Astrid Coppens is fortuin kwijt

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

23 feb 2019, 10:27

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/amusem ... p#image=11

Ze zou naar eigen zeggen een miljoen doller kwijt zijn aan advocaten.
Als je dat bedrag aan advocaten kan spenderen dan hadden zij en "den John" ten tijden dat ze te samen waren "zeer veel dollars".
Ook als je dat bedrag aan advocaten geeft dan betekent dat ze denkelijk toch een vooruitzicht had om de "jackpot" te hebben met haar scheiding van "den John".

Het spreekwoord zegt klagers hebben geen nood, stoefers hebben geen brood
55 Monique

23 feb 2019, 11:13

janieburton

Je kan niet vergelijken met België ( gerecht en advocaten)
Trouwens vind dat spijtig dat zoiets in de media komt wat is betekenis privacy ... Astrid had toch ook bron van inkomsten samen met haar broer ...Is daar toch niks mis mee , wat onze lieftallige John heeft gedaan ? moet hij maar op de blaren zitten , vind dat top goeie zakenvrouw :D , kun je nog van leren ....Alleen kostenplaatje was iets minder voor haar ...Moet je niet jaloers op zijn wat ze heeft meegemaakt :evil:
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 23 feb 2019, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 feb 2019, 11:16

Astrid C. heeft zich nooit bekommerd om privacy, dus moet dit nu ook niet geheim blijven.
Wat heeft ze in feite meegemaakt, een scheiding??
Dat maken vele vrouwen mee.
Ik denk niet dat er één vrouw jaloers is op dit labiele mens.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

23 feb 2019, 11:26

Waar gaat het over?
Ik ken Astrid en John niet.
Gat in mijn cultuur, of zijn het dan toch niet zo'n belangrijke mensen als ze zichzelf waarschijnlijk vinden?
Ondank is 's werelds loon
55 Monique

23 feb 2019, 11:33

Lea ,

Belachelijk voor woorden , is toch normaal in zakenwereld , die hebben ook contracten net als wij hier in Belgiê.
Samenwonend of huwelijkscontract ....En wat ze samen hebben aangekocht enz enz, trouwens als ze eigen inbreng kapitaal , krijg je dat terug , als dat allemaal opgenomen is in die contracten ... En dat word gesplitst , kun je niet onderuit ....Als je uit elkaar gaat ...Jullie zien dat groot getal en zijn al veroordeeld ... Waarschijnlijk haar zaken beter gegaan zijn dan bij John ???? ( Zeg liever dat ze groot onkostenplaatje heeft gehad om zo zaken aan te vechten , zou niet willen meemaken :oops: :oops:
Wordt eens wakker ....
Wordt hier ook gedaan zowel privé -zakenwereld ....Is zoals een vechtscheiding en de kinderen zijn slachtoffer ... Mag je al blij zijn dat alles op papier staat :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 23 feb 2019, 11:54, 5 keer totaal gewijzigd.
55 Monique

23 feb 2019, 11:34

maior domus

Je hebt niet veel gemist :D

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

23 feb 2019, 11:47

lea*** schreef:
23 feb 2019, 11:16
Astrid C. heeft zich nooit bekommerd om privacy, dus moet dit nu ook niet geheim blijven.
Wat heeft ze in feite meegemaakt, een scheiding??
Dat maken vele vrouwen mee.
Ik denk niet dat er één vrouw jaloers is op dit labiele mens.
Lea, volledig mee eens. Ze heeft al meer dan genoeg gedaan om in de boekskes komen te staan, haar eigen programma op tv gebracht waarin haar leven helemaal uit de doekskes werd gedaan. Nu zeggen : ze heeft recht of privacy vind ik inderdaad nonsens. En dat ze zoveel kwijt is, is teken dat ze veel meer had en ze het kon betalen. Ze hoeft daar niet over te zagen en zeker niet over te klagen. Ze kan het dragen, 't is niet dat ze bankroet gegaan is!
55 Monique

23 feb 2019, 12:03

Prima Vera

Neen daar heb je wel gelijk dat ze draagvlak had om die kosten te dragen ...
Maar wil niet zeggen dat je alles moet laten varen ...
Als dat allemaal is opgenomen , kan dat niemand ontlopen de koek moet verdeeld worden en hebben ze de gelden niet worden woningen verkocht zo simpel is het ....
Sorry zou net zelfde zijn ,als iemand van ons uit elkaar gaan , en je hebt u eigen inbreng erfenis of kapitaal... Zou jij ook graag u geld terug krijgen of zou je dat ook zo maar laten varen 8O :evil: is iets nieuws .... Iedereen gelijk voor de wet .... Waarom heb je dan huwelijkscontract , moet je dat ook niet meer aangaan geld bespaart ????
En dat is net zelfde in bedrijfswereld .................

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

23 feb 2019, 12:08

Sorry we hebben het hier over een zelfuitgeroepen BV in Vlaanderen.
Je begint daar erfenissen en wat al niet meer bij te betrekken, dat heeft hier volgens mij geen enkel uitstaans mee.
En de titel : Astrid Coppens is fortuin kwijt is ook een kwakkel tot en met. Voor jou en mij zou dat een fortuin zijn, voor dat mens is het een habbekrats.
Tenslotte hoe heeft ze dat geld bij elkaar gegaard? Toch door haar samenzijn met den John. En al wat daar achter komt, wel dat zijn onze zaken niet en zij is niet te beroerd voor een overdrijving meer of minder. Ze zijn geen van beiden engeltjes.
55 Monique

23 feb 2019, 12:34

Prima Vera

Die werkte ook Astrid net als haar broer ....

Komt allemaal op zelfde neer .... Lees dat allemaal graag ....
Als zij dat heeft aangevochten is maar de normaalste zaak .... En zou de John fouten gemaakt hebben is dat zijn probleem daar spreek ik me niet over uit ....Dan was hij dikke zero in zakenwereld en privé samen . ????
Je gaat toch u eigen vermogen , en zaak niet op spel zetten , op zo korte tijd , dan is de John werkelijk gefaald ..... ????
Zij moet sterk in haar schoenen gestaan hebben , anders ga je zoiets niet aan .........

Het wettelijk stelsel onderscheidt DRIE soorten vermogens:

de goederen die samen toebehoren aan man en vrouw of het gemeenschappelijk vermogen,
de goederen die uitsluitend toebehoren aan de man of het eigen vermogen van de man
de goederen die uitsluitend toebehoren aan de vrouw of het eigen vermogen van de vrouw.


https://www.notaris.be/faq/huwen-samenw ... kscontract

En dat geld ook voor zakenwereld ....

Risico bij scheiding: einde van het bedrijf....

Het bedrijf is van mij want jij hebt geen aandelen ( Niet altijd rede als er dan geen contract is ) dikke problemen .

https://www.neobemiddeling.be/blog/wat- ... tscheiding

De koek wordt verdeeld Prima Vera , en daar kan niemand onderuit ....
En als er geen contract aanwezig is ( gaan ze bron van inkomsten na van beide ) maken zij berekening ..Geld ook voor iedereen .... En wie meeste heeft verdiend , daar houden ze ook rekening mee in verdeling....
Als je zelf huwelijkscontract bezit , zou je dat toch moeten weten ....

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 feb 2019, 13:52

55 Monique schreef:
23 feb 2019, 11:33
Lea ,

Belachelijk voor woorden , is toch normaal in zakenwereld , die hebben ook contracten net als wij hier in Belgiê.
Samenwonend of huwelijkscontract ....En wat ze samen hebben aangekocht enz enz, trouwens als ze eigen inbreng kapitaal , krijg je dat terug , als dat allemaal opgenomen is in die contracten ... En dat word gesplitst , kun je niet onderuit ....Als je uit elkaar gaat ...Jullie zien dat groot getal en zijn al veroordeeld ... Waarschijnlijk haar zaken beter gegaan zijn dan bij John ???? ( Zeg liever dat ze groot onkostenplaatje heeft gehad om zo zaken aan te vechten , zou niet willen meemaken :oops: :oops:
Wordt eens wakker ....
Wordt hier ook gedaan zowel privé -zakenwereld ....Is zoals een vechtscheiding en de kinderen zijn slachtoffer ... Mag je al blij zijn dat alles op papier staat :evil: :evil:



Ben toch al even wakker hoor Monique.
Ga mij echt niet druk maken in heel die Astrid Coppens.
55 Monique

23 feb 2019, 14:01

Lea ...
Ben toch al even wakker hoor Monique.
Ga mij echt niet druk maken in heel die Astrid Coppens.

Ik ook :D waarom zou je , ik zeker niet ik volg geen roddelblaadjes ...
Maar je moet alles in zijn geheel bekijken ...Ze zien daar cijfer passeren :mrgreen:
Maar je kan wet niet ontlopen ....
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 23 feb 2019, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

23 feb 2019, 14:03

Astrid C jaagt enkel op mannen met een heel dikke vette bankrekening.
En zo zijn er veel van die grieten.
55 Monique

23 feb 2019, 14:05

Petrol ,

Astrid C jaagt enkel op mannen met een heel dikke vette bankrekening.
En zo zijn er veel van die grieten.

Kun je ook zeggen van de mannen ,die bestaan ook playboy....
Stom van de John , dat hij zo zwak was :mrgreen: Had toch meer levenservaring dan Astrid op zijn leeftijd .
Zijn ook mannen dat ze denken dat ze alles mogen ( niet met de brave ziele spelen ) kan verkeerd lopen op einde van de rit :roll: Je leest en hoort niks meer van deze man ?????
Ice

23 feb 2019, 15:03

maior domus schreef:
23 feb 2019, 11:26
Waar gaat het over?
Ik ken Astrid en John niet.
Gat in mijn cultuur, of zijn het dan toch niet zo'n belangrijke mensen als ze zichzelf waarschijnlijk vinden?
Roddels over zelfverklaarde bv's horen niet thuis in de rubriek nieuws maar in media of overig...niks gat in cultuur, MD....gaat over een arrogant antwerps leeghoofd dat zichzelf interessant vindt en mediageil is.