Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%
 
Totaal aantal stemmen: 20

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

14 sep 2012, 14:21

Mathieu schreef:Katana, heb een andere vraag aan je :kan je betreffende het volgende bericht wat meer uitleg geven? Ik heb dat vandaag binnen gekregen van elders en zoue ens willen weten wat het feitelijk inhoud :

De CD&V heeft in Leopoldsburg een nieuw "streekproduct" voorgesteld.
"De Leopoldsburger" . Een snack bestaande uit een broodje met hamburger , gebrokklelde Kampse Soldatenkoek en Leopoldsburgersaus
op basis van Kampse borrel . (wat dit ook moge weze)

Dit schijnt Wouter Beke zijn geheime wapen , naar het burgemeesterschap te zijn . Ja watte............ :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat geheimwapen , die beruchte snack , daar pas ik even mee, zou het liever eerst laten uittesten in Diest bij Carolientje , door intellectuelen die daar naar 't schijnt , de zondag talrijk aanwezig zijn :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

14 sep 2012, 14:28

Carolientje heeft goede krok mesjeus en bouletten. 's Zondags is het daar te druk om die klaar te maken, dan zit haar café stampensvol.
Gast

14 sep 2012, 16:54

Choerrel schreef:Carolientje heeft goede krok mesjeus en bouletten. .../....
:oops: :oops:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

15 sep 2012, 00:02

katana schreef:
Mathieu schreef:Katana, heb een andere vraag aan je :kan je betreffende het volgende bericht wat meer uitleg geven? Ik heb dat vandaag binnen gekregen van elders en zoue ens willen weten wat het feitelijk inhoud :

De CD&V heeft in Leopoldsburg een nieuw "streekproduct" voorgesteld.
"De Leopoldsburger" . Een snack bestaande uit een broodje met hamburger , gebrokklelde Kampse Soldatenkoek en Leopoldsburgersaus
op basis van Kampse borrel . (wat dit ook moge weze)

Dit schijnt Wouter Beke zijn geheime wapen , naar het burgemeesterschap te zijn . Ja watte............ :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat geheimwapen , die beruchte snack , daar pas ik even mee, zou het liever eerst laten uittesten in Diest bij Carolientje , door intellectuelen die daar naar 't schijnt , de zondag talrijk aanwezig zijn :!: :lol:
Katana het was wel niet uit die hoek dat mij dat voor geschoteld werd hoor..... :lol: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

15 sep 2012, 00:03

Choerrel schreef:Carolientje heeft goede krok mesjeus en bouletten. 's Zondags is het daar te druk om die klaar te maken, dan zit haar café stampensvol.

Voila, goed gezien van haar, café vol en de mensen die dan later ( misschien veel later) naar huis gaan en thuis geen eten meer krijgen die hebben dan toch al gegeten. :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 sep 2012, 13:53

Mathieu schreef:
Choerrel schreef:Carolientje heeft goede krok mesjeus en bouletten. 's Zondags is het daar te druk om die klaar te maken, dan zit haar café stampensvol.

Voila, goed gezien van haar, café vol en de mensen die dan later ( misschien veel later) naar huis gaan en thuis geen eten meer krijgen die hebben dan toch al gegeten. :lol:

Heeft veel weg van de frituur 't Draakske , the place to by van Bart de afgeslankte :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

19 sep 2012, 14:49

En nu eens een andere vraag( met toestemming van de grote baas uit Bourg natuurlijk) : heeft er al iemand van jullie aan de deur veel last gehad van stemmenronselende personen???????

Ik moet eerlijk zeggen dat er hier aan de deur nog geen enkele is komen opdagen en dat het met de prpaganda ronde de verkiezingen ( bedoel dat de papieren rommel) tot op dit moment nog heel goed meevalt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

20 sep 2012, 13:56

Mathieu schreef:En nu eens een andere vraag( met toestemming van de grote baas uit Bourg natuurlijk) : heeft er al iemand van jullie aan de deur veel last gehad van stemmenronselende personen???????

Ik moet eerlijk zeggen dat er hier aan de deur nog geen enkele is komen opdagen en dat het met de prpaganda ronde de verkiezingen ( bedoel dat de papieren rommel) tot op dit moment nog heel goed meevalt.

Aan mijn deur is nog niemand komen aanbellen voor stemmengeronsel , al maar goed ook , stel dat niet op prijs!
Af en toe in mijn brieven bus , wel kiespropaganda , maar dat hoort bij de verkiezingen.
De sossen doen hun best in Bourg en kathodders ook, het vb minder (zien de bui al hangen, de blauw(vld) zijn nu pro , en de nva af en toe.
Bij al , momenteel nog rustig

:)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 sep 2012, 14:32

Nog 120 km en dan kennen we de nieuwe wereldkampioen op de weg. En wie gaat het worden ???????????
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 sep 2012, 13:44

Mathieu schreef:Nog 120 km en dan kennen we de nieuwe wereldkampioen op de weg. En wie gaat het worden ???????????

Niet Tom Boonen :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 sep 2012, 15:43

S.O.S Jagers gezocht :!: :)

Uit een recente studie blijkt dat er in Limburg 1.300 everzwijnen rondlopen en dat aantal stijgt snel. :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

25 sep 2012, 15:47

katana schreef:S.O.S Jagers gezocht :!: :)

Uit een recente studie blijkt dat er in Limburg 1.300 everzwijnen rondlopen en dat aantal stijgt snel. :!: :lol:
Dat aantal zal wel verminderen tegen de feestdagen wanneer de jagers erop los knallen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

26 sep 2012, 16:43

petrol schreef:Supermarkt Andre !!

En wat gedacht van Tante Andrèe.

http://www.brouwerij-verhofstede.be/kru ... euren.html


Ziet er goed uit beste petrol, wat denkt testaankoop daarover :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 sep 2012, 11:03

katana heeft een signaal gekregen van de grote Manetou; nu kale plekken van 't gazon bijwerken , gras kort maaien en de kale plekken verticuteren , gras zaaien ( heb 1/2 kg graszaad gekocht bij de boerenbond, 5 euro) liefst verwerken met wat universele potgrond (mengen).
Het is ideaal nu , wat regen af en , dus niet te nat of te droog :lol:
Maar wie ben ik , voel mij vrij ,Lady is naar Turnhout met de Neosvriendinnen en nu , af en toe eens nippen aan een lekker glaasje wijn , deze namiddag een 1Duvel om op te peppen ,miljaarde , de grote Manetou , kijkt toe en zegt dat het goed is :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 sep 2012, 16:23

Te bewonderen vandaag op de voorpagina van HLN , de eerste tattoo van Tom Boonen op zijn kiekenborst , belachelijk :!: :!: :!: :(
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad