Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 11:22

vivaldi schreef:(vanaf) De eerste mei zitten al onze politiekers met een ei!

Zijt daar maar zeker van en hopelijk vallen de traditionele partijen nu eens allemaal op hun snuit en kunnen ze helemaal niets meer doen zonder de " anderen ".
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 mei 2010, 11:23

Vandaag 1 Mei en het begin van "De Bloeimaand", voor mij een teken van hoop in deze donkere tijden , met zwartgalligheid ten gevolge en verwaarlozing van 't leven , dat toch zo mooi kan zijn :o
De politiek , zal mijn plicht doen als goede Belg en gaan stemmen , dat de beste winnen en als het niet zo is , zal het aanvaarden , behalve een leven op de mat , wil vrij zijn en mijn geliefde eren , al is het soms wel wat moeilijk :lol:
Duizend bommen en granten , heeft katana een slag van de molen gekregen misschien , want op dit forum is men in , als men ...... , je weet wel :D

Vriendelijk groeten aan allen op deze aardbol (oef) weer een slag gekregen :lol:
Laatst gewijzigd door katana op 01 mei 2010, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 11:24

katana schreef:De bijeenkomst gisteren van de halfeeuwers in Brussel ( prins Albertclub) is goed afgelopen , aangezien een makker uit Geel niet goed meer te been was , bestelde wij een taxi naar het centraal station.
Bij het buitenkomen zag katana nog wat beneveld een auto komen aanrijden , en wou daar maar instappen ( was wel een nummerplaat A50) recht tegenover is er een geboouw van economische zaken .
De chauffeur zei , dat dit de wagen was van Louis Michel , sprak zeer goed Nederlands en klappeke maken daarna was geen probleem ' het leven is toch mooi in ons Belgikske' als er een goede wil is.
Daarna kwam de echte taxi aangereden , alles opgelost :lol:
Dat is dan nog een Waal naar mijn hart, die spreekt Nederlands wanneer het moet en ook Frans. Het is dus haast logisch dat de chauffeur ook nederlands spreekt. Ik meen zelfs dat dat een Vlaming is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 11:25

Maar heel blij te vernemen Katana dat alles naar wens is verlopen en er geen problemen geweest zijn. En dat beneveld zijn, dat mag toch ook eens, zeker als je zelf niet moet sturen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 11:28

katana schreef:Vandaag 1 Mei en het begin van "De Bloeimaand", voor mij een teken van hoop in deze donkere tijden , met zwartgalligheid ten gevolge en verwaarlozing van 't leven , dat toch zo mooi kan zijn :o
De politiek , zal mijn plicht doen als goede Belg en gaan stemmen , dat de beste winnen en als het niet zo is , zal het aanvaarden , behalve een leven op de mat , wil vrij zijn en mijn geliefde eren , al is het soms wel wat moeilijk :lol:
Duizend bommen en granten , heeft katana een slag van de molen gekregen misschien , want op dit forum is men in , als men ...... , je weet wel :D

Vriendelijk groeten aan allen op deze aardbol (oef) weer een slag gekregen :lol:
een slag van de molen Katana, die heb ik jaren geleden al gekregen. Als ik ging werken, nog van uit het oudershuis, dan moest ik tweemaal per dag langs een draaiende windmolen door ( die is nu volledig gerestaureeds en staat in Elen, kan bezocht worden) en heb er dus menige patat van gehad. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 11:31

En stemmen ga ik ook, al is het maar om de mogelijke boete achteraf te ontlopen. En dan zie ik weer eens mensen die je anders jaren niet meer ziet. En wat de uitslag van de veriezingen aangaat, geef ik wel commentaar maar geef niet om de uitslag. Ze doen eens ze gekozen zijn toch wat ze willen en zijn heel snel hun voorgenomen beloftes vergeten.

ps : de vraag die zich opdringt is : wat zouden wijzelf doen wanneer wij gekozen moesten worden en in dat halfrond daar moesten gaan zitten?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 mei 2010, 21:57

Zo hier zijn we dan weer eens terug. Wij gaan nu naar onze lakenstraat, slaap wel en tot morgen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

02 mei 2010, 09:06

Mathieu schreef: ps : de vraag die zich opdringt is : wat zouden wijzelf doen wanneer wij gekozen moesten worden en in dat halfrond daar moesten gaan zitten?
Die vraag dringt zich bij mij geenszins op; het is geweten dat hij die het spel speelt de reglementen moet kennen. M.a.w. als je niet mee danst, mag je aan de kant blijven... da's in politiek niet anders ... :wink:

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

02 mei 2010, 09:14

Ik heb jaren in de politiek gezeten, ben zelfs secretaris van de partij geweest. Ik ben geëindigd met een ezelsstamp te krijgen na gebruikt en uitgeperst geweest te zijn (dit is de gewoonte bij CVP). Nu ben ik al jaren uit de politiek (en de CVP) en voel me er veel beter bij.
Omdat mijn neefke tweede schepen is in mijn gemeente, moet ik voor de gemeente nog voor de CD&V stemmen (dik tegen mijn goesting). Voor al de rest gaat mijn stem met volle overtuiging naar een andere partij.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 mei 2010, 09:39

Choerrel schreef:Ik heb jaren in de politiek gezeten, ben zelfs secretaris van de partij geweest. Ik ben geëindigd met een ezelsstamp te krijgen na gebruikt en uitgeperst geweest te zijn (dit is de gewoonte bij CVP). Nu ben ik al jaren uit de politiek (en de CVP) en voel me er veel beter bij.
Omdat mijn neefke tweede schepen is in mijn gemeente, moet ik voor de gemeente nog voor de CD&V stemmen (dik tegen mijn goesting). Voor al de rest gaat mijn stem met volle overtuiging naar een andere partij.

Jij bent een fijne kerel Choerrel , openhartig :)

Vandaag De zevende dag voor mij geen rommelmarkt , regenweer 8)
Peter Adriaenssens voorzitter van interdiocesane commissie zal toelichting geven bij de recente getuigenissen over de onthullingen over de pedofilie in de kerk , ben eens benieuwd 8)
Nog een fijne zondag Choerrel
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

02 mei 2010, 09:47

Ik kijk al meer dan een jaar niet meer naar de Zeverende Dag. Heeft nog weinig met politiek te maken.
Geniet meer van een gezellige pint bij mijn vrienden in mijn stamcafé. Daar zitten er ook van alle partijen tussen, maar de discussies zijn niet venijnig, we luisteren naar elkaar en er is niets haatdragends bij.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 mei 2010, 11:07

Volgende woensdag met de Neos fietsdag , even opletten ....
Verleden woensdag was het bagare tussen de luk ( vLaams Belang) en den André 'Waal ', al meer dan dertig jaar in 't Kamp) wonende wegens getrouwd met een Vlaamse schone :D
Verdomde politiek toch :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 mei 2010, 09:50

Katana is dommer dan boer Charel :roll:

Deze morgen viel er een hiel uit mijn Mephisto schoenen , heb drie paar , mijn beste , mijn minder beste en mijn afgedankte ..
Slachoffer was mijn minder beste ' dom van mij ' ..
Het zit er weer tegen ten huize van katana met zijne cho-chou.

De oorzaak zal waarschijnlijk zijn, toen katana alle dagen destijds een hevige aanval inzette tegen de chicoreiplant met de pissebloem in zijn gazon.

Het apparaat dat daarvoor bestaat , daar moet men op stampen tot het diep genoeg in de grond zit en dan uittrekken met de wortel en al ..

Dat gestamp is eigelijk fataal voor een dergelijke schoen , met luchtkussen,katana had dat moeten weten :twisted:

Lady is ...
Vrouwen mijnheer , ze maken de mannen zot mijnheer , en zeker als ze een perfect gazon willen , met een niet perfecte man ..

Voel mij nu schuldig , zeer schuldig en heb vroeging , ben geen waardige echtgenoot voor lady miljaarde

:(
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

bocuse
Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Locatie: wetteren

04 mei 2010, 11:30

Katana , voor het geval dat je het nog niet zou weten :

"Het huwelijk is een relatie waar bij de één ALTIJD gelijk heeft, en de andere een man is ....."




:wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 mei 2010, 12:00

bocuse schreef:Katana , voor het geval dat je het nog niet zou weten :

"Het huwelijk is een relatie waar bij de één ALTIJD gelijk heeft, en de andere een man is ....."




:wink:


Merci kameraad Bocuse :)

Wat de chou chou nu voorsteld om de stoute pisseblomen te liquideren is weer nieuw ...

De super 'Weedpuller ' te bewerken met een hamer om in het gazon te prikken , is om zot van te worden ..
Had voorgesteld daarvoor mijn wandelschoenen te gebruiken , mag niet , want dan ...
Denk nu diep na , zal bij elke shot in de diepte van weedpuller , een vloek sturen naar Allach en die zal dan wel uit wraak een schok naar de diepte in petto hebben zekers , miljaarde :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad