1962/63 - 4e Medical Kazerne Adam Soest

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

wimano
Lid geworden op: 22 aug 2007, 18:07
Locatie: Buggenhout

26 nov 2013, 17:31

Geen zorgen jongens

Dat is het biologisch evenwicht denk ik,ben mijn haar,tanden,gehoor,zicht en de zin om potten te pakken kwijt.(sleet!!! op de carrosserie)
Op 10 april ben ik 50 jaar getrouwd en toen ik het elke dag wilde wou zij het niet en nu zij het elke dag wil kan ik niet meer.

Groetjes
William
Tarzan

27 nov 2013, 20:28

Innige deelname ; oude makker !


:wink:

Trico Traco
Lid geworden op: 28 nov 2012, 11:53

27 nov 2013, 23:00

wimano schreef:Geen zorgen jongens

Dat is het biologisch evenwicht denk ik,ben mijn haar,tanden,gehoor,zicht en de zin om potten te pakken kwijt.(sleet!!! op de carrosserie)
Op 10 april ben ik 50 jaar getrouwd en toen ik het elke dag wilde wou zij het niet en nu zij het elke dag wil kan ik niet meer.

Groetjes
William
.....en ik ben het vergeten.... :lol:
Hobbys met de camper rond snorren.
Gratis 8mm super 8 films en videos digitaliseren.

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

29 nov 2013, 17:56

Afbeelding
hier dan een nieuwe foto voor Albeir nog niets van U vernomen toch niet ziek zeker;
op deze foto links Geukens uit Antwerpen (bediende in onze compagnie) dan ik (antoine) en tenslotte slapend Albeir.
Jan ( Trico-Traco) ik zie dat u ook op het forum zat het is van 2011 geleden dat ik mijn laatste E mail naar u stuurde maar weet niet of deze is aangekomen.
Uw fotos heb ik wel goed ontvangen ,gaat alles goed met u en de familie.
Later nog wat fotos nog13 te gaan
groeten aan allen van de klasse 1962-1963
Antoine
Laatst gewijzigd door advocaatje op 06 dec 2013, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

29 nov 2013, 19:45

http://forumimages.seniorennet.be/advoc ... 0e0312.jpg[/img]
hier dan een nieuwe foto voor Albeir nog niets van U vernomen toch niet ziek zeker;
op deze foto links Geukens uit Antwerpen (bediende in onze compagnie) dan ik (antoine) en tenslotte slapend Albeir.
Jan ( Trico-Traco) ik zie dat u ook op het forum zat het is van 2011 geleden dat ik mijn laatste E mail naar u stuurde maar weet niet of deze is aangekomen.
Uw fotos heb ik wel goed ontvangen ,gaat alles goed met u en de familie.
Later nog wat fotos nog13 te gaan
groeten aan allen van de klasse 1962-1963
Antoine[/quote]
heb foto verwijderd zie volgende berichten
Laatst gewijzigd door advocaatje op 05 dec 2013, 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen
Tarzan

29 nov 2013, 20:36

ik weet niet , maar ik zie geen foto's !

:wink:

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

04 dec 2013, 15:35

Afbeelding Afbeelding
hallo
hier een foto van de maneuvers in Hohne met tanks wij verzorgden de afvoer van (gewonden) in dit spel was ook nachtwerk.zijn er bekenden bij??
eerste foto van op de kamer met van links naar rechts Geukens(administratie) ik Antoine en slapende ALBEIR
Albeir is toch niet verdwenen deze foto is voor hem bedoelt
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

11 dec 2013, 14:05

Afbeelding
weinig reactie op de fotos niet van jan(trico-traco) maar nog minder van Albeir hier nog ééntje van een uitstap ik dacht maar porta westfalica- mohne zee
nog enkele fotos te gaan
groeten antoine
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

16 dec 2013, 14:36

aan alle ex 4de medicalers van soest een zalige kerst en een gezond en voorspoedig nieuwe jaar en tot op het forum( albeir ,jan en andere naamloze bekende gezichten
antoine Afbeelding
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

16 dec 2013, 16:12

de vorige 4 fotos wacht op reactie AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

31 dec 2013, 23:56

aan alle ex medicalers lichting 1962-1963 een voorspoedig en gelukkig 2014
antoine
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

04 jan 2014, 13:40

AfbeeldingAfbeeldingdaar het zo rustig is in het nieuwe jaar hier nog een paar foto s
een groepsfoto met serg.de smet samen met KROO s , enkele chauffeurs-SM
op de andere staat een KROO sergeant , hij was van de kanten van Zwijnaarde ik dacht Heirweg Zuid of Noord en was ingenieur was sergeant in onze compagnie , een goed geluimde man en altijd vriendelijk hij wilde geen KRO zijn van daar zijn verblijf in soest.
wie herkend zich of wie ziet bekenden
het is nu reeds meer dan een maand zeer stil op het forum ik hoop dat iedereen een goed en gezond uiteinde heeft gehad en dat men nu eens tijd heeft ik denk dan vooral aan Albeir en jan(trico-traco)
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

advocaatje
Lid geworden op: 15 nov 2013, 20:41
Locatie: WAARSCHOOT

13 jan 2014, 15:51

geen nieuws van het westelijk front dan maar een woordje uitleg over de foto van de KROOs hierop ziet u mij rechts en naast mij staat links
sgt Desmet (klein en dik ) zo was hij in die tijd , rechts onder zittend
De Beyser fors van postuur en west Vlaming, links staande was iemand die bij de jeugdbescherming werkte één van de KROOs

foto met de tanks : links hang ik aan de loop , boven op de tank de man uit
Brussel (trico-traco weet van die tas affaire het was mijn tas op onze kamer terwijl ik aan het schrijven was naar toen mijn lief nu reeds 48 jaar mijn vrouw)
aan de andere loop De Beyser de andere zijn bekenden uit onze compagnie maar voor mij naamloos ????
heb nog een paar fotos maar dit voor wat later moet spannend blijven
beste groeten antoine :D
lichting 1962-1963,4de medical soest duitsland
albeir ik lag bij u op de kamer en herken u zeker wj zijn samen in soest aangekomen ik dacht begin februari 1963,samen met geukens een roodharige van de kanten van antwerpen en louwazie uit west vlaanderen

Trico Traco
Lid geworden op: 28 nov 2012, 11:53

23 jan 2014, 17:51

Antoine
Dat met die tas is hiermee bevestigd.
Is me gans mijn later leven bij gebleven en ik heb er nog niet goed van. :lol:
Hobbys met de camper rond snorren.
Gratis 8mm super 8 films en videos digitaliseren.