SeniorenNet · Forum
https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?f=59&t=184262 · Pagina 1 van 1
tony33 · 21 feb 2015, 17:29
voorn · 23 feb 2015, 16:15
pastoor · 23 feb 2015, 20:46
evarist61 · 02 mar 2016, 21:40
55 Monique · 16 dec 2016, 23:07
plopperdeplop · 23 feb 2018, 09:45
Janna · 23 feb 2018, 18:05
Het kan zeker dat er door gewenning minder effect is.plopperdeplop schreef:Mijn partner neemt al jaren Lexotan om toch wat slaap te hebben.De laatsten tijd is haar slaap beperkt tot max 4a 5uurtjes.Zou het niet kunnen dat door het jarenlang nemen van die slaappil er gewenning is ontstaan zodat die medicatie niet meer het gewenste effect heeft.Zou zij niet beter een andere slaappil vragen aan de dokter en zijn er hier mensen die goede ervaringen hebben met andere slaapmedicatie.Graag info daar omtrent. Met dank!
Valium · 23 mar 2018, 01:36
dafke · 23 mar 2018, 07:24
sanne · 23 mar 2018, 13:06
deklusser · 03 apr 2018, 21:14
Afgedrukt van www.seniorennet.be/forum