Afbeeldingen verdwenen

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

31 jan 2019, 01:31

Hallo Redpoppy,
Van (slechts) één posting van mijn blog “Keukenweetjes” zijn alle foto’sverdwenen!
Deze ; http://blog.seniorennet.be/keukenweetje ... ID=2208084
De code waarmee ik die afbeeldingen in de blog zet is nog in orde maar de links naar de afbeeldingen zelf zijn nu  fout. Hoe dat gekomen is ??? Zouden die (juiste) links nog ergens recupereerbaar zijn?
Of zou ik de afbeeldingen (heb ik nog)  beter opnieuw ergens opladen en daarna terugzetten? Is er ergens een goede (gratis) site om beelden op te laden?
Waarschijnlijk wel maar welke?
Nu reeds bedankt … Fons Nicolay

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

31 jan 2019, 09:49

Fons nicolay,

deze is een goede uploader en gratis, na registratie kan je altijd terug alle linken opvragen:

https://postimages.org/nl/


als je na plaatsing van een bericht met foto's achteraf iets aanpast aan je tekst dan zijn de foto's kruisjes.

je zal het bericht best helemaal verwijderen en terugplaatsen met de foto's, je kan via wijzigen wel 1 (nieuwe) foto met tekst terugplaatsen en een vinkje zetten bij : verwijder originele foto, maar je kan niet meerdere foto's opladen via wijzigen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

31 jan 2019, 11:47

Bedankt, ik zal het wel oplossen..! (Morgen, als ik eens vijf minuten tijd heb...)

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

31 jan 2019, 17:23

ZO, de afbeeldingen staan er terug op. Nu via "Post.org". Deze site werkt inderdaad heel gemakkelijk.
Bedenkt voor de info.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

31 jan 2019, 17:59

Nicolay,

graag gedaan
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet