEN ZONDER STRAF.....
Als dit crapuul inderdaad op grond van deze diefstal wordt vrijgepleit, dan bewijst dat niet enkel de misdadige OPZET van deze vermeende diefstal maar betrokkenheid van....vul maar in!