prodimed,proteinedieet onder doktertoezicht

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

neke12
Lid geworden op: 16 jan 2010, 09:18

29 nov 2012, 07:49

Hallo allemaal die paar weken geleden zo vriendelijk en behulpzaam reageerden.
Ben op 6 november effectief begonnen,heb me strikt aal alles gehouden en ben nu een dikke 8 kilo kwijt!
Als het waar is,zij heeft een speciale weegschaal...is het ook puur vet dat er af is en ben ik in spieren aangekomen!
Ga nu over naar fase 2....wat wil zeggen...nu mag ik s' avonds een maaltijd met vlees of vis en groenten.
Dat moet ik dan weer afwachten,als afvallen doorzet is dat 2 weken,en dan is het fase 3.
Dan komt er ontbijt met 1 bruine boterham met beleg bij en beetje fruit,al die tijd heb ik voedingssupplementen en vitamines moeten innemen,en ben ik nagekeken door de dokter.
Honger heb ik zelden gehad...goesting wel,soms heel veel.

Waar ik wel blij mee ben....tegen 1/1/2013 als het halve land begint met goeie voornemens...heb ik al een slechte periode achter de rug.
Voel me ook veel beter nu...en ook,ik kan weer in mijn ouwe kleding...toch bijna ....nog 4 tot 6 kilo te gaan,die moeten er nog af.

ziezo...nog een ding,ik besef wel...het moeilijkste moet komen,leren om een gezonde basis te vinden met meer eiwitten,minder suikers en vetten,kortweg,minder koolhydraten.

groetjes
alfa

30 nov 2012, 05:26

Proficiat, Neke !
Goed gedaan !
Maar jouw laatste zin omschrijft het goed :een eetpatroon vinden waarbij je nieuwe gewicht stabiel blijft.....dat is moeilijk.