UFO's: voer voor psychologen?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

09 apr 2013, 22:06

Hier nog wat Talisman, indien je het nog niet gezien hebt.

http://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY

http://tasmedes.wordpress.com/2013/04/0 ... espreking/

Ik vond die Taede Smede, van de boek bespreking, nogal wat vreemd in zijn uitspraak:

Toegegeven, Vermeeren beschrijft wel goed onderbouwde zaken, zoals de ideeën en houding van Hynek, Project Blue Book en de miskleun van het Condon Rapport, het Cometa Rapport en de dappere pogingen van Leslie Kean om openheid van zaken bij de Amerikaanse overheid te forceren. Maar het merendeel van het boek gaat over de tamelijk bizarre claims uit Greers Disclosure-stal zonder voldoende onderbouwing. En ofschoon je in het boek geen uitgesproken Niburu-ideeën over holle aardes, chemtrails, of reptielachtige buitenaardsen die in mensenhuid de wereld regeren terugvindt, komt Vermeeren er helaas wel heel dicht bij in de buurt met zijn continue gehamer op de onderdrukking van de menselijke vrijheid door overheid, economie, kerk en wetenschap, en de verwijzingen naar nulpuntenergie, de rol van bewustzijn en intuïtie, en de technologie van Nikola Tesla.

Net alsof het nu zeer goed gaat met de kerken, economie en wetenschap en menselijke vrijheden.

De beproefde methodiek van beentje lichten op een vriendelijke overkomende manier.

ik heb hem geschreven of echt hij van mening is dat het echt goed gaat met de economie, menselijke vrijheden, gedrag binnen het instituut kerk, en of hij alles weet van Tesla’s technologische onderzoekingen. ...
Alles is Één en die Éne is Alles.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

10 apr 2013, 13:47

Ik ben toch beetje aan het opletten wat ik tegen kom aangaande UFO's en ben het volgende tegen gekomen.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... OObb2Z5nQo#!

en

http://edition.cnn.com/video/#/video/be ... o.long.cnn

wat denk je, allemaal nep? Wat is het belang van die mensen om het te willen vertellen. Het zijn geen domme jongens denk ik zo.

Is het angst van velen om alles maar aangaande ufo's te willen ontkennen vraag ik mij af. Ik heb zelf nog geen ufo gezien dus kan ik niet zeggen dat het bestaat. Maar ik ben best open voor zaken die door velen wel worden gezien en wijs daarom op voorhand niets af zoals wel vaak wordt gedaan in dit forum.
Alles is Één en die Éne is Alles.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

10 apr 2013, 14:14

Honderden miljoenen mensen geloven steevast in het bestaan van een of andere godheid, zonder hem ooit gezien te hebben. Hetzelfde zou kunnen opgaan met UFO's. Er is zoveel dat wij niet weten bv. bomen leven. kunnen die dan denken? Een Eik was in de oudheid een heilige boom. M'n moest toen " voor de pinnen komen" Nu nog is dit eeuwenoude gezegde een normale uitspraak. Wij kappen al sinds de mensheid die bomen om, en maken er meubelen etc. van. Stel nu, dat die bomen en andere planten kunnen denken: zijn dit dan op een of andere manier een soort van zichtbare, voor ons buitennatuurlijke wezens, een soort UFO's dus die niet kunnen vliegen? Erger nog, zijn wij,- de boomkappers-, dan massamoordenaars?

Wie is er hier in feite de baas en overlever op deze planeet.De planten of de mensen? De eersten kunnen zonder de mens. omgekeerd niet! Nogmaals de stelling dat planten kunnen denken,- en wie bewijst mij dat dit niet waar is?- Dan is het toch niet zo uitzonderlijk, dat wij ze af en toe eens zien vliegen,nietwaar?

Was Jesus een UFO, of zijn we er zelf een? Leven wij eigenlijk wel, of, zijn wij een zoveelste dimentie: een gedachte als het ware? Moeilijk, hé? Alléz, ik zal hier waarschijnlijk uit de toon vallen. 'k Zal maar zwijgen, vóór ze mij compleet voor zot verklaren! :wink:

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

10 apr 2013, 22:57

Ed schreef:'k Zal maar zwijgen, vóór ze mij compleet voor zot verklaren!]
Hoezo? denk dat je enigste zal zijn hier op het forum die ze voor zot verklaren? Het is juist intressant om te vernemen hoe anderen denken. Wel is vaak het probleem dat sommigen denken je te moeten bekeren naar hun zienswijze. En daar moet je wel tegen kunnen anders haak je af. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

10 apr 2013, 23:00

Honderden miljoenen mensen geloven steevast in het bestaan van een of andere godheid, zonder hem ooit gezien te hebben.
Hm ... misschien ben ik dan een uitzondering. Die zogenaamde god is niet te zien, je leeft er in. Hm ... nu ben ik gek zeker. :cry:
Alles is Één en die Éne is Alles.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

11 apr 2013, 00:35

Ben ik gerust gesteld dat ik niet alleen ben! Bedankt, hé janx! Nu kan ik met een gerust gevoel gaan slapen! :wink:

Dianthus
Lid geworden op: 10 apr 2011, 15:10

11 apr 2013, 17:49

Mijn theorie ivm. UFO's is dat als het geen natuurverschijnsel is, dat het dan wel eens een aardse technolgie kan zijn (in ieder geval geen aliens) maar waarom dan de geheimzinnigheid hierom door de regering(en)?

De vele UFO bewijzen zijn volgens mij op de eerste plaats door een of meerdere organisaties in het leven geroepen om zo hun geheimzinnige projecten te beschermen die met deze nieuwe technologieën te maken hebben zoals vliegende schotels dat zijn oftewel gewoon een nieuw soort vliegtuig. Ze wisten dan ook op voorhand dat ze daar veel en degelijke testen mee zouden moeten gaan doen in de toekomst en dat de kans op ontdekking door gewone burgers groot zou zijn dus waarom niet op voorhand bewijzen faken en zorgen dat de mensen hiermee aan de haal zouden gaan? Want wat krijg je nu?

Als het ego iets in het kopke krijgt dan krijg je dat er zo snel niet meer uit en het gaat er dan ook mee aan de haal en zo krijgen we opeens de vele meldingen en video’s, al dan niet bewerkt, op het internet en weet ik veel waar nog allemaal. Het voordeel hiervan is nu dat die organisaties, wat vooral volgens mij met het leger heeft te maken zoals bv. Area 51 of 5?, nu gerust zijn dat er geen andere landen, die een bedreiging kunnen vormen, niet in de kaarten van die organisaties kunnen zien en zo ook er niet met zekerheid achter kunnen komen wat ze nu wel hebben en kunnen & wat ze niet hebben en nog niet kunnen. Een soort van blufpoker opgevoerd door de vele bewijzen waar geen kat iets zinnigs op dit moment van kan zeggen. Heeft er een land of landen een nieuwe technologie en zo ja wat kan die technologie?

Stel je ook eens voor dat er een land zoals de USA zou zijn met zo een geavanceerd onzichtbaar vliegtuig waar niemand tegen op kan wanneer het ingezet zou worden tijdens missies. Nou, als ik een ander land zoals Korea, China, Rusland zou zijn en ik zag dat de USA zo een technologie zou hebben dan begint het toch een beetje te kriebelen in men maagje want ik sta op dat moment schaakmaat. Dat kan dan weer gevolgen krijgen ivm. het politieke schaakspel op geopolitiek niveau.

Dus als ik USA was zou ik er alles voor doen om die laatste kaart heel stevig en onzichtbaar in handen te houden en daarbij horen dan ook de vele nepbewijzen bij want voor een groepje met wat kennis van sience fiction en videobewerking mag dat geen probleem zijn. Kijk maar naar die beelden van die prachtige films en series. Het is allemaal een groot spel van poker en waar de massa zich dan ook nog heel graag door laar verleiden om mee te doen. Resultaat: een bos waar men de bomen niet meer door kan zien. Precies zoals men het van hogerop wil.

Dus ja het kan zeer zeker dat er mensen zijn die zo nu en dan iets zien en als het geen natuurlijk verschijnsel is, dan kan het wel eens gewoon een testritje met een nieuw experimenteel vliegtuig zijn.
Windows XP Pro Service Pack 3/ W8.1 Pro MC, Intel Desktop D 945 PSN , Intel Pentium D 3.40GHz , 4GB DDR2 800Mhz, Samsung 1TB S-ATA II 32MB, Samsung SSD 840 250GB , Sapphire Radeon HD 5450 1GB DDR3 PCIE HDMI, iiyama ProLite 22''

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

11 apr 2013, 21:45

Waarschijnlijk was de stealth bommenwerper, toen het nog geheim was, ook al een waargenomen UFO! Wie weet?

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

12 apr 2013, 02:18

ED. schreef:Waarschijnlijk was de stealth bommenwerper, toen het nog geheim was, ook al een waargenomen UFO! Wie weet?
Zeer zeker. En ze houden ook geheim dat ze daar ook tot ver buiten de dampkring mee kunnen vliegen. :roll:

fotofant
Lid geworden op: 28 jul 2009, 20:00
Locatie: wenduine

12 apr 2013, 09:28

janx schreef:
Ed schreef:'k Zal maar zwijgen, vóór ze mij compleet voor zot verklaren!]
Hoezo? denk dat je enigste zal zijn hier op het forum die ze voor zot verklaren? Het is juist intressant om te vernemen hoe anderen denken. Wel is vaak het probleem dat sommigen denken je te moeten bekeren naar hun zienswijze. En daar moet je wel tegen kunnen anders haak je af. :wink:
Beste ED. ik kan Janx volledig bijtreden, dus welkom in de club van (anders)denkenden, van mij hebben ze ook al gekke dingen gehoord, maar wees gerust 'k zit nog niet in 't zothuis. En wat die bekerenden betreft, dat is ook waar.
elk moment is belangrijk

Lazarus
Lid geworden op: 18 sep 2010, 15:50

17 apr 2013, 20:35

After the discovery came public, conspirators were quick to dub it ‘a UFO tooth-wheel’. Russian scientists, however, do not jump to conclusions and will run further tests to learn more about the strange artifact.

Dianthus
Lid geworden op: 10 apr 2011, 15:10

18 apr 2013, 15:40

Slimme Russen :)
Windows XP Pro Service Pack 3/ W8.1 Pro MC, Intel Desktop D 945 PSN , Intel Pentium D 3.40GHz , 4GB DDR2 800Mhz, Samsung 1TB S-ATA II 32MB, Samsung SSD 840 250GB , Sapphire Radeon HD 5450 1GB DDR3 PCIE HDMI, iiyama ProLite 22''

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

18 apr 2013, 15:44

Dianthus schreef:Slimme Russen :)
Nu nog even wachten op hun bevindingen..... 8O

Lazarus
Lid geworden op: 18 sep 2010, 15:50

18 apr 2013, 23:40

talisman schreef:
Dianthus schreef:Slimme Russen :)
Nu nog even wachten op hun bevindingen..... 8O
En zo lang zeg jij niets over UFO's?