Hilde Debaerdemaeker

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jul 2012, 10:51

canteclaer schreef:vanaf volgende week in Masterchef, in september alle dagen in Familie en zeker twee jaar wekelijks in Aspe... Je zal nog moegekeken zijn op haar...

Moegekeken :?: :)
Hoe is 't met den tweeling :?: :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

04 jul 2012, 12:33

Die twee zijn niet te schatten schatjes! Gisterezn nog volop mee gespeeld. 't Zijn babbelaars lijk hun moeder!

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 jul 2012, 21:20

canteclaer schreef:vanaf volgende week in Masterchef, in september alle dagen in Familie en zeker twee jaar wekelijks in Aspe... Je zal nog moegekeken zijn op haar...
Een bezige bij zo te zien.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 jul 2012, 23:56

En ze is eveneens nog een echte keukenprinces en kan , zo op de TV te zien, heel goed koken.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

24 jul 2012, 09:25

dazt kan ze zeker! Ze heeft het indertijd ook bewezen als Japanse Kok in Witte Raven.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jul 2012, 14:39

canteclaer schreef:dazt kan ze zeker! Ze heeft het indertijd ook bewezen als Japanse Kok in Witte Raven.
Wat kan deze Lady niet :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

24 jul 2012, 19:47

katana schreef:
canteclaer schreef:dazt kan ze zeker! Ze heeft het indertijd ook bewezen als Japanse Kok in Witte Raven.
Wat kan deze Lady niet :)
...liegen. Dan wordt ze zo rood als een tomat!

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

14 okt 2012, 00:04

En Mia vond het al spijtig dat ze werd dood geschoten en zodoende snel uit de serie zou verdwijnen. Ze was maar al te blij toen het bleek dat ze wel bechoten was, maar niet geraakt. :wink: :wink:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

14 okt 2012, 00:10

ze blijft twee seizoenen in Aspe, en binnekort verschijnt ze in 'familie'...

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

18 okt 2012, 18:46

Vind het supperknap hoe ze zo van tijd tot tijd eens iets doet wat ze feitelijk niet mocht van haar bazen. Doet me ergens aan denken.............
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

22 okt 2012, 23:03

Schoon kinderen die op hun vader trekken :wink: Lang geleden hé mannekens. Beetje bijna om zeep geweest.

Grt,

ED.
Gast

22 okt 2012, 23:46

oesje... Wat is er gebeurd, ED?

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

23 okt 2012, 00:39

Tja beste Canteclaer,

Ik kan er nu moelijk over uitweiden. moet van mijn vrouwtje in mijn bedje kruipen, snap je? In ieder geval en zoals je wel zult denken: het is iets met de gezondheid, iets waar ik nooit vanaf geraak. Pas op hé! het heeft niks te maken met dat stukje lichaam van mij, dat geval, dat vroeger wereldberoemd was ( thuis, natuurlijk) In ieder geval ik heb die gast met zijn witte baard gezien. Ik dacht eerst dat het Leopold de zoveelste was, maar neen, het was geen verklede!

Ik heb in die drie klinieken waar ze mij in stukskens wouden snijden, een pak heiligen gezien en , naar het schijnt, er ook op geroepen. Allez, vroeg of laat zal ik hier wel eens een verhaal rondbrijen, nu gaat dat nog niet zo goed. In ieder geval, ik ben content, dat ik weer eens iets geschreven heb op SN. Geloof het of niet, na de klim uit die diepe put, waar ik bijlange nog niet uit ben, doet het mij goed om terug "onder de mensen te komen" Het is zoals mijn wigwamvrouw zegt, "makker, als ge uwe humor terugkrijgt, dan gaat het de goede kant op". Hopelijk blijft het zo, pijn of niet, ze kunnen ginder boven nog een beetje de pot op. En daarbij, ik heb het gezien: het zijn verdekke geen gouden lepeltjes bij hunne pap. Van Plastiek, ja!
Gast

23 okt 2012, 01:01

inderdaad, een oude vos verleert zijn streken niet.. Ik hoop dat je nog veel van onz' Hildeke kan genieten. Ze zit nu veer twee jaar in Aspe (dan wordt ze doodgeschoten), en vanaf 12/11 ook dagelijks in Familie... Maar de houdbaarheidsdatum daarvan is nog niet bekend! :lol:
verzorg u,en keep smiling!
Laatst gewijzigd door Gast op 28 okt 2012, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.