moderator Swakke overleden

Dit is de plaats voor rouwregisters en herdenkingen.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

11 aug 2016, 22:45

Heb pas onlangs vernomen dat Swakke overleden is . Met een wens van moed en sterkte aan de Famillie blijf ik Swakke herinneren als een heel goed en integer mens . Hij heeft mij dikwijls geholpen bij het plaatsen van fotos op het forum en jahoor , heb ook vermaningen van hem gekregen die steeds correct waren en mijn schrijven in betere banen hebben geleid . De foto van hem in zijn jeanspak komt overeen met het het beeld dat ik van hem had toen ik om zijn hulp verzocht .

Vriendelijke groeten van werewoef
AMEN en AUM

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

16 aug 2016, 14:57

Ik zag jet pas juist, dat Swakke was overleden, veel sterkte aan de familie en vrienden van Swakke, rust in vrede.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

26 aug 2016, 17:50

Ik zie dit berichtje pas staan. Men medeleven aan familie en vrienden. Voor hetgeen ik Swakke kende was hij een correct en rechtlijnig moderator.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
Gast

01 sep 2016, 23:57

Ik wist het ook niet, en weet nu meteen waarom ik zijn tussenkomsten niet meer tegenkwam sinds geruime tijd.
Idd, hij was een minzaam man die perfect tussenkwam, ooit vroeg ik hem om me te schrappen...zijn antwoord...Neen ! Slaap er nog eens over ...

Rust zacht Swakke...

zourki
Lid geworden op: 17 nov 2006, 08:48
Locatie: Vlaams Brabant

12 sep 2016, 12:57

Veel sterkte aan de familie.
Vele hadden hem nodig en zullen hem nu missen

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

23 feb 2017, 14:47

Heel toevallig pas ontdekt .

Lieve Swakke , jij bent nu bij de Heer , en dat is een hele troost , dat voel ik zo aan ! Je was een persoonlijke hulp voor mij , door jouw verdediging , af en toe , hier op dit forum waar ik graag meewerkte . Dan was jij er , als de storm te heet werd , of ...als de geloofstegenstand te onredelijk werd . Daar ben ik je heel dankbaar voor !
Mijn man en ik wensen je vrouwtje en kinderen onze innige meleving , voor de lege plek die daar nu is ; maar ook de mooie herinneringen die daar zeker ook zijn van jullie geliefde Swakke !

Met een oprecht meevoelen , van Ebenhaezer .
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .