POWERPOINT niet kan openen wel muziek te horen

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

17 dec 2018, 15:04

ja inderdaad , zoals je dat daar doet gaat dat niet  (kan iedereen gebeuren of overkomen )
je moet gaan naar waar die ppsx opgeslagen is op je computer
en je moet dan rechtsklikken op die ppsx

en niet rechtsklikken in de programma lijst op powerpointprogramma

dus die ppsx voorstelling die je krijgt via een mail of dergelijks , die slaagt men normaal op in een map op de computer
je gaat naar die opgeslagen ppsx in die map , en klikt dan met rechts op die opgeslagen ppsx in die map
dan ga je die keuze wél krijgen

Lanny Suhita
Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
Locatie: Amsterdam

17 dec 2018, 23:14

Ik heb opgeslagen in mijn computer, maar als PPSX en als ik  klik op PPSX dan gaat weer de muziek alleen horen maar geen Presentatie. De muziek blijft ondanks de Programma Thunderbird gesloten is. Ik heb deze PPSX opgeslagen toen de muziek nog aan het spelen. En wat is er gebeurd??? Mijn opgeslagen muziek was verdwenen. Dus PPSX zonder muziek.

Wel als ik open in PPTX. Met andere worden moet ik eerst deze opslaan. Wat ik me raar vind als ik deze PPSX open dan kan ik die andere PPSX niet openen. 
Er moet wel een verklaring zijn waarom dit gebeurt . Misschien zit een duivel of zo in mijn computer.

In ieder geval bedankt voor al uw poging om mij te helpen.

Hartelijke groeten van Lanny

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

18 dec 2018, 08:57

open uw programma powerpoint
klik in het openstaande programma op :
bestand openen , en blader naar de opgeslagen ppsx
en klik openen
wat doet dat ?

als hij niet afspeelt doe je :
bestand >diavoorstelling instellen
en stel het in zoals op de eerste 2 plaatjes van deze link staat

https://pptsolutions.nl/kennisbank/tips ... op-zetten/