OP REIS

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Jucar
Lid geworden op: 10 sep 2005, 15:07
Locatie: Stekene

21 feb 2013, 13:50

Zandmannetje, ik weet dat u gestopt zijt maar kom aub terug als u dit leest. Na dit verhaal nog eens gelezen te hebben zet ik het terug bovenaan met dit bericht.
Het is hier niet meer hetzelfde zonder u

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

08 jul 2013, 13:45

Jucar, voor alle duidelijkheid, dit is GEEN comeback!

Dit éénmalig wederoptreden is slechts omdat ik mezelve iets had voorgenomen op het ogenblik dat ik hier mijn schup afkuiste, en ik hou meestal mijn beloftes.
Aan mijzelve toch, mijn eega beweert aan haar niet…
Die voorgenomen belofte was, indien een zeker lezersaantal van de rubriek ‘Anekdotes’ bereikt werd, dat ik dan terug ten tonele zou verschijnen. (een aantal dat in mijn opinie toch niet te bereiken was)
En nu ik hier nog eens kom piepen, zie ik dat het voorgenomen cijfer reeds meer dan duizendvoudig overschreden is.
M.a.w. er komen meer mensen lezen na mijn verdwijning dan tijdens mijn actieve staat van dienst.
En daarvoor heb ik niet eens mijn oor hoeven af te snijden!
Zeer merkwaardig toch en tamelijk onverklaarbaar!
Maar eveneens heb ik gemorken dat deze rubriek C&K zo dood is als Elvis Presley. Bijna had ik geschreven zo dood als een pier, maar zo’n worm is veel levendiger dat algemeen word aangenomen, zit trouwens ook boordevol proteïnen, dus kies ik voor Elvis dan ben ik zeker van mijn zaak.
Alhoewel, en dat besef ik nu pas, ik net zogoed had kunnen kiezen voor Pavarotti, wiens zangkwaliteiten ik wel enigszins hoger aansloeg.
Hoewel ze allebei model konden staan voor het opgeblazen Michelin-mannetje tijdens hun aardse bestaan. Pavarotti kon dat altijd al, Elvis in zijn laatste jaren.
Dus mede daarom dit opschrift bovenaan, ik heb het met mezelf op een okkoordje gegooid, geen comeback maar nog een éénmalig vervolg op het laatste verhaaltje in ‘Anekdotes’.
Alhoewel, ik heb het fantastisch knappe verhaal gelezen van Figaretto over Sinterklaas, en ik wenste verdikkeme dat ik het geschreven had.
Wie maalt er nog om Zandmannetje als er een Figaretto in huis is?

Voor de desalniettemin en niettegenstaande geïnteresseerden, rep je dus nu naar het topic ANEKDOTES voor het laatste vervolg !
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !