hartoverslag

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

26 mei 2019, 11:47

Mijn vrouw gebruikte dit fibercheck
Maar de dokter vond Kardia nog intresanter maar dat hebben wij niet aangekocht
Omdat de storingen nu bijna niet meer voorkomen
Ps als een bekend cardioloog dit zelfs aanrade heeft het wel zijn nut

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

26 mei 2019, 14:49

marcelvm schreef:
26 mei 2019, 11:47
Mijn vrouw gebruikte dit fibercheck
Maar de dokter vond Kardia nog intresanter maar dat hebben wij niet aangekocht
Omdat de storingen nu bijna niet meer voorkomen
Ps als een bekend cardioloog dit zelfs aanrade heeft het wel zijn nut
Mijn man heeft nog iets anders. De cardioloog heeft bij mijn man onder het borstbeen een monitor geïmplanteerd die de hartactiviteit 24/7 registreert. Mijn man voelde de overslagen niet altijd, maar kreeg op die momenten wel altijd een soort flauwte. Die monitor registreert de overslagen wel en de resultaten komen rechtstreeks bij de cardioloog terecht. De monitor blijft daar 3 jaar zitten. Omdat hij zo vaak ritmestoornissen (voorkamerfibrilatie) had, is er in december een ablatie gebeurd in het ziekenhuis. Gelukkig is alles nu goed en eigenlijk is de monitor niet meer nodig maar hij laat hem gewoon zitten tot het batterijtje op is.

roadrunner2008
Lid geworden op: 20 mar 2008, 14:20
Locatie: Deinze

26 jun 2019, 14:08

Bij mij was het zo erg dat ik op momenten maar 34 slagen per minut had, toen hebben ze in de kliniek een vloeistof ingespoten langs mijn lies om te kijken of er geen aderen verstop zaten, alles was oke een paar dagen later hebben ze ook langs mijn lies zenuwen rond mijn hart weggebrand en dat heeft 2 jaar geduurd tot ik er beter van werdt nu slaat mijn hart 55 a 60 per minut en een toevallge keer vergeet het soms een slag. maar naar het schijnt is da ongevaarlijk.