Blogvraag te kleine foto s... zelfde formaat op blog ok op andere te klein.

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

LieveG
Lid geworden op: 27 jun 2019, 17:48

07 jul 2019, 17:55

Ik heb mijn eigen en n okra blog.
Sinds 1 en 2w comprimeer en zet ik de foto s mooi erop via paint en 25 comprimeer.
Mijn pers blog ok/Sinds 4e in de nam vr Okra blog nog 3 goede erop....en dan om onverklaarbare reden vr mij plots
mini foto s...;heb versch grote s comprimeren geprobeerd ze blijven gelijk en mini.
Wie kan me info geven.Ik moet er weldra terug een activiteitenreeks opzetten.DANK VR INFO

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

07 jul 2019, 18:12

LieveG,

Als je in een bericht slechts 1 foto plaats dan wordt die verkleind weergegeven, is aanklikbaar en je kan die dan groter zien.

Wil je de foto op groter formaat , plaats die dan 2X.Ga naar wijzigen en verwijderd de overtollige foto, dan blijft er 1 foto over die wel in groot formaat op je blog te zien is.Waarschijnlijk heb je op je andere blog in een bericht meerdere foto's geplaatst en die blijven dan wel in het gewenste formaat.


nog even dit, bij een vraag ivm. een blog altijd het blogadres opgeven dat is eenvoudiger voor wie wil helpen om even te gaan kijken, zonder eerst opzoekwerk te moeten doen. :wink:
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

LieveG
Lid geworden op: 27 jun 2019, 17:48

07 jul 2019, 18:29

okido ga ik direct proberen THX vr info
lievegoeson
okramechelentrefpuntdijle
Mvrgroet Lieve G
Ik dacht al oeps virus maar goed beveiligd....dank voor de logica. Pffff n groentje he haha.

LieveG
Lid geworden op: 27 jun 2019, 17:48

07 jul 2019, 18:53

Je schreef wijzigen...ok ik kom dan op de foto s die ik idd 2xgroot zie...
maar wijzigen....is dan alles weg of blijven ze ..Hoe doe ik die overtollige weg?
Klikken op die foto is het niet he....??? Misschien dom maar alle toch gesteld.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

08 jul 2019, 11:46

LieveG,

de overtollige foto selecteren ( blauw maken) en kiezen voor knippen na rechtsklikken, dan is die weg.
dan klikken op wijzigen .
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

LieveG
Lid geworden op: 27 jun 2019, 17:48

09 jul 2019, 18:45

Dank je wel!!!!!