Bart De Wever waarschuwt.........

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 feb 2019, 09:24

Er is één Antwerpse misdaadfamilie opgerold maar er zijn er nog vijf waarschuwt BDW in stad Antwerpen.
Sinds hij de ‘war on drugs’ heeft opgestart is er al heel wat naar boven gekomen waar het jaren stil is geweest met de rode en groene partijen.
Als ze bekend zijn, is het dan zo moeilijk om ze te kortwieken?
Hij weet wie ze zijn en waar ze zitten? Wat houd hem dan nog tegen? Dit is toch geen verkiezings propaganda?
Het moet zijn dat misdaad loont in Antwerpen anders zouden die bendes niet aktief blijven en hun gangetje gaan , de vorige opgerolde bende was reeds op hun retour ( beweerd) men.
Maar blijkbaar hebben de studenten bepaald, wat het onderwerp van de verkiezingen gaat zijn.
Als de Joden ( waar ik zeker geen racunes tegenheb), nog steeds leger en politiebescherming geniet, waarom worden deze manschappen niet ingezet om komaf te maken met die bendes?
Zij kunnen financieel wel zelf voor hun bescherming instaan, denk ik.
Bij grote voetbalwedstrijden wordt man nog moeite gespaard om de veiligheid te waarborgen deze kunnen financieel ook wel zelf voor de veiligheid instaan , maar ja in beide gevallen brengt het misschien geld in het laatje.
Nu BDW had als verkiezingsbelofte dat de veiligheid van de Antwerpenaar prioriteit was , dat hij het nu maar bewijst ,zal hem veel stemmen opleveren , hij heeft nog een paar maanden de tijd om het boeltje te klaren, k'wens hem veel succes en dat hij zijn belofte mag waar maken.
55 Monique

24 feb 2019, 10:00

Wardje toch , wat is volgende dat ze ons gaan wijsmaken ...
En hoop zeker dat hij het kan waarmaken , zou opluchting zijn voor zijn stad ...

Stel mij ook de vraag waarom zolang gewacht als je goed weet dat er totaal zes bende's waren ...
Niks zeggen en actie ondernemen , dat is toch de bedoeling voor die andere 5 :roll: ..
Ondertussen zijn die al naar andere oorden , hij beseft toch dat hij ze wakker maakt , met dit in de media te brengen .... Verkooppraatjes lees ik graag maar iets ondernemen , is andere zaak .... Daar gaan andere mannen moeten voor komen , omdat netwerk op te ruimen :evil: :evil: En niet denken dat zoiets nog te stoppen is ...
Dat ze maar beginnen te screenen , om te beginnen , bij eigen volk , die zoiets moeten tegengaan ....Zie in Anderlecht .... Gisteren in de krant ....En financieel in staan voor hun eigen :mrgreen: Heeft hij al gedaan op eigen bodem .... Maar wacht nog altijd op zijn centen .... Denk niet dat de stadskas daar voor dient .....Als ieder op zijn eigen domein , zijn werk doet , maar er is geen geld kas is bijna leeg( Minister Geens)