UFO's: voer voor psychologen?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

19 apr 2013, 10:41

Lazarus schreef:
talisman schreef:
Dianthus schreef:Slimme Russen :)
Nu nog even wachten op hun bevindingen..... 8O
En zo lang zeg jij niets over UFO's?
Moet dat ?

Lazarus
Lid geworden op: 18 sep 2010, 15:50

20 apr 2013, 09:10

talisman schreef:
Lazarus schreef:
talisman schreef:
Dianthus schreef:Slimme Russen :)
Nu nog even wachten op hun bevindingen..... 8O
En zo lang zeg jij niets over UFO's?
Moet dat ?
Het zou blijk geven van verstand.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

20 apr 2013, 10:13

Lazarus schreef:
talisman schreef:
Lazarus schreef:
talisman schreef:
Dianthus schreef:Slimme Russen :)
Nu nog even wachten op hun bevindingen..... 8O
En zo lang zeg jij niets over UFO's?
Moet dat ?
Het zou blijk geven van verstand.
Moet dat ?

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

29 jun 2013, 17:08

Ik volgde dit forum al een tijdje niet meer, maar onderstaande film wil ik toch nog posten. Zeer merkwaardig en boeiend en prachtig gebracht. Eigenlijk zit er zowat alles in vervat. Angstaanjagend en uitdagend tegelijkertijd.

Maar zet je wel even goed want het duurt 2uren.

http://www.earth-matters.nl/46/3900/gra ... movie.html
Kopieer deze link in je browser en ga dan één scherm naar beneden. De eerste film is nederlands bewerkt; de tweede is de origineel engelse.

Veel plezier.
Jawatte

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

29 jun 2013, 18:56

Bedankt Cappa. Ga er vanavond eens naar kijken.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

29 jun 2013, 21:07

Een zeer heldere kijk op het onderdrukkingsysteem die ons allen, als gewoon burgerslaaf, wordt opgelegd en laat zien wie er echt aan de touwtjes trekken. ( ongeveer bij 0:55 uur ).
Alles is Één en die Éne is Alles.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

05 aug 2013, 15:45

Op een kilo zout steekt het waarschijnlijk niet, maar toch!

http://www.express.be/articles/nl/scien ... 193905.htm

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 16:13

ED. schreef:Op een kilo zout steekt het waarschijnlijk niet, maar toch!

http://www.express.be/articles/nl/scien ... 193905.htm
Ben je bang dat ze je gaan uitlachen ED en daarom een kilo zout klaar staan hebt ? Ik niet hoor. Ik neem dit bericht wel degelijk ernstig ( om verschillende reden ). Laten we het verder onderzoek afwachten.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

05 aug 2013, 16:26

talisman schreef:
ED. schreef:Op een kilo zout steekt het waarschijnlijk niet, maar toch!

http://www.express.be/articles/nl/scien ... 193905.htm
Ben je bang dat ze je gaan uitlachen ED en daarom een kilo zout klaar staan hebt ? Ik niet hoor. Ik neem dit bericht wel degelijk ernstig ( om verschillende reden ). Laten we het verder onderzoek afwachten.
Tja, ge zijt er een beetje op,Talisman. Ik voel me al stukken meer op mijn gemak nu we al met twee zijn, die hierover nadenken. Het rare in gans dit geval, -dat ik ergens al eens gelezen heb- is inderdaad dat men er over zwijgt!

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 16:37

ED. schreef:
talisman schreef:
ED. schreef:Op een kilo zout steekt het waarschijnlijk niet, maar toch!

http://www.express.be/articles/nl/scien ... 193905.htm
Ben je bang dat ze je gaan uitlachen ED en daarom een kilo zout klaar staan hebt ? Ik niet hoor. Ik neem dit bericht wel degelijk ernstig ( om verschillende reden ). Laten we het verder onderzoek afwachten.
Tja, ge zijt er een beetje op,Talisman. Ik voel me al stukken meer op mijn gemak nu we al met twee zijn, die hierover nadenken. Het rare in gans dit geval, -dat ik ergens al eens gelezen heb- is inderdaad dat men er over zwijgt!
Alvast bedankt voor de link. Ik heb deze opgeslagen tot verder nieuws.
Cappa, deze docu had ik reeds gezien en is zeer, zeer merkwaardig. De ' donut-vorm ' lijkt zeer sterk op het universum en geeft aan dat er verschillende universa zijn. Je zou dit meermaals moeten bekijken om mee te zijn. :wink:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 16:46

Ik heb weer eens goed gelachen en verwonder me steeds meer over het ontbreken van gezond verstand en intelligentie van sommige "aardlingen".
Geen onomstotelijk bewijs (wat we NIET hebben) ... ga dan met uw prul op een ander Sprookjes schrijven vanuit mythes, onnozele volksverlakkerij uit de oudheid, onwetenschappelijke beweringen zelfs klinkklaar bedrog doet me meewarig lachen. Het is omdat ik er mee kan lachen dat ik dit hier nog sporadisch volg. Gelukkig de armen van geest, de onopgevoeden, de bedriegers en de idioten.
Het laatste marsmannetje, in gezelschap van een Ursa Major-belle, dat me aansprak zei letterlijk: "Gijllie gelooft toch ook alles hé?". Zijn Nederlands was goed hoor ... fijn gesprek gehad ... zijn Engels was beter maar hij hield er aan om, uit beleefdheid, mijn moedertaal te spreken. Moet er nog zand zijn?

Er is trouwens iets wat me reeds tientallen jaren van het hart moet: "Waar halen de kaartlegggers, de paragnosten, de numerologen, de zieners, de sprookjesvertellers hun "waarheid"? Waar zijn hun bewijsbare bronnen? NERGENS! Aan domme beweringen heeft een mens niets ... allez ik toch niet. Het is niet omdat er eentje hier of daar, in de oudheid of korterbij, zijn dorp kon wijsmaken dat de goden hem alles reveleerden dat hij/zij geen onbeschaamde leugenaar was. Leve "Madame Soleil!".
Laatst gewijzigd door Paca op 05 aug 2013, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

05 aug 2013, 17:10

Buiten hetgeen we al wisten,paca. Wat wil je nu eigenlijk bewijzen? Dat er op gans dit forum maar één slimme aardling is? Wel 't Is goed, ge moogt het zijn.:)

En nu, gaan we terug naar die andere UFO. :wink:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 17:26

Hou u bezig met UFO"s ... hopelijk wijkt u in uw geest niet af van wat deze afkorting WERKELIJK betekent. Over al de rest mag u dromen, semmelen, zeveren en misschien zelfs wat geld mee verdienen. We weten dat er heel veel geld verdiend wordt door charlatans en "begenadigden" die menen dat ze HET kunnen. Het volstaat het soort van mensen even aan de tand te voelen die zomaar alles klakkeloos aannemen van iemand die één hersencelletje meer kan gebruiken als zijn "klant". Het is een Augiasstal en ik nodig u uit me eens het tegenovergestelde te bewijzen. Paranormale beurzen? ... ze zijn me in het geheel niet onbekend, aura-foto's, mysterieuze beeldjes aan de standen, astronomische kaarten, zogezegde "ervaring" van de volksverlakkers etc. etc. ... PRUL! En nu gij terug! Bewijzen dat is waar ernstige , middelmatig begaafde mensen recht op hebben voor hun goede centjes ... dit wordt nooit gegeven of heel soms toevallig en dan heeft men een "gelover" bij ... die niet beter weet en zelfs onmachtig is te oordelen over de ernst van de zaak. Eeuwenoud en niet uit te roeien ... er zullen altijd simpele geesten zijn.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 17:32

Paca schreef:Hou u bezig met UFO"s ... hopelijk wijkt u in uw geest niet af van wat deze afkorting WERKELIJK betekent. Over al de rest mag u dromen, semmelen, zeveren en misschien zelfs wat geld mee verdienen. We weten dat er heel veel geld verdiend wordt door charlatans en "begenadigden" die menen dat ze HET kunnen. Het volstaat het soort van mensen even aan de tand te voelen die zomaar alles klakkeloos aannemen van iemand die één hersencelletje meer kan gebruiken als zijn "klant". Het is een Augiasstal en ik nodig u uit me eens het tegenovergestelde te bewijzen. Paranormale beurzen? ... ze zijn me in het geheel niet onbekend, aura-foto's, mysterieuze beeldjes aan de standen, astronomische kaarten, zogezegde "ervaring" van de volksverlakkers etc. etc. ... PRUL!
Ben jij altijd zo een droplul of enkel in je vrije tijd ?