1 kg./week dieet van dr. Frank

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

Phila
Lid geworden op: 13 jan 2004, 21:17
Locatie: Oost Vlaanderen

27 jan 2010, 01:42

dit lijkt in nederland een echte hype te worden als je het forum op de website van dr. Frank leest.
Mij doet het heel erg aan het dr. Atkins dieet denken. Heeft iemand hier al
ervaring mee.
Van alle mensen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangename diegenen die zwijgen
Coluche

Danielijn
Lid geworden op: 18 nov 2007, 07:16
Locatie: Leefdaal

30 jan 2010, 08:06

De hollanders kunnen misschien fanatiek zijn, maar is is ongelofelijk streng, maar reeel. Als werkende mens is het moeilijk vol te houden.
Nog elke dag sla ik zijn dagrecepten op in mijn PC. Elk dagrecept ontvang je tussen 07h00 en 08h00. Als U wil stuur ik alles eens door. Eerlijk gezegd, de man heeft er werk van gemaakt, en typisch hollands. Het kost niets.

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

29 mei 2010, 19:05

Phila
je berichtje is al van lang geleden ,en de datum viel me op omdat ik op die datum terug gestart ben met de eetmethode van Weight watchers ,en nu na 4 maaden ben ik een goeie 10 kg minder ,en heb ik mijn streefgewicht behaald . Ik krijg ook die mailtjes binnen van dr Frank ,gewoon maar omdat ik overal nieuwsgierig naar ben :het is gewoon een koolhydraatarm dieet ,of proteine dieet ,als het je iets zegt om nooit een lekkere boterham te eten en nooit aardappeltjes of deegwaren , of geen fruit ,( je kan het vergelijken met Atkins ,en nog zo een tiental andere in de reeks )dan kan je dat proberen te volgen ,maar gezond is het niet !!!
Ik vergelijk dan dagelijks die triestige rode bietjes ,en die kwark met wat ik per dag eet ,en dan eet ik als een koningin ,vergeleken met dat .
En dan :als de mensen zijn afgevallen met dat dr Frank gedoe ,en ze beginnen terug normaal te eten ,vliegen de kilos er zo terug aan ,waar zit dan de winst .
Ik eet nu al die tijd heel lekker ,en normaal ,en ik moet niets wijzigen als ik niet meer wil afvallen ,
Ik hoop dat je ook wat ondernomen hebt sinds die 27-1 en dat er bij jou evenveel af is ,als dat tenminste moest !!!
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

Phila
Lid geworden op: 13 jan 2004, 21:17
Locatie: Oost Vlaanderen

29 mei 2010, 21:06

eigenlijk was het meer uit nieuwsgierigheid, ik heb een paar jaar geleden mijn eigen "dieet" gevolgd en ik merk zo rond mij dat ik de enige ben die op gewicht gebleven is. Eerlijk gezegd zou het niet echt gelukt zijn als ik nog dagelijks buitenshuis had moeten gaan werken of koken voor een hele familie.
10 kg. op 4 mnd is goed gewerkt, plezant he als je nieuwe kleren kan gaan kopen.
succes
Van alle mensen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangename diegenen die zwijgen
Coluche

Danielijn
Lid geworden op: 18 nov 2007, 07:16
Locatie: Leefdaal

30 mei 2010, 09:07

Sinds half april heb ik een dietiste onder de arm genomen en was voor vorige week 3,5kg kwijt.
Vorige week een weekje Oostenrijk en ondanks de vele beweging toch 1,1kg erbij. (te lekker gegeten) Dus... nu we weer thuis zijn gaan we keihard doorbijten.
Succes aan iedereen...

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

30 mei 2010, 11:05

@ flowerlady
Is WW ook niet moeilijk vol te houden? Je moet toch ook altijd afwegen en punten tellen? En kun je dan bijna alles eten?
Ik ben benieuwd naar wat u zoal per dag/week eet?

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

02 jun 2010, 08:51

Phila, wat bedoel je dan met "eigen dieet" ?