Trump eist.......

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
55 Monique

19 feb 2019, 11:46

Prima Vera

Will moeten wij überhaupt weten wat de Islam en Allah zegt over die strijders? 'k dacht het niet!

Neen!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2019, 11:50

Prima Vera schreef:
19 feb 2019, 11:32
Will moeten wij überhaupt weten wat de Islam en Allah zegt over die strijders? 'k dacht het niet!
Moeten? Niks moet.
Maar is het dan om het even indien de islamieten die naar Syrië vertrekken hun inspiratie vinden in het avonturisme en/of in de honger naar 'glorie' dan wel in een aantal basisteksten die hun ganse bestaan regelen en die zij delen met de duizenden andere aanhangers die nog hier zijn gebleven?

Maakt dat de zaak anders of helemaal niet?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
55 Monique

19 feb 2019, 12:09

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/gr ... 6_29e2RVRs

Groen: “Als dat veiligste optie is, moeten we Syriëstrijders terughalen naar België”

Als het van oppositiepartij Groen afhangt, moet België Syriëstrijders naar ons land terughalen op voorwaarde dat dat “de veiligste optie is”. Dat heeft Groen-Kamerlid Stefaan Van Hecke vandaag gezegd in De Ochtend. N-VA-Kamerlid Koen Metsu is het daar niet mee eens. Hij vindt dat ons land er net alles aan moet doen om te beletten dat Syriëstrijders opnieuw naar België komen.

We hadden een klein beetje hoop , nu dit weer :evil: :evil:
Die van groen zou ook lachen als we haar visum intrekken ook al is ze hier geboren ? en dubbel nationaliteit kan ze ook niet meer zetelen .... ( Zoiets zou een gepast antwoord zijn ) naar groen . Net als Zuhal Demir ...En niet steen naar mij werpen over dubbele nationaliteit ( je kan meerdere bezitten :mrgreen: (https://justitie.belgium.be/nl/themas_e ... ionaliteit Ook al zouden ze wettekst voorzien ,nog de goedkeuring in parlement ???? , en in Belgisch staatsblad verschenen ...
Gaat wel om ons belangen ( veiligheid in ons land ) Kunnen die nu nooit op één lijn zitten en samenwerken .Leven wij nu in omgekeerde wereld :evil: :evil:
55 Monique

19 feb 2019, 13:49

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/pa ... a86aef699/

Pas bevallen IS-bruid smeekt om te mogen terugkeren, moeder van terreurslachtoffer snapt er niets van: “Dat idee alleen al maakt me ziek”

Net als in België woedt in het Verenigd Koninkrijk de discussie wat ze moeten doen met gevangen genomen IS-strijders. De pas bevallen Shamima Begum gooit zelfs nog wat extra olie op het vuur. Zij liet optekenen dat ze “best een mooie tijd” had in het kalifaat en dat de terreuraanslag in Manchester “gerechtvaardigde wraak” was. Toch wil het negentienjarige meisje nu terugkeren. De moeder van een van de slachtoffers weet niet wat ze hoort. “Dat idee alleen al maakt me ziek. Ze vormt een enorm veiligheidsrisico”, stelt Charlotte Campbell.

:roll: :roll: :evil: :evil:
Dan is mijn vraag waar groen hun verstand zit ... Kosten in België , gebrek aan plaatsten gevangenis ENZ ...

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

19 feb 2019, 14:43

Toen Moebarek werd opgehangen ,toen waren die beulen eigenaardige lachende gasten. Was zelfs op TV.
En zo'n volk is dat ginds, een soort maffia die mekaar niks gunnen. Come to daddy zal het ginds klinken.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg