van-gils---gasten--

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

rud54
Lid geworden op: 14 jul 2012, 23:15

08 mar 2019, 01:42

Spijbelen voor klimaat en de opwarming. Allemaal geen probleem op zichzelf. Wat meer zorgen barend is dat dit alles ons veel geld gaat kosten. Woningen die snel in waarde gaan dalen. Slopen of renoveren het zal het ons een pak centen kosten die velen niet hebben. Vooral voor ouderen, pensioneerden kunnen dit alles niet meer opbrengen en zijn daar niet in voorzien. Alternatieven zullen je duidelijk gaan kosten hoe je het ook draait of keert. Gezinnen zien de waarden van hun woning sterk dalen als ze met die bende niet mee gaan, maar of ze die kosten dit soort zware kosten gaan kunnen dragen wordt met geen woord over gerept. Oudere - woningen kunnen ombouwen van nu naar een energieloze woning maar of ouder nog aan willen beginnen nu dat ze het niet meer kunnen, op vlak gebreken en financieel vlak, Daar stel ik me toch vele vragen. https://www.een.be/van-gils-gasten
MaLoReg

08 mar 2019, 08:07

Wij hebben onze woning in de Kempen speciaal daardoor verkocht. Als men 'verplicht' word
om er zoveel kosten aan te doen dan rendeerd 'verhuren' niet meer.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

10 mar 2019, 19:34

Thuis bij een 18-jarige klimaatspijbelaar

Pa , waar is mijn smartphone?

Weg!!

Pa, wanneer gaan we skiën ?

Nooit meer!!

Pa, gaan we deze zomer met het vliegtuig op reis?

Nee, nooit meer!!

pa, waar gaan we dan op vakantie?

Thuis!!

Pa, voer je mij naar het voetbal?

Nee, neem de fiets!!

Pa, voer je me morgen naar school?

Nee, ga te voet!!

Pa, mag de chauffage wat hoger?

Nee, het is 18° , je doet maar een trui aan!!

Pa, wanneer laat je mijn TV op mijn kamer herstellen?

Nooit , er is één TV in de living!!

Pa , waarom doe je zo raar ?

Ik doe niet raar , jullie jonge gasten hebben mij overtuigd dat het anders moet voor het klimaat!!

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

12 mar 2019, 21:22

Bravo 👏👏👏 en wat zegt Ma ? 🙄
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet