Opnieuw geen reactie onder bericht

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

meeuw
Lid geworden op: 03 mar 2005, 06:57
Locatie: oostende

07 dec 2018, 13:05

Vanmiddag zag ik dat er geen enkele reactie onder mijn bericht stond    ?  Opnieuw moeilijkheden of terug aan het werken  ...
Hopelijk komt dit in orde want ik beantwoord graag mijn medebloggers en vooral nu,   donkere dagen en is men blij dat je hier je ding kan doen en je reacties terug kan geven

Alvast hartelijk dank bij voorbaat 
Liefs meeuw
elk lief woord verwarmt het hart

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

07 dec 2018, 16:12

meeuw, 
inderdaad weer dezelfde technische problemen, hopelijk komt het vlug in orde.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

overweg13
Lid geworden op: 28 apr 2011, 08:38
Locatie: Buizingen

05 feb 2019, 18:56

Iemand probeert nu al enkele dagen een reactie te plaatsen onder de laatste bijdrage in mijn blog. Dat lukt niet. Zelf heb ik het uitgetest en ik slaag er wel in. Meer: als hij probeert om op mijn geplaatste reactie te reageren, lukt dat wel! Waar kan het probleem zitten?

hehe
Lid geworden op: 22 sep 2018, 12:45
Locatie: Gent

05 sep 2019, 16:11

Dag Redpoppy, ik kreeg ook een mailtje van een bezoeker die op mijn blog ook geen reactie kon plaatsen. Ik deed de test door zelf te reageren op een bericht op mijn blog en inderdaad, ik kon geen reactie plaatsen. Heeft dat misschien iets met de captcha te maken? Ik was hier een tijdje niet, dus is die captcha nieuw voor mij. Wat moet ik daarmee svp? Ik krijg alleen "beveiligd met reCAPTCHA
Privacy - Voorwaarden
" te zien, twee verwijzingen naar iets van Google.

Ik lees dat er hier vroeger ook problemen waren met ontvangen van reacties... zijn die misschien nog niet van de baan?

Er is wel iets waarvoor ik zeer blij ben: ik kan nu boven het reactieveld het bericht waarop ik wil regeren zien, lezen! Dat is een grote verbetering, waarvoor dank aan SeniorenNet :)
Wat dan weer wel vreemd is op mijn blog: links onder het reactieveld (na op regeren geklikt te hebben dus) staat de rechtermarge van mijn blog, beginnend met "voor u blogt...". Dat was vroeger niet. Het stoort mij niet, maar 't is toch niet normaal vind ik.
Dank en vriendelijk gegroet van
hehe

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

05 sep 2019, 16:43

hehe,

kijk eens bij uw instellingen of er ja staat bij: de bezoekers mogen een reactie plaatsen
dat moet op ja staan,indien op neen pas het aan en klik op wijzigen.

de rechterkolom die naar links verhuist bij een reactie , dit is alleen bij de bovenste reactie bij de andere niet.
Waarom?Je hebt waarschijnlijk aangevinkt dit bericht altijd bovenaan staan, en bij de andere berichten niet.

Alleen als dat aangevinkt staat komt de rechterkolom links te staan bij reactie
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

hehe
Lid geworden op: 22 sep 2018, 12:45
Locatie: Gent

05 sep 2019, 19:46

Alles is OK bij instellingen Redpoppy, ik heb extra gecontroleerd, alhoewel ik NIETS gewijzigd heb aan de instellingen zoals die waren toen ik nog wel reacties kreeg ( zie bijvoorbeeld onder "Korte dagen") maar toen was er nog geen captcha . Ik koos ervoor de reacties eerst te controleren, en toen ik mijn reactie als test plaatste kreeg ik (die toen de "reageerder' was) mooi na versturen van de re het bericht onder het reactieveld, zoals vroeger: 'deze reactie zal verschijnen na controle' of iets in die aard, maar ik heb GEEN REACTIE gezien om te keuren, niet op mijn mail voor bloggen, op geen enkele mail.
Ik wil niet moeilijk doen, ik zal, als ik de enige ben met reactieproblemen, de reactiemogelijkheid graag uitschakelen. Wie écht geïnteresseerd is in een bericht of in mijn blog kan mij altijd mailen.
Ik wacht nog even af, geen oplossing? Reactiemogelijkheid uitgeschakeld, geen probleem! :wink:
Dank en vriendelijke groet van hehe
TOEGEVOEGD: ik heb NIET gekozen voor "altijd bovenaan", nu niet en vroeger niet...

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

06 sep 2019, 08:43

hehe,

als je gekozen hebt om het bericht eerst goed te keuren moet je dat in je emailprogramma ook goedkeuren via de link.Zitten die mails soms niet in de spammap?Je hebt gisteren een ander emailadres genomen, gisteren had ik ook iets als reactie geplaatst op je blog maar dat ging dan ook naar het vorige mailadres waarschijnlijk.

captcha krijgt ook niet iedereen te zien, ik krijg dat bijvoorbeeld op geen enkel blog te zien.Nergens moet ik die code invullen of aanvinken als er afbeeldingen zijn.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

hehe
Lid geworden op: 22 sep 2018, 12:45
Locatie: Gent

06 sep 2019, 09:09

Redpoppy, je bent alweer de reddende engel! De reacties stonden bij spam! Nu staan ze in inbox, ik gaf aan dat ze geen spam zijn, ik blijf evenwel spam controleren :roll:
Dom van mij om daar niet aan te denken! Dom dommer domst :oops:
Ik verwijder meteen het bericht "De Wet etc..." van mijn blog.
Veel dank en vriendelijk gegroet van hehe

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

06 sep 2019, 13:34

hehe,

graag gedaan :)
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet