Steriele verbanden en sondes binnenkort ook te koop in winke

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
55 Monique

01 feb 2019, 23:50

procman4 

Heb geen probleem mening verschil 


Ouders radeloos nu er geen gratis medicijn meer is: “Valentina (5) zal weer helemaal aftakelen” ... Minister van Asiel en Migratie Maggie De Block heeft begrip voor de open brief van elf .... Ook in 2020 tot half miljard te kort voor pillen: nieuwe regering krijgt problemen met geneesmiddelenfactuur ....

Heeft gisteren in de krant gestaan , en heb hier ergens geplaatst schrok zelf  ....
Kan misschien een medicijn zijn dat we echt nodig hebben maar er  is een tekort aan pillen niet fijn ...
Ander merk nemen prima , maar als u niet bevalt wat dan of ze hebben geen alternatief ???? 

Vind toch als je zoveel besparingen ????  , en dan stel ik me ook  hebben we zekerheid toekomst in alles wat gezondheid betreft ...Heb onlangs gelezen dat alleen nog de rijke factuur zal kunnen betalen Ziekte (Kanker) 
Dan zeg ik dat de toekomst er niet rooskleuring uitziet ..... Bekijk niet voor mijn eigen alleen maar wel in algemeen .

Moet u ook de vraag stellen hosp.verz , die gaan dat ook niet blijven dragen , je kan niet alles doorgeven aan hun , ofwel wordt dat ook niet meer betaalbaar voor de bevolking .... 

Heeft nu niks te maken met met warenhuis van steriele doekjes enz .

En er zijn die problemen hebben apothekers , wat wil je de laatste tijd ook veel online , laat ook voelen voor iedereen en ook zien waar ze gevestigd zijn , heeft er ook met te maken ...