Nepnieuws

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

18 apr 2019, 12:40

Vandaag is het prachtig weer met iets hogere temperaturen tot 21°
Gisteren nog een klets regen gehad en vandaag komt de leugenpers al zagen over....DROOGTE!
Hélp, brandgevaar!!! :twisted:

We gaan weer naar de zomer toe en we worden al voorbereid over water tekort dat er niet is met de bedoeling
1. De waterfactuur omhoog te jagen door méér belastingen
2. Belachelijke regeltjes te kunnen opleggen en ons weer wat rechten en vrijheid af te pakken door absurde regelneverij - de overheid wil kunnen bepalen hoeveel water we nog mogen gebruiken, wanneer en voor wat - pure dictatuur met de smoes van zuinigheid en de leugen van droogte.

Net als bij elektriciteit: hoe zuiniger we zijn, hoe meer we betalen en hoe minder we zelf nog mogen beslissen over het gebruik van onze peperdure basisbehoeften waarvoor we ook nog eens betálen!!
En de leugenpers speelt lustig mee met in eigen vel te snijden. :x

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 apr 2019, 17:32

Is wel een waarheid , maar wat kan je als individu er aan doen , ondergaan tegen wil en dank.
We zijn citroenen en zolang als er nog jus uitkomt gaan ze door, zo simpel is het.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

18 apr 2019, 17:39

Alles wat hier geleuterd wordt is fake New of Pvda propaganda
Fazal

18 apr 2019, 18:20

Tja ..., van Horus zullen we niet veel leren, dat staat vast!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

18 apr 2019, 19:28

Blijkbaar heeft Fazal een probleem met mij? Zou niet weten waarom, maar soit. Interesseert me ook voor geen neuzeke. :D. Lost zich op na verloop van tijd. Van mij heb je niets meer te leren, ben met pensioen zoals er van jou zeker niets te leren valt buiten azijn pissen. Heb trouwens geen zin om veel tijd te steken in discussies met oude venten uit het Gentse . Heb beters te doen zoals ne goeie vino tinto te drinken op promenade in Calpe en te kijken al wat moois dat hier voorbij komt.
Ice

19 apr 2019, 02:10

Aan jezelf ken je de hele wereld, hé gepensioneerde azijnpisser?
Tijd steken in discussies? We moeten de eerste discussie over de inhoud van een onderwerp van jou nog lezen.. :roll: ...drink nog ne goeie vino tinto in Calpe om je gal door te spoelen, misschien komt er dan wat zinnigs uit dat de moeite van het lezen waard is.
Fazal

19 apr 2019, 12:13

Niet alleen ik, heb een probleem met hem, iedereen heeft een probleem met hem.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

19 apr 2019, 13:57

Efkes ter verduidelijking: ga hier geen Vlaams meer aan verspillen. Is de inspanning niet waard.
Zalig Paasfeest!

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

19 apr 2019, 17:31

Misschien dit topic maar sluiten, over en weer met modder gooien op deze mooie zonnige Paasdagen …...daar heeft niemand iets aan.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet