Na operatie pijn in voet

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

16 mar 2019, 15:07

Na een heupoperatie 12 weken geleden en een bekkenbreuk nog steeds dag en nacht felle pijn in voet en rode vlekken op been.In kliniek zegt men geduld hebben, ze kunnen niet alles volgen en bespreken met huisarts. Deze laatste zegt dat hij het niet weet en navragen in kliniek. Kortom men wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Heeft iemand hier ervaring mee ,of eventueel een naam van een dokter die nog iemand wil helpen.

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

16 mar 2019, 17:50

Janna,

https://www.trauma.nl/pub/letsel/gebrok ... en-heupkom

Zie helemaal onderaan: "Na de behandeling" en "Wat u verder nog moet weten"
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

samira65
Lid geworden op: 17 feb 2019, 10:20

29 apr 2019, 16:16

hallo

heb verleden jaar een nieuwe heup gekregen,, een zenuw is er geraakt daardoor dropvoet gepaard met heel veel pijn roodheid stekken en zinderen in mijn voet, nu 7 maanden later ietske beter maar ben er nog lang niet, het is misschien van jou dat niet, maar door een operatie kan er veel gebeuren, onvoorzien,,,,,zenuwkes zijn hele fijne dingetjes

weet nie als je er iets aan hebt
groetjes samira

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

01 mei 2019, 10:03

hallo Samira,
heb er zeker iets aan, ben dus niet meer alleen met dat probleem, heb nog steeds dezelfde pijn zoals gij het beschrijft. Heb zenuwen in voet en been laten testen in kliniek, een verminderde werking aan geopereerde kant maar wordt nu ook naar vaatchirurgie gestuurd omdat het ook mogelijk is na zo'n operatie dat er een bloedklonter in voet zit en dat geeft dezelfde pijn. Afwachten dus.
Ondertussen veel bewegen en pijnstillers nemen

samira65
Lid geworden op: 17 feb 2019, 10:20

01 mei 2019, 21:34

hallo janna


heb in de eerste 2 maanden heel veel pijn had s morgens wist mijn voet niet waar gelegt, pijnstillers hielpen niet, mijn thuisverpleegster zei dat zenuwpijnen moeilijk te bestrijden zijn, wat je ook neemt.
nu is die erge pijn weg maar zinderen en een slapende voet is er nog, ik ga nog elke 2 maanden om testjes te doen ik denk dat het een emr of iets is is met naaldekes, de laatste keer dat ik er was zei de dokter er is 20 procent leven in, in 7 maanden is da niet zoveel, dus ja in een operatie kan je geluk hebben of pech en dat is het.

dus afwachten

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

28 mei 2019, 18:12

samira65 schreef:
01 mei 2019, 21:34
hallo janna


heb in de eerste 2 maanden heel veel pijn had s morgens wist mijn voet niet waar gelegt, pijnstillers hielpen niet, mijn thuisverpleegster zei dat zenuwpijnen moeilijk te bestrijden zijn, wat je ook neemt.
nu is die erge pijn weg maar zinderen en een slapende voet is er nog, ik ga nog elke 2 maanden om testjes te doen ik denk dat het een emr of iets is is met naaldekes, de laatste keer dat ik er was zei de dokter er is 20 procent leven in, in 7 maanden is da niet zoveel, dus ja in een operatie kan je geluk hebben of pech en dat is het.

dus afwachten
[/quote

Nogmaals op controle zegde de dokter dat als de zenuwen geraakt zijn dit tot 2 jaar kan duren voor ze volledig hersteld zijn. bij teveel pijn helpt een medicatie die Lyriac heet en heel goed inwerkt op zenuwpijnen, maar werkt ook in op de hersenen, dus voor mij geen aanrader, dan maar geduld hebben en afwachten met een Dafalgan. Ondertussen nu ietsje minder pijn, 6de maand nu, nog steeds half verlamde voet,