Economische inspectie voert onderzoek naar nieuwe

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
55 Monique

06 feb 2019, 23:28

Druk op deze link

Economische inspectie voert onderzoek naar nieuwe promotiestunt van Albert Heijn
Minister van Consumenten Kris Peeters (CD&V) heeft de Economische Inspectie opdracht gegeven de opmerkelijke promocampagne van supermarktketen Albert Heijn tegen het licht te houden. Beroepsvereniging Buurtsuper.be had de economische inspectie gevraagd om een onderzoek in te stellen naar de “1+2 gratis”-promotieactie. In België is de verkoop met verlies immers wettelijk verboden. De organisatie spreekt over een “destructieve strategie”.
Deze strategie is al jaren bezig , de kleine moesten er aan geloven en nu is aan ....
En nu zal onder de grote ketens zijn , Werken samen met Delhaize 

Druk op deze link 

Met een gewiekste tactiek lanceert Albert Heijn een kortingenbonanza waarvan zelfs de betrokken producenten uit de lucht vallen. ‘Albert Heijn wil samen met Delhaize het laagsteprijzenmodel van Colruyt onder druk zetten tot het barst.’

De vraag is , kwaliteit ????  grrrrrrrrrrr .