De laatste stap naar den top

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 dec 2012, 11:54

Choerrel schreef:"Sire" is goed bezig zijn eigen graf te delven, daarbij enthousiast geholpen door Di Pupo.
Sire in zijn graf krijgen :?: :)
Daar zal nog veel moeten gebeuren , en dan nog 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 dec 2012, 13:04

Choerrel schreef:"Sire" is goed bezig zijn eigen graf te delven, daarbij enthousiast geholpen door Di Pupo.
Die twee kunnen misschien samen een land oprichten voor hen alleen en de Vlamingen gerust laten.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 dec 2012, 16:20

Geachte klant, BELFIUS is op dit moment bezig met technische werkzaamheden op de afdeling internet enzv... ( in mijn e-mailbus)
Bandieten kunnen alleen maar van tafel geveegd worden door aktie.
Stel voor Bart De Wever die in de huid kruipt van cowboy , met baard, met rollende ogen stoer erop afgestuurd wordt.
Met blik zoals het filmfragment in ' Night of the Proms in 't sportpaleis
:)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

29 dec 2012, 09:33

Goede morgen allmaal.
Katana, ze zullen niet gaan lopen met je centen. Maar wel met je interest want dat is al lang niet meer om over naar huis te schrijven.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 dec 2012, 12:01

Mathieu schreef:Goede morgen allmaal.
Katana, ze zullen niet gaan lopen met je centen. Maar wel met je interest want dat is al lang niet meer om over naar huis te schrijven.

De e-mails van Belfius , komen van bedriegers , begrijp niet dat daar verstandige mensen inlopen 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

30 dec 2012, 11:18

Een rustige zondag , bijna weer een jaar voorbij , hup naar 't volgende , met blij gemoed en berusting :)
Berusting ; weeral een icoon minder van mijne ouderdom ' Jacques Vandersichel ' , rust in vrede Jacques , jij hebt de VRT groot gemaakt op de tv-nieuwsdienst en nog veel meer 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 dec 2012, 18:02

Katan, wees blij dat jij, ik, en allen er nog bijlopen. Ben dan enkele jaartjes jonger dan jij, maar als ik op het kerkhof de geboortedatums bekijk van onze overledenen dan durf ik zeggen dat ik heel blij ben dat ik er nog bijloop.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 dec 2012, 18:04

En zoals we hier aan tafel al gezegd hebben : het oude is bijna voorbij en het nieuwe staat boot de deur. gelukkig weten we lmet zen allen niet wat er van gaat komen. Maar het is van de andere kant ook heel eerlijk dat we dat niet weten want dan zouden die rijke stinkers hun centen gaan gebruiken om daar verandering in te brengen. En gelukkig gaat dat gewoon niet.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

31 dec 2012, 23:43

Aan allen die er zijn en nog gaan komeen : de beste wensen van uit de groene zone aan de rand van de stad. Eeen goede gezondheid aan elkeen en nog veel vreugde in het leven.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

01 jan 2013, 01:29

Mathieu schreef:Aan allen die er zijn en nog gaan komeen : de beste wensen van uit de groene zone aan de rand van de stad. Eeen goede gezondheid aan elkeen en nog veel vreugde in het leven.
insgelijks...

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 jan 2013, 13:49

Hopelijk is elkeen weer zo een beetje boven water aan het komen en hier hebben we de traditie verder gezet door voor het zoveelste jaar te kijken naar het Kerstconcert vanuit Wenen dat uitgezonden werd op één.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

02 jan 2013, 08:44

jl Nov wenste onze huisdokter mij een gelukkige 82 ste verjaardag . Omdat ik wat moeilijk kan lopen zei hij het volgende " Willy klaag niet , op je 80 ste wordt je herboren , dus op je 2 de leer je opnieuw lopen , dat gaat met een beetje pijn gepaard " en ge moet moeite doen !

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

02 jan 2013, 08:45

ps , Allemaal ne gelukkige gewenst snotapen :lol: :lol: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 jan 2013, 11:45

Allemaal ook een voorspoedig en gezond gelukkig NiEUWJAAR :!: :D
En trek het je niet aan dat Hitler ooit tot zijn krijgers riep ' Honden wil je eeuwig leven ' ,gezegde, gestolen van Cicero ooit hihi .
Voor de Sennet kijkers en schrijvers en de beheerders van dit net , wenst katana ' Het eeuwig leven ' , die schrijft die blijft :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jan 2013, 10:24

deredactie.be Minister van Financiën Steven Vanackere (CD&V) wil gezinnen aanmoedigen om meer spaargeld in aandelen te beleggen.

Denk er niet aan , wil wel onze ARCO AANDELEN beleggen in bedrijven 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad