Teller blog

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Hebe
Lid geworden op: 27 sep 2018, 19:26

09 jan 2019, 17:06

Het lijkt alsof de teller zijn werk niet goed doet :lol: Het is maar heel af en toe dat er een cijfertje bijkomt. Ik weet dat er anderen zijn die mijn blog bezoeken. Maar de teller blijft lang op hetzelfde getal staan. Ook wanneer ik zelf iets nieuw heb gepost kan het zijn dat de teller niet verder draait. Op zich niet echt belangrijk maar ik vraag me af of dit bij iedereen zo is.

Hebe

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

10 jan 2019, 11:50

hebe,

en uw blogadres is???
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Hebe
Lid geworden op: 27 sep 2018, 19:26

10 jan 2019, 12:40

Redpoppy, het is een blog met een wachtwoord. Ik stuur u de gegevens via pb.

Hebe

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

10 jan 2019, 13:00

Hebe,

ik ben naar uw blog gaan kijken, de teller werkt bij mij normaal. Als ik gewoon op het blog ben en dan even via archief naar een andere pagina ga, is de teller met 1 cijfer opgeschoven.


dus de functie werkt normaal, die teller telt niet  het aantal bezoekers, maar wel de pagina's die bekeken worden.

momenteel bij mijn laatste bezoek staat hij op 159
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Hebe
Lid geworden op: 27 sep 2018, 19:26

10 jan 2019, 13:21

Redpoppy, bedankt. Dat de teller enkel het aantal bekeken bladzijden telt, dat was ook mijn idee. Maar elke bezoeker bekijkt toch het eerste blad. Sinds mijn voorlaatste posting bleef hij constant op 153 staan. Ook vanmorgen toen ik er nog eens ter controle naar ging kijken. Het waren enkele van mijn bezoekers die mij er attent op maakten dat de teller bleef staan. En raar maar waar, toen ik nu  even ging kijken stond hij op 160. Zoals gezegd, de teller is voor mij niet echt van belang, voor anderen blijkbaar wel :)

Bedankt en groetjes,
Hebe