Inloggen bij blogs

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

21 apr 2019, 14:02

Ja , lap , het is weer zover , ik rij mij hopeloos vast in het kluwen van het aanmeldmechanisme . Het zal wel aan mij liggen maar , en dat moet ik even kwijt , seniorennet.be is de enige site waar ik keer op keer problemen ondervind met inloggen . Nu , ik wens een blog te beginnen ( Elenamichelop1weg / Even ver van ons bed )
Reisverhalen en zo ...
Tuurlijk lukt dat weer niet , ben er deze morgen mee begonnen , dan de moed opgegeven . Na de middag terug geprobeerd , alles gelezen , opnieuw begonnen maar dan wordt steeds mijn wachtwoord als fout aangezien zelfs het opnieuw aangevraagde ww wordt geweigerd . Pffffffffffffff .
Ik ga nog eens proberen met eerst mijn pc te zuiveren van cookies enz . en .. misschien tot straks als het weer niet lukt . :?

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

21 apr 2019, 14:06

Michiel

Als een wachtwoord niet eerst werd aanvaard kan je dat achteraf ook niet gebruiken.Inloggegevens van het forum werken niet op de blogs dat zijn 2 verschillende zaken
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

21 apr 2019, 14:15

Op forum inloggen = geen probleem . Bij " Blogs " inloggen gaat niet met het opnieuw aangevraagde ww en al de gegevens die eerder goedgekeurd zijn .

Ik merk tot mijn eigen schande een fout in mijn notities , ik gaf een fout geschreven gebruikersnaam in .
Maar ik zei het al : het ligt bij mezelf !
Dus alles verder in orde , bedankt voor Uw tijd redpoppy ; :wink: