ontvangen mails van meer dan 2 jaar terug...

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

popol
Lid geworden op: 21 mar 2005, 19:53
Locatie: Mol

12 mar 2019, 16:48

Beste vrienden,
de laatste tijd ontvang ik meerdere keren per dag mails (meestal dan nog cursief gedrukt..) dat ik dit of dat zou gewonnen hebben enz.. en deze mails zijn telkens gedateerd van enkele dagen, meestal weken en jaren terug...!? Ik doe deze niet open en verwijder ze onmiddellijk doch deze blijven maar komen, telkens van 'zogezegd' andere firma's of bedrijven en ze bevinden zich dan ook volgens data, van tijd tot tijd aan de bovenzijde van mijn ontvangen mails, zodat ik alles moet terugscrollen om deze te verwijderen... Kan er iemand mij een duidelijk of helpend antwoord hierop geven aub...
Dank bij voorbaat,
Popol :roll: :(

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

12 mar 2019, 17:02

daar bestaat maar één middel voor hoor
dat is gewoon ze verwijderen na even geklikt te hebben op "ongewenste mail"
als die overal tussenkomen is waarschijnlijk te wijten aan de instelling van hoe je uw mail geordend wil zien in dat mailprogram

en die gewonnen mailtjes denk dat iedereen die tegenwoordig heel frequent krijgt
ik trouwens ook

popol
Lid geworden op: 21 mar 2005, 19:53
Locatie: Mol

13 mar 2019, 14:37

Oké Mr. Verhaegen,
wel spijtig dit te horen, doch dan zit er niks anders op... Alvast dank voor de snelle reactie en mededeling....
Vriendelijke groeten,
Popol :D

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

13 mar 2019, 18:13

best is dergelijke mails gewoon negeren en ne klik in de vuilbak
hoe meer je u der op toespitst hoe meer je je daar aan gaat ergeren
en dat is het niet waard , gewoon zoals een kruimeltje wegvegen , en geen aandacht aan geven
het komt nu eenmaal met de huidige maatschappij meer en meer ......
en daarvoor speciale software instaleren helpt ook niet , dikwijls zijn zij het zelf zelf , die de aanleiding en oorzaak zijn