Osteopaat

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

27 jan 2019, 13:56

Nu weet ik dat een osteopaat u wel kan helpen met bepaalde rug problemen
maar heeft iemand ook ervaring met pijnen in rug door opeen zittende wervels onder in de rug

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

27 jan 2019, 16:18

Wel ik heb 3 tussen wervels die versleten zijn , maar dat probleem heb ik al jaren, In het begin toen het opzette had ik echt veel pijn en last, door een staand beroep zover gekomen. Ik ging dan maandelijks naar de osteopaat, en dat hielp verdragen niet genezen. Wat ikverder voor pijn bestrijding deed vertel ik liever niet over de site, want het was onwettelijk. 
Maar als het je kan gerusstellen, nu voel ik helemaal niks meer mis met mijn rug, de slijtagegraad van de tussenwervelstukken verandert geleidelijk aan en als die weer wat past dan verdwijnt de pijn .
Begin pijn tussen de 45 en de 50 , pijn weg sinds 10 jaar , ik ben nu 70.
Op hoop van beterschap

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

27 jan 2019, 17:17

Al jaren last van mijn rug ik heb mij aldie tijd kunnen redden met te gaan hangen
af en toe weleens een dag of vijf dat ik niets kon doen
maar als ik nu ga hangen word de pijn nog erger dus dat is geen oplossing meer
de regelmatige pijn scheuten die ik krijg soms mijn voet maar verzetten iets uit de kast pakken en ik ga los door mijn been

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

29 jan 2019, 18:42

Vandaag beslist volgendeweek osteopaat
55 Monique

09 feb 2019, 22:52

marcelvm 

Heb je nu minder pijn , na jou bezoek osteopaat ?  Ik ben doorverwezen door osteopaat wou me niet helpen .

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

10 feb 2019, 11:08

De pijn is minder maar helemaal niet gedaan
maar of door de osteopaat komt?
Ik doe ook alledagen oefeningen die ik opgezocht heb op internet
en ik ben ook weeral een week verder daardoor misschien ook al uit zichzelf gebeterd
maar ik ben geen fan van osteopaat,ben overhaalde door schoonzoon en ook buurman
ik kom tot de conclusie heb misschien 30 jaar terug naar een bekend kraker geweest in antwerpen geen osteopaat dus
en de osteopaat deed eigenlijk het zelfde als die kraker toen
zit ik met iemand daarover te praten had die man het zelfde idee als ik steeds de zelfde behandeling
ik heb daar na aan mijn schoonzoon en buurman hun naar hun behandeling gevraagd
en ook zij hebben juist de zelfde behandeling gehad
maar wij hebben wel verschillende oorzaken
maar zij hebben wel goede ervaring,van mijn schoonzoon ben ik zeker dat hij er goed bij is
maar wanneer er wervels op mekaar zitten zoals bij mij heb ik sterke twijfels