God en zijn zwarte Pieten

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Verstokte Vlaming in Wall
Lid geworden op: 22 sep 2006, 18:53
Locatie: luik

09 jan 2013, 18:55

De aliens doen me even wegdromen naar de film "ET" van Spielberg.Ik vind die film zo verbluffend ...of word ik zo'n beetje seniel...graag meegenomen,dan.
destijds de rozenkrans.Laat ons bidden,zei de pastoor,en ik sliep meteen in.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

09 jan 2013, 19:54

Ik blijf me afvragen waarom wij mensen, niet klaar zouden zijn om wezens van een andere planeet tegemoet te treden.
We zijn al op Mars geland, en zouden daar maar wàt graag leven zien.
Dé ontdekking van de eeuw !
De plaatjes met Ufo's staan bol van bedriegerij: 2 schotels zijn bv gewoon hoeden waaronder als je goed kijkt, vage hoofden te zien zijn.
Maar uiteraard, dat zegt niets. Flauwe kul van de believer.
Dat er leven is op ander planeten (onder welke vorm dan ook) kan je rustig aanvaarden; het zou van enorme hoogmoed getuigen om dat te ontkennen.
Dat ze hier komen op regelmatige tijden: dat betwijfel ik.
Komen kijken en het terug afbollen. Alsof het allemaal bij de deur is.
Dan kunnen we evengoed in een god geloven.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

09 jan 2013, 20:53

Reini schreef:Ik blijf me afvragen waarom wij mensen, niet klaar zouden zijn om wezens van een andere planeet tegemoet te treden.
We zijn al op Mars geland, en zouden daar maar wàt graag leven zien.
Dé ontdekking van de eeuw !
De plaatjes met Ufo's staan bol van bedriegerij: 2 schotels zijn bv gewoon hoeden waaronder als je goed kijkt, vage hoofden te zien zijn.
Maar uiteraard, dat zegt niets. Flauwe kul van de believer.
Dat er leven is op ander planeten (onder welke vorm dan ook) kan je rustig aanvaarden; het zou van enorme hoogmoed getuigen om dat te ontkennen.
Dat ze hier komen op regelmatige tijden: dat betwijfel ik.
Komen kijken en het terug afbollen. Alsof het allemaal bij de deur is.
Dan kunnen we evengoed in een god geloven.
Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? Blijkbaar werk deze cover up campagne dus wel, ondanks de getuigenissen van wetenschappers, hogere militairen en ruimtevaarders. Misschien is die sonde wel helemaal niet op Mars geweest en is er nooit iemand op de maan geweest en zijn dit gewoon allemaal studio-opnames.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

09 jan 2013, 21:06

Heeft er iemand toevallig op 4 de Kruitfabriek gezien. Moet toch lukken zeker dat men het over deze topic had. Kijkers, laat eens iets weten.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

09 jan 2013, 21:24

Ik heb het NIET gezien, maar hier zijn de fragmenten van vanavond.

Was het dat ? http://www.vier.be/dekruitfabriek/video ... anza/29237
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

09 jan 2013, 22:05

rolija schreef:Ik heb het NIET gezien, maar hier zijn de fragmenten van vanavond.

Was het dat ? http://www.vier.be/dekruitfabriek/video ... anza/29237
Nee. Is daar geen heruitzending over ?
De man wist ook nog te zeggen dat men nu wel religie op je buik kan schrijven als er nog enkele duizenden werelden zijn zoals de onze. :lol:

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

09 jan 2013, 22:35

talisman schreef:[...] Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? [...]
Nee hoor, net zo min als EB liegt als ze zegt dat die Jezus van haar nog altijd leeft. Ze liegt niet, ze gelooft haar eigen wanen.
Ni Dieu, Ni Maître

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

09 jan 2013, 22:39

Zondervrees schreef:
talisman schreef:[...] Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? [...]
Nee hoor, net zo min als EB liegt als ze zegt dat die Jezus van haar nog altijd leeft. Ze liegt niet, ze gelooft haar eigen wanen.
Docu's gezien Zondervrees ? En wat zijn jou bedenkingen ?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

09 jan 2013, 22:48

talisman schreef:
Zondervrees schreef:
talisman schreef:[...] Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? [...]
Nee hoor, net zo min als EB liegt als ze zegt dat die Jezus van haar nog altijd leeft. Ze liegt niet, ze gelooft haar eigen wanen.
Docu's gezien Zondervrees ? En wat zijn jou bedenkingen ?
Mijn vorige posts gelezen? Geloof je mijn getuigenis niet? Moet hoor!
Ni Dieu, Ni Maître

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

09 jan 2013, 22:58

Zondervrees schreef:
talisman schreef:
Zondervrees schreef:
talisman schreef:[...] Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? [...]
Nee hoor, net zo min als EB liegt als ze zegt dat die Jezus van haar nog altijd leeft. Ze liegt niet, ze gelooft haar eigen wanen.
Docu's gezien Zondervrees ? En wat zijn jou bedenkingen ?
Mijn vorige posts gelezen? Geloof je mijn getuigenis niet? Moet hoor!
Mijn vraag was: Heb je deze docu's gezien ?

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

10 jan 2013, 00:24

In de jaren 88 was er in de Walen-pays ook een heuse ufogolf . Hebben die vele getuigen dan allemaal gelogen en den boel verzonnen ??

De laatste tijd geven ze on Nat Geo een serie uit over Ancient Aliens t

Heel interessante en merkwaardige opinies .


Einstein zou ( ? ) eens gezeid hebben dat ufo's eigenlijk mensen of wezens zijn die al héél vroeger op de aarde geleefd hebben en die nu eens op pelgrimage komen .

Waarom zou jij bv als geevolueerde mens in een straalvliegtuig stappen, 14 uren vliegen om ergens in Zuid-Afrika ergens in den brousse een termietenhoop te vernietigen of deze zwerm iets gaan bijbrengen . Onzin toch , niet ??

Mijn gedacht heeft er hééél vroeger , nog voor de vernietiging van de dinosauren, hier op aarde een ontwikkeld volk geleefd ( zie de mythe van Atlantis ) die ons af en toe in de gaten komen houden .

Ik geloof dan ook stellig dat er getuigen zijn ( bv beroepspiloten e.a ) van ruimte-tuigen . Er komen dailleurs ook meer en meer archieven van de oorlogs-ministeries vrij .

Ik vergelijk het allemaal met de veronderstelling van :

Stel dat er iemand van de middeleeuwen door een toeval of "" timewarp "" eventjes over en het weer gezonden wordt naar de huidige tijd en dienne mens ziet bv een B747 over zijne kop landen . Hoe moet deze persoon dat gaan beschrijven aan zijn medemensen . Tis toch allemaal boenk het zelfde . Of niet soms ? Iemmand stuurde me onlangs een klas-foto van in de jaren stillekes . Veronderstel nu dat op de moment dat die fotograaf dienne foto trok , plotseling en onverhoeds iemand ons een filmscherm toonde wat er in 2013 allemaal al tot nu toe verwezenlijkt zou zijn . Zouden wij die zogezegde , onverwachte bezoeker dan ook niet voor krankzinnig verklaren ???

Tis zoals ik al zeide . Tis krak dezelfde situatie als ge ooit eens geconfronteerd wordt met een ufo-verschijning . Waar of niet ??

mvg-werwoef
AMEN en AUM

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

10 jan 2013, 05:34

Gaan we religie vervangen door science-fiction?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

De praktische problemen bij het ruimtereizen zijn gigantisch, om niet te zeggen onoverkomelijk.
Zelfs alleen nog maar mensen op mars krijgen is voorlopig zo goed als onmogelijk.
Laat staan dat je naar een sterrenstelsel wilt dat op tien lichtjaren afstand staat.
Er zijn geen ufo's omdat de technische problemen in gans het universum identiek zijn.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

10 jan 2013, 06:09

Vesselin schreef:Gaan we religie vervangen door science-fiction?
Wat men weet hoeft men niet te geloven. Men heeft wetenschap en men heeft geloof Vesselin, en dat is niet hetzelfde. Wat vandaag nog fiction is, is morgen science joh.
De praktische problemen bij het ruimtereizen zijn gigantisch, om niet te zeggen onoverkomelijk.
Dat zeiden ze honderd jaar geleden ook over de luchtvaart. Van ruimtevaart sprak enkel Jules Verne.
Zelfs alleen nog maar mensen op mars krijgen is voorlopig zo goed als onmogelijk.
Laat staan dat je naar een sterrenstelsel wilt dat op tien lichtjaren afstand staat.
Er zijn geen ufo's omdat de technische problemen in gans het universum identiek zijn.
Halloo... we hebben het hier niet over wij naar hen, maar zij naar ons he Vesselin. En denken dat het universum overal identiek is ? Gezien in een glazen bol of gependeld ?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

10 jan 2013, 06:24

talisman schreef:
Zondervrees schreef:
talisman schreef:
Zondervrees schreef:
talisman schreef:[...] Mag ik hier dan uit concluderen dat al deze getuigen zitten te liegen ? [...]
Nee hoor, net zo min als EB liegt als ze zegt dat die Jezus van haar nog altijd leeft. Ze liegt niet, ze gelooft haar eigen wanen.
Docu's gezien Zondervrees ? En wat zijn jou bedenkingen ?
Mijn vorige posts gelezen? Geloof je mijn getuigenis niet? Moet hoor!
Mijn vraag was: Heb je deze docu's gezien ?
Lees mijn eerste post en dan weet je dat. Ik speel geen 2 liedjes voor 1 cent.
Ni Dieu, Ni Maître

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

10 jan 2013, 07:07

Mon cher Talisman,
Lees bvb eens dit: http://io9.com/5936924/10-myths-about-s ... ion-better

Maar deze keer vertik ik het om het te vertalen! (ben ik veel te lui voor! :twisted: )