Pagina 1 van 1
zoek vrienden
Geplaatst: 30 apr 2026, 17:35
door bar15ley
ben op zoek naar vrienden legerdienst 1966-1967 de steun compagnie peloton mortieren waren bij de karabiniers prins Boudewijn in siegen BSD, mijn kamergenoten waren Scheurweghe willy, afkomstig uit Hemiksen, Samijn afkomstig Ledegem en Timmermans ik denk omstreken Ronse
Re: zoek vrienden
Geplaatst: 05 mei 2026, 23:01
door nonkeldi
Bar,
Ik was toevallig ook van klas 66/67 maar bij de 3e cie carabiniers, ik denk dat onze blok juist voor die van jullie lag.
Ik had ook een vriend die bij de verkenners was, zijn naam was Persijn Noél en het moet ook in die periode geweest zijn.
grtn nonkeldi