Verboden te roken in je auto met kinderen...

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 feb 2019, 10:37

denlowie schreef:
55 Monique schreef:
Privacy bestaat dat Delowie ? 
Sinds ik zeer actief ben op een groot forum weet ik 100% zeker dat er in Belgie 0,0 privacy bestaat.

Bij de meeste inkom en uitrij van een gemeente staan er camera's ook in zeer veel winkel straten en in de winkels zelf bijna overal .

En dan betaal men nog met een kaart zodat men kan nagaan wat men maandelijks aankoopt, ook tankt zodat men bijna weet hoeveel km je heeft gereden !

enz.... dit is ons privacy in Belgie, alles kan nagetrokken worden .
Denk je dat dat enkel in België gesitueerd is? Dat is overal.
55 Monique

10 feb 2019, 10:39

Delowie 

Volledig mee eens ( Big brother België)  :wink:en niet te vergeten Iphone ....

 privacywet ... Normaal gezien ook verboden ( maar kan nog begrip opbrengen gevaar burgers ) 
Zo iets kost ook regering-gemeenten-stad en burgers geld ... is ook maar de laatste jaren in voege 

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

10 feb 2019, 10:47

Privacy daar wordt nogal veel over gestruikeld, neem nu die camera's in winkelstraten ,enz , of dat ze mij nu filmen of niet ik heb daar geen problemen mee.
Die camera's zijn er een groot deel gekomen voor onze veiligheid sedert de IS aanvallen; en als er iets gebeurt kunnen ze nog op de beelden achter sporen zoeken.
Neem nu smartphone's of GSM's van als ge die aanlegt en je hebt hem bij weten ze direkt in welke sector je u bevindt, moeten we hem daarvoor uitlaten?
We worden constant via camera's gevolgd op de weg, moeten we daarom thuis blijven?
In veel bedrijven hangen camera's, wel ze hangen daar goed , ik ging daarvoor geen stap rapper zetten of dat er geen waren.
Alles wordt opgeklopt is mijn bescheiden mening, zal wel lezen of er nog van dat gedacht zijn of niet.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 feb 2019, 10:59

wardje schreef:Privacy daar wordt nogal veel over gestruikeld, neem nu die camera's in winkelstraten ,enz , of dat ze mij nu filmen of niet ik heb daar geen problemen mee.
Die camera's zijn er een groot deel gekomen voor onze veiligheid sedert de IS aanvallen; en als er iets gebeurt kunnen ze nog op de beelden achter sporen zoeken.
Neem nu smartphone's of GSM's van als ge die aanlegt en je hebt hem bij weten ze direkt in welke sector je u bevindt, moeten we hem daarvoor uitlaten?
We worden constant via camera's gevolgd op de weg, moeten we daarom thuis blijven?
In veel bedrijven hangen camera's, wel ze hangen daar goed , ik ging daarvoor geen stap rapper zetten of dat er geen waren.
Alles wordt opgeklopt is mijn bescheiden mening, zal wel lezen of er nog van dat gedacht zijn of niet.
Daar heb je groot gelijk in. Laat ze ons maar filmen, het kan ons alleen maar ten goede komen ingeval er ooit eens iets gebeurt.  Mij deert het niet.  
55 Monique

10 feb 2019, 11:40

Wardje -Prima Vera ,

Heb daar ook niks op tegen ....Laat ze maar staan , alleen hopen dat ze goed werken is enige. Ben je mee Prima-Vera  :wink:

Maar informeer jullie eerst privé woning ( plaatsen)  :evil: diensten niks op tegen werk gespaard , maar ??? 
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 10 feb 2019, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

10 feb 2019, 11:41

Nen autodief schroeft er andere platen op of rijdt in een truck. Weg is je voiture. 
Die camera's is om je ver weg te takelen bij niet in orde zijn, een handeltje.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
55 Monique

10 feb 2019, 11:45

Boeffer 

Klopt 100% Autosleutels afdekken met zilverpapier , en ver genoeg leggen van u wagen (woning)  , of ze zijn er ook mee weg 
Onlangs gezien was nu op tv of krant ??? Ging super snel  :evil:

Klik er op 

Met deze simpele truc voorkom je diefstal via uitlezen van contactsleutel


druk er op clip 
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 10 feb 2019, 11:55, 3 keer totaal gewijzigd.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

10 feb 2019, 11:45

boeffer, Ze kunnen ook niet bij iedere auto of parkingplaats een camera plaatsen.

Er zullen altijd feiten gebeuren buiten het zicht van de camera's

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 feb 2019, 11:56

55 Monique schreef:Wardje -Prima Vera ,

Heb daar ook niks op tegen ....Laat ze maar staan , alleen hopen dat ze goed werken is enige. Ben je mee Prima-Vera  :wink:

Maar informeer jullie eerst privé woning ( plaatsen)  :evil: diensten niks op tegen werk gespaard , maar ??? 

Ik ben mee!  Hier zijn geen camera's aan de privé-woningen behalve ééntje maar die staat naar eigen deur geplaatst. Voor de rest is het hier een rijtjeshuizenstraat en enkel aan de overkant (CF) staan nu camera's.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 feb 2019, 12:03

55 Monique schreef:Idefix 

Ben er ook tegen zeker waar kinderen bijzijn ...
Horeca en dancings en bruine kroegen en  privé in de bouw enz ...
Heeft altijd bestaan  ( Konden ze evengoed tabak industrie stop zetten ) 
( Bron inkomsten ) daar gaat het om .
En nu ineens mag niks meer, minder inkomsten  :arrow:  ( Taksen en belastingen en gas boete) 
In Nederland gaat prijs weer omhoog , gaan ze daarom minder roken , de grens over . 
Suikers ( wat staat er tegenover ) lactose vrije choco  :arrow: ook niet gezond ... 
 
Als niemand meer rookt gaat de lucht misschien zuiver worden?????? Eens vragen aan Anuna door welke belasting de taks op tabak gaat vervangen worden. :P :P :P :P
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 feb 2019, 12:12

Mensen het gaat hier wel alleen om "Niet roken in een auto waar kinderen bij in zitten" als je er alleen in zit of met uwe Charel of uw Marie, moogt ge roken gelijk een schouw. Dus zoveel taks gaat de staat daardoor niet mislopen want een roker haalt zijn nicotine toch in. :lol:
De zon is gratis voor iedereen

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

10 feb 2019, 12:18

Ja, alles wel beschouwd, we mogen niets meer " moeder waarom leven wij"?? :D

Om belastingen te betalen , ons te ergeren aan alles en nog wat en dan straks te beseffen ,LEVEN was het dat maar
:wink: :wink: :wink:
55 Monique

10 feb 2019, 12:50

Wardje 

Hoor zo net op tv terzake  met vliegtuig naar Italië 80 euro
En met trein 630 euro 

Daar is ook nog laatste niet over gezegd , ik heb daar nu geen problemen , ik reis niet graag ....
Zakenrelatie naar buitenland meeste met vliegtuig ... 
En mensen op reis gaan ... 
En klimaat jongeren houden ze daar rekening zakgeld is van hun regering en ouders gaan wel betalen ...
Maar ze vergeten afgestudeerd werken- gezinneke huis en tuintje en kindjes , wat denken ze nu dat ze gaan ontlopen ???? 
Oké heb er geen problemen mee er moet wat aangedaan worden (om te beginnen ) festivals jongeren  :evil: :evil:
 
55 Monique

10 feb 2019, 12:58

Idefix 

Neen , Anuna De Wever  zal haar steentje bijdragen taksen en belastingen wel betalen '( Begroting ) 
minder inkomsten Regering ( Zal ook loon vergoeden van Minister Schauvliege)  :evil: :evil:

Haar mama werkt ook voor 'Groen' appel valt niet ver van de boom  :wink:

Klik er op 

DE WAARHEID OMTRENT “ANUNA DE WEVER”Ze beweert dat niet waar is dat ze voor groen werkt  :evil: :evil: mama dat ze eerlijk is reclame maken voor haar bedrijf op de eerste plaats . :roll: :roll:
55 Monique

10 feb 2019, 13:31

Klik er op 

Contactloze autosleutel in de ban: déze auto's worden vaakst gejat