SENIOREN EN MOBILITEIT

Vragen/antwoorden betreffende ouderdom

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

23 okt 2017, 10:52

:roll: Wat mij verwonderd hier bij Seniorennet is dat er nergens iets te bespeuren valt over senioren die mobiel willen blijven en gebruik maken van een Scootmobiel.
:cry: Mijn echtgenote is namelijk licht gehandicapt geraakt door een lichte beroerte te krijgen tijdens een heupoperatie en om toch mobiel en zelfstandig te kunnen blijven hebben wij een tweedehands scootmobiel aangeschaft.
Waarom ik dit allemaal vertel ?
:?: Wij zitten met zoveel vragen en zouden graag de ervaringen van andere scootgebruikers leren kennen.
Zou het niet interessant kunnen zijn om een eigen plaatsje te krijgen onder de naam "Scootmobiel en Mobiliteit"
Doe voor goed en kijk niet om
Gast

23 okt 2017, 11:33

Ik zou het eerder graag "senioren en mobiliteit" willen noemen. Dan kan alles aan bod komen.

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

23 okt 2017, 11:43

The Spirit of Flanders schreef:Ik zou het eerder graag "senioren en mobiliteit" willen noemen. Dan kan alles aan bod komen.
Inderdaad daar geef ik u volledig gelijk in maar het hangt volledig van de webmaster af wat hij er zal mee doen. :?:
Doe voor goed en kijk niet om

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

23 okt 2017, 14:53

@Papacharlie,

ik heb uw berichten overgeplaatst naar Ouderdom, er een sticky van gemaakt en de titel met hoofdletters gezet en aangepast .

Wij krijgen dikwijls verzoeken om dit of dat onderwerp bij te plaatsen, maar dat gaat helaas niet om de overzichtelijkheid van het forum te bewaren, nog meer onderwerpen en onderverdelingen zou het te ingewikkeld maken om iets op te zoeken.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

23 okt 2017, 16:29

redpoppy schreef:@Papacharlie,

ik heb uw berichten overgeplaatst naar Ouderdom, er een sticky van gemaakt en de titel met hoofdletters gezet en aangepast .

Wij krijgen dikwijls verzoeken om dit of dat onderwerp bij te plaatsen, maar dat gaat helaas niet om de overzichtelijkheid van het forum te bewaren, nog meer onderwerpen en onderverdelingen zou het te ingewikkeld maken om iets op te zoeken.
OK, dank u wel. :wink:
Doe voor goed en kijk niet om