oog om oog ...

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2019, 12:03

Deze posting kan onmogelijk nog méér on topic zijn: In Australië zit een islamitische strijder voor IS in de gevangenis. Daar zat hij samen opgesloten met een men die een soldaat was tegen IS.

De moslim heeft de boodschap ' E 4 E ' - eye for an eye - in het voorhoofd gegrift van de Australiër.

Afbeelding

Een oog voor een oog is een verwijzing naar de straf die Allah oplegt in de statuten van "de religie van de vrede" in soera 5: 44- 45 " En wie niet rechtspreken volgens hetgeen Allah heeft nedergezonden, zij zijn ongelovigen.
En Wij schreven hen daarin voor: Een leven voor een leven, oog om oog, neus om neus, oor om oor, tand om tand en (rechtvaardige) vergelding voor wonden. En hij, die van het recht hierop afziet, dit zal een verzoening voor zijn zonden zijn en wie niet rechtspreken bij hetgeen Allah heeft nedergezonden, zijn onrechtvaardigen
."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2019, 23:10

Het blijft me opvallen: wanneer een blanke man moslims afmaakt, dan is er dagenlang commotie in de MSM. Wanneer moslims tegenstrevers (al dan niet moslims) aanvallen en executeren, dan horen we daar nauwelijks een muizenpiep over.

Eergisteren gaat een groep strikte moslims op moordpad in Afghanistan . In Sangin lopen ze een lokale veiligheidspost onder de voet en schieten er 65 mensen aan flarden + maken er 38 gewonden. Weten ze daar nu écht niets van bij De Standaard, De Morgen, de Vrt en co??

Misschien passen de MSM wel de tactiek toe van de N.-Z. premier wiens naam me alweer ontglipt: we zwijgen ze dood, dan houdt het wel op. :roll:

Alle dieren zijn gelijk, maar sommige …. ?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2019, 11:18

In Mali zijn de Fulani weerom in actie gekomen: ze hebben zondagnacht om en bij de 100 (!) mensen afgemaakt in het dorpje Sobame Da . Het komt erop neer dat 1/3 van de bevolking van die gemeenschap is uitgemoord.

100 doden en op het radionieuws heb ik daar niets over gehoord (heb ik het gemist?) . Hoe is het toch mogelijk dat wanneer 100 zwarten in het midden van Afrika worden vermoord, dit geen half woord waard is, maar dat één blanke schutter die 50 moslims neerschiet, een week lang het nieuws beheerst?

Toevallig is het zo dat de Fulani waarover ik hier al eens had gerapporteerd, hoofdzakelijk moslims zijn en gesteund worden door IS-aanhangers.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 jun 2019, 15:25

Moslims spelen samen met de police arbiter hier, uwe auto moest eens wat scheef staan.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Fazal

12 jun 2019, 18:41

Zij laten hun auto achter in het midden van de straat, zelfs voor meer dan een half uur.
En jawel, met de 4 pinklichten aan, of wat dacht je!? Is allemaal verboden, maar ja ...!?
'Alle' dagen in de Wondelgemstraat, Bevrijdingslaan en elders hier in Gent.
Politie rijdt rustig voorbij zonder om te kijken. Oeps ..., niks gezien! :twisted: