Dries van Langenhove

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

19 jan 2019, 17:58

Phoebe schreef:........................

Anders is het dan voor sommige  politiekers die wat nonchalanter voor de dag komen .. Almaci bvb. amai , die haar coiffeur is precies in de vakantie naar 't school geweest,  al kan  het  ook zijn dat Almaci misschien zélf haar 'haar' doet ?!
Idem dito met haar kleding .. Ik geef toe , met een figuur als het hare is het niet altijd gemakkelijk om  wat puik voor de dag te komen  ...maar toch verbetering in de stijl kan zeker nog !


......
.
De kledij komt duidelijk uit het " container circuit " ! Jani zou zijn hart kunnen ophalen met een restyling ! 8)
Doe wel en zie niet om !
55 Monique

19 jan 2019, 18:17

Beste lucas en wil 

Het laat mij Siberisch koud.

Mvg .

En beste lucas ,  wat WAS u beroep  ....Had geen tijd op te spijbelen , maar wie de pot verwijt  (Nadenkertje )....


uurrooster van Lucas en uurrooster van Monique durf je het aan ?????

 ....En de km per jaar .... 

 Om te beginnen veel Auto's mag bestellen , om mij in te halen .... 


:roll:

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

19 jan 2019, 18:39

55 Monique schreef:Beste lucas en wil 

Het laat mij Siberisch koud.



Dacht ik al. Siberië, is dat niet de plek waar zich de strafkampen bevinden ?


:lol:
55 Monique

19 jan 2019, 19:06

Het laat mij Siberisch koud

Betekenis .

Het interesseert me totaal niet. 

Mvg .



Maar krijg toch geen reactie , heb daarnet een vraag gesteld .

Mannen denken dat ze alles mogen zeggen tegen vrouwen....
Ice

20 jan 2019, 11:54

figaretto schreef:
Phoebe schreef: Het is zover gekomen dat, wanneer ik zie dat ofwel Calvo of Almaci uitgenodigd zijn om hun quasi monoloog ( want daar komt het dan meestal op neer) te komen neerzetten, dat ik zelfs niet meer kijk . Het schuine kopje van bvb. een K. Cools, glimlachend  goedkeurend kijkend  en afwachtend tot ze hun populistisch links discours gekakeld hebben is er voor mij dan nét  teveel aan .
Almaci beantwoordt ook nooit de vraag die haar gesteld wordt. Zij beperkt zich tot het opnieuw afdraaien van de plaat die ze er kort voorheen al eens had doorgedraaid. Zelfs een " ja, maar" of een "neen, behalve" is teveel gevraagd. Maar niettemin zie ik haar graag verschijnen op televisie want ze stelt me in de gelegenheid om tijdens haar langdurige tussenkomsten een koffie te gaan zetten in de keuken of een blokje kaas af te snijden. Helemaal nutteloos is ze dus niet.
Ik begreep dat het hier over Dries Van Langenhove gaat.  Welnu, ik merkte dat de goede ziel deelnam aan de spijbelbetoging van vorige donderdag.
Geheel in het kader van de opzet dezer manifestatie toonde hij een grote affiche met een oproep voor meer kernenergie.
Het is bekend dat vandaag de dag geen enkele energiebron zo klimaatneutraal is als kernenergie : quasi nihil CO², veilig, onafhankelijk van weersomstandigheden en ook nog het goedkoopst. Groot was dan ook mijn verwondering toen de arme man onder luid boegeroep werd weggejaagd. Hoe zou dat toch komen ?
Daaraan zie je hoever ze het volk en de onwetende jeugd al hebben misleidt dat ze de klimaatleugen geloven...
Fossiele brandstoffen zijn inderdaad vervuilender en eindig (nog 200 jaar  :roll:)

Windmolens en andere dúre doekjes voor het bloeden zijn anderzijds een perfect smoesje als alternatieven om nog meer 'financiële' inspanningen te eisen en wurgende regeltjes op te leggen aan de bevolking om corrupte politici hun zakken te spekken.
Waarom moet de goedkopere kernenergie dan geweerd worden?

Ze weten misschien niet meer waar ze moeten blijven met het radioactief AFVAL? Het wordt al in zee gedumpt (die vaten beginnen al te lekken), begraven en zelfs de ruimte ingeschoten?

Aan de échte alternatieven zoals thorium en kernfusie wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven want machthebbers wíllen geen veilige, goedkope en voldoende energie voor iedereen want dan zijn ze hun wurgende machtsgreep door chantage van een basisbehoefte op de massa kwijt.
Datzelfde zien we toch ook voor 'vervuilende' auto's: hoelang zijn er reeds propere alternatieven voor de vervuilende verbrandingsmotor? De jaren '50? Deze alternatieven worden opgekocht en belanden in de diepvries.
Want propere, goedkope auto's kunnen niet gebruikt worden als melkkoe en daar draait het om: géld en hebzucht, nét als bij energie.
Deze spijbelende jongeren moeten eens leren hun verstand en internet te gebruiken!

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

21 jan 2019, 12:49

Ice schreef:
figaretto schreef:
Phoebe schreef: Het is zover gekomen dat, wanneer ik zie dat ofwel Calvo of Almaci uitgenodigd zijn om hun quasi monoloog ( want daar komt het dan meestal op neer) te komen neerzetten, dat ik zelfs niet meer kijk . Het schuine kopje van bvb. een K. Cools, glimlachend  goedkeurend kijkend  en afwachtend tot ze hun populistisch links discours gekakeld hebben is er voor mij dan nét  teveel aan .
Almaci beantwoordt ook nooit de vraag die haar gesteld wordt. Zij beperkt zich tot het opnieuw afdraaien van de plaat die ze er kort voorheen al eens had doorgedraaid. Zelfs een " ja, maar" of een "neen, behalve" is teveel gevraagd. Maar niettemin zie ik haar graag verschijnen op televisie want ze stelt me in de gelegenheid om tijdens haar langdurige tussenkomsten een koffie te gaan zetten in de keuken of een blokje kaas af te snijden. Helemaal nutteloos is ze dus niet.
Ik begreep dat het hier over Dries Van Langenhove gaat.  Welnu, ik merkte dat de goede ziel deelnam aan de spijbelbetoging van vorige donderdag.
Geheel in het kader van de opzet dezer manifestatie toonde hij een grote affiche met een oproep voor meer kernenergie.
Het is bekend dat vandaag de dag geen enkele energiebron zo klimaatneutraal is als kernenergie : quasi nihil CO², veilig, onafhankelijk van weersomstandigheden en ook nog het goedkoopst. Groot was dan ook mijn verwondering toen de arme man onder luid boegeroep werd weggejaagd. Hoe zou dat toch komen ?
Daaraan zie je hoever ze het volk en de onwetende jeugd al hebben misleidt dat ze de klimaatleugen geloven...
Fossiele brandstoffen zijn inderdaad vervuilender en eindig (nog 200 jaar  :roll:)

Windmolens en andere dúre doekjes voor het bloeden zijn anderzijds een perfect smoesje als alternatieven om nog meer 'financiële' inspanningen te eisen en wurgende regeltjes op te leggen aan de bevolking om corrupte politici hun zakken te spekken.
Waarom moet de goedkopere kernenergie dan geweerd worden?

Ze weten misschien niet meer waar ze moeten blijven met het radioactief AFVAL? Het wordt al in zee gedumpt (die vaten beginnen al te lekken), begraven en zelfs de ruimte ingeschoten?

Aan de échte alternatieven zoals thorium en kernfusie wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven want machthebbers wíllen geen veilige, goedkope en voldoende energie voor iedereen want dan zijn ze hun wurgende machtsgreep door chantage van een basisbehoefte op de massa kwijt.
Datzelfde zien we toch ook voor 'vervuilende' auto's: hoelang zijn er reeds propere alternatieven voor de vervuilende verbrandingsmotor? De jaren '50? Deze alternatieven worden opgekocht en belanden in de diepvries.
Want propere, goedkope auto's kunnen niet gebruikt worden als melkkoe en daar draait het om: géld en hebzucht, nét als bij energie.
Deze spijbelende jongeren moeten eens leren hun verstand en internet te gebruiken!

Dat vraag ik mij ook af Ice.
Waarom is de pers zo tégen kernenergie ? De pol. partijen behalve het VB ?
Ik kan geen enkele reden bedenken dan wat jij geschreven hebt.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

21 jan 2019, 16:02

Daaraan zie je hoever ze het volk en de onwetende jeugd al hebben misleidt dat ze de klimaatleugen geloven...
Fossiele brandstoffen zijn inderdaad vervuilender en eindig (nog 200 jaar  Afbeelding)

Windmolens en andere dúre doekjes voor het bloeden zijn anderzijds een
perfect smoesje als alternatieven om nog meer 'financiële' inspanningen
te eisen en wurgende regeltjes op te leggen aan de bevolking om corrupte
politici hun zakken te spekken.

Waarom moet de goedkopere kernenergie dan geweerd worden?


Ze weten misschien niet meer waar ze moeten blijven met het radioactief
AFVAL? Het wordt al in zee gedumpt (die vaten beginnen al te lekken),
begraven en zelfs de ruimte ingeschoten?


Aan de échte alternatieven zoals thorium en kernfusie wordt geen enkele
ruchtbaarheid gegeven want machthebbers wíllen geen veilige, goedkope en
voldoende energie voor iedereen want dan zijn ze hun wurgende
machtsgreep door chantage van een basisbehoefte op de massa kwijt.

Datzelfde zien we toch ook voor 'vervuilende' auto's: hoelang zijn er
reeds propere alternatieven voor de vervuilende verbrandingsmotor? De
jaren '50? Deze alternatieven worden opgekocht en belanden in de
diepvries.

Want propere, goedkope auto's kunnen niet gebruikt worden als melkkoe en
daar draait het om: géld en hebzucht, nét als bij energie.

Deze spijbelende jongeren moeten eens leren hun verstand en internet te gebruiken!
Tja, en daarvoor hebben we 4 ministers van milieu,4 ministers van energie,,maar ze zitten er bij en doen niks,dat noemt men "soms vind men de job van uw leven.
Ook die ministers van gezondheid....hoeveel zijn er dat??? En dan leest men in de krant het maffia graaien over de geneesmiddelen ,en wijzen ze met de vinger naar Europa(die ook zitten te slapen)en mag het de Coecke oplossen.....het zou uw kind, maar zijn....
En het milieu,en de opwarming van de aarde, dat is een natuurlijke cyclus ,dat afhangt door de rotatie van de aarde, en een mensenleven is niet lang genoeg om ook maar enig verschil te zien, ieder jaar is het weer anders,maar de milieu vervuiling ,komt door het te veel aan mensen, auto's, vliegtuigen, schepen,en België kan het alleen niet oplossen,en als die groenen voor een milieu regering gaan zijn we nog niet aan de nieuwe patatten,maar gaan ze drastische maatregelen treffen, nee , ze kunnen en durven niet, gaat ze tegen de containerschepen zeggen dat die vervuilende boten  Antwerpen niet meer binnen mogen, gaan ze de vliegtuigen beperken,tegen de chemie zeggen dat ze moeten ophoepelen.....gaan ze tegen Polen en Duitsland zeggen dat ze moeten stoppen met hun bruinkool, maar tegen jan modaal met zijn dieseltje ,en tegen de roker, nemen ze wel maatregelen.
Ze hebben het allemaal zelf in de hand gewerkt,maar voor een oplossing schuiven ze de zwarte piet door.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

22 jan 2019, 22:19

55 Monique schreef:
Mannen denken dat ze alles mogen zeggen tegen vrouwen....
Liefste Monique, moest dat nu eens waar zijn... :o maar U kent dan mijn beddegenoot nog niet hoor... :lol:
   

Heb ergens toch een gevoel dat U een  "# Me Too"  ingesteldheid zou hebben, of voel ik dit verkeerd... :roll:
Laatst gewijzigd door davang op 22 jan 2019, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

22 jan 2019, 22:56

Weet dat al die ongerustheid over de 'klimaatopwarming' die fel opgeklopt wordt, plots een geheel andere wending zal nemen, het merendeel van die "spijbelaars" komen spijbelen omdat het 'cool' is om  hun bewoording te gebruiken.

Die aanwezigheid van Dries Van Langenhove op die 'spijbel' zal zeker sommigen een beetje beter doen nadenken, het tonen van zijn borden voor meer kernenergie waren moedig, maar volledig tegen het doel van die betoging.... geen kernenergie meer .. 8)
 
Heb ik  een bewondering voor diegenen die werkelijk opkomen voor het milieu, maar heb grote twijfels over de bedoeling van sommige 'inrichters' die gewoon na apen wat in het buitenland is gebeurd.
Zelf weet ik ook alles maar van horen zeggen,dus niets, maar het is toch vreemd dat er nooit iemand als het over de klimaatopwarming gaat(zowel op radio of op tv )  aan zet mag komen...die wordt zomaar direct in de verdomd hoek geduwd als ontkenner , op een manier zoals het Vlaams-Blok in het cordon werd gezet...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

22 jan 2019, 23:12

https://www.hln.be/regio/gent/video-ler ... ~a58c4d34/

Dat extreemlinkse krapuul voor de klas weghalen en verbieden dat ze ooit nog met kinderen werkt.
Dat zou mijn tarief zijn als ik wetgever en rechter was!
Ondank is 's werelds loon
Ice

23 jan 2019, 02:24

MD, de laatste stuiptrekkingen van wanhopige linkiewinkies die hun ondergang zien aankomen....?
Daarvoor gaan ze dan de middelbare scholieren (van go! natuurlijk, wíe verwondert dat nog? Al een kwalijke reputatie door meermaals negatief in de media te komen?) potentiële en toekomstige kiezers maar proberen te ronselen, hun stemgedrag reeds beïnvloeden door propaganda, door het beledigen en zwart maken van een politicus, enkel omdat zijn politieke overtuiging (opkomen voor eigen volk!) niet strookt met die van de leerkracht?  8O

Intussen pogen directies van deze scholen krampachtig de schijn op te houden van 'respect' voor iedereen, 'vrije meningsuitingen', en zelfstandig, kritisch denken dat ze beweren hoog in hun vaandel te dragen....leerkrachten hebben daar vast geen voorbeeldfunctie voor respectvol gedrag maar wellicht wél een rode partijkaart? (of was het een moslimleerkracht? Dat zou ook nog kunnen..)  :roll:

Willen we dát dan voor de klas hebben staan om onze kinderen te leren kritisch en zelfstandig te denken, zélf hun mening te vormen in een politiek objectieve omgeving dat het onderwijs moet zijn?
Dit is niet minder dan hersenspoeling, opruiing en machtsmisbruik in de functie als leerkracht, als 'opvoedkundige' en zoiets hoort níet thuis in ons onderwijs. 

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

23 jan 2019, 08:32

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190122_04123672

Cafépraat of communistische indoctrinatie ???

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jan 2019, 10:25

Vooral domme praat van een domme leerkracht. Een leerkracht mag zijn/haar politieke overtuiging laten blijken in een discussie middels argumentatie  maar mag nooit dit soort praat uitslaan. In principe moet de directie de begeleidende pedagogische adviseur van die leerkracht optrommelen en één en ander voorleggen. Een negatief verslag zou dan best kunnen. Bij herhaling kan ontslag volgen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

06 feb 2019, 22:21

frits1955 schreef:Dat Van Langenhove zit te liegen mag dan niet gezegd worden ?
Frits ik hoor hier toch niemand zeggen dat jij dat niet mag zeggen...  :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
55 Monique

14 feb 2019, 15:29

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/dr ... ~ad91e172/

Dries Van Langenhove: “Facebook verwijderde mijn accounts. Dit is ontoelaatbare inmenging in verkiezingen”

Facebook heeft twee privé-accounts van Dries Van Langenhove verwijderd. Hij zou herhaalde inbreuken tegen de gebruikersregels gepleegd hebben. De lijsttrekker voor Vlaams Belang in Vlaams-Brabant bij de federale verkiezingen ziet er ontoelaatbare inmenging in de verkiezingen in. “Ik ben duizenden contacten kwijt. Dit is verkiezingsvervalsing.”

Als er niets is gebeurd gaan ze niet zo maar u account verwijderen :mrgreen: