Pagina 1 van 1

Onelinestatus macOS High Sierra

Geplaatst: 27 dec 2018, 19:18
door MaLoReg
Vandaag voor de derde maal:
" Time-out van de verbindingen met de server imap.telenet.be via de standaardpoorten"!
Héél vervelend en geen idee HOE dit komt-WAT de rede mag zijn ?
Er blijft me dan niets anders dan Mac totaal af te zetten en na een tijdje terug op zetten-dan is 't probleem voor effen weg maar 't komt terug.
Iemand die duidelijk kan uitleggen hoe ik dit probleem voorgoed de wereld uit help? 

Geplaatst: 27 dec 2018, 23:48
door Helena van Troje
Heb dat ook al voorgehad.
Voor zover ik me herinner heb ik daar toch voor naar Telenet gebeld.
Hoe we dat dan opgelost hebben weet ik niet meer.

Je moet dieper in je instellingen gaan graven.
Ik denk niet dat je daar als leek uitgeraakt alleen.

Daar ben je niet veel mee hé  :?

Geplaatst: 28 dec 2018, 06:21
door MaLoReg
:lol: :lol: :lol: Neen 't is géne vette 
Maar toch zeker bedankt om te reageren.

Geplaatst: 05 jan 2019, 14:28
door LDC057
Hallo,
Welke poorten heb je ingevuld ?

mvr
LDC

Geplaatst: 05 jan 2019, 15:53
door MaLoReg
LDC bedankt om te reageren maar je vraagt iets wat ik niet kan beantwoorden. In ieder
geval loopt hij nu terug al een hele tijd 'normaal'.