paranormale ervaringen

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie
Fazal

25 jul 2013, 20:36

inro schreef:Iemand de lottonummers voor mij , :P

Benny Hinn op zijn best - 8O
Wat een waanzin!!! Niet te doen, hoe zo'n massa volk, zo gemakkelijk te beïnvloeden is! :?

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

25 jul 2013, 21:35

Fazal schreef:
inro schreef:Iemand de lottonummers voor mij , :P

Benny Hinn op zijn best - 8O
Wat een waanzin!!! Niet te doen, hoe zo'n massa volk, zo gemakkelijk te beïnvloeden is! :?
20/15/4/11/18/1/ -8-


Graag gedaan! Ik vraag mij nu af, wie die nummers nu niet durft in te vullen! 10% voor mij, natuurlijk! :wink:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

28 jul 2013, 21:18

Het is hier stilletjes. Is er dan toch iemand die de lotto gewonnen heeft? :)

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

30 jul 2013, 15:56

Ik heb het boek "de innerlijke stilte" van E. Tolle gelezen.
fijne dag verder

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

30 jul 2013, 19:38

angel22 schreef:Ik heb het boek "de innerlijke stilte" van E. Tolle gelezen.
Je bevindingen dan graag Angel.
Kwestie van weer voort te kunnen op dit topic. :)

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

30 jul 2013, 22:56

Lieve Reini,

Ik moet het zelf nog wat laten bezinken en herlezen...

Groetjes,

Angel
fijne dag verder

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

26 nov 2013, 12:29

Iets voor onze Boeddhistische vrienden:

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... even.dhtml

Wel zeer opmerkelijk.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 nov 2013, 16:06

Waarom voor Boeddhistische vrienden?

Ik ben geen Boeddhist noch van welke richting dan ook maar reincarnatie is gewoon een feit ondanks dat velen dat willen betwisten.

Mijn persoonlijk gedachten over dat deze Ryan zich zoveel kan herinneren is, dat deze vrij snel is geïncarneerd in het zelfde taalgebied als van zijn vorig leven.

Als een mens nog niet met het aardse klaar is dan komt zijn levensgeest in een rusttoestand in afwachting van een hernieuwde aantrekking wegens bevruchting van een eicel.

Die rusttoestand kun je een beetje vergelijken als zijnde een zeer diepe slaap van de mens hier op aarde.

Hoe korter de slaaptijd des te sneller zijn je herinnering van voor je slaap weer paraat.
Zou je b.v. een week kunnen slapen dan zul je de herinneringen van voor je slaap minder snel paraat hebben.

Elk mens is vele malen langer hier op aarde, dan de tijd van het huidige leven, al denkt men dat het onmogelijk en totale onzin is.

Zie de commentaren hierop. :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

26 nov 2013, 17:04

Daar gaat ie weer. :lol:
Jawatte

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

26 nov 2013, 17:30

cappa schreef:Daar gaat ie weer. :lol:
Dan is dit met deze weer uitgeklaard . :lol:

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

27 nov 2013, 12:10

talisman schreef:
cappa schreef:Daar gaat ie weer. :lol:
Dan is dit met deze weer uitgeklaard . :lol:
Paranormale ervaringen hebben we elke dag, we kunnen immers niet zeggen dat de economische crisis normaal is. Ik twijfel enkel nog of 'para' ook z'n tegengestelde kent.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

27 nov 2013, 14:59

En die zit ook weer in zijn oude karrespoor. :lol:
Jawatte

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

27 nov 2013, 16:20

cappa schreef:En die zit ook weer in zijn oude karrespoor. :lol:
Wat de ene paranormaal noemt is voor de andere logisch boerenverstand. We hadden het nog gelezen .... go with the flow, go with the flow ... de afgrond in, pijnlijk!!! Toch nog een sprankeltje hoop rest ons, cappa slaapt gewoon verder, laat ons stil zijn bij het lezen. En zo is alles wat een mens niet begrijpt paranormaal natuurlijk, de logica zelve ... 8O 8O

Wanneer we deze dynamieken aandacht geven en integreren, worden ze steeds transparanter wat leidt tot meer inzicht en bewustwording. Verschillende tendensen binnen onze samenleving geven dit ook aan, zo kunnen we een reeks van getuigenissen opmerken die niets aan het toeval overlaten. Begrijpelijkerwijs zal hiertegen ook verzet aangetekend worden, dit is een bijzonder aandachtspunt en kan het transformatieproces bemoeilijken. Het mag duidelijk zijn dat politiek en andere sociale spelers een cruciale rol hebben binnen dit proces, het sensibiliseren van de bevolking behoort dan ook tot hun kerntaken en als onontbeerlijk te beschouwen. Verschillende drukkingsgroepen van buitenaf kunnen dan wel de aandacht hiervoor vragen, het rendement wordt vooral bepaald door de participatie van reeds bestaande institutionele organismen. Ook hier zien we dat het geen zaak is om systemen af te breken dan wel de aandacht te vestigen op innerlijke transformatie en dat is een kwestie van respect voor het menselijke ontwikkelingspotentieel, een kwestie van duurzame menselijke vooruitgang. Deze (r)evolutionaire beweging komt ahw uit het niets en neemt ons mee naar een volgende episode in de menselijke geschiedenis. Het gezegde ‘go with the flow’ mag hier dan ook vrijwel letterlijk genomen worden maar wordt vaak niet echt begrepen omwille van het non lineaire kenmerk dat erin verweven zit. De uitkomst van een monetaire reset is echter wel duidelijk, de menselijke keuze een ander.

http://www.chaospunt.org/?page_id=16971

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

27 nov 2013, 17:28

cappa schreef:Daar gaat ie weer. :lol:
ja ... dat is zo omdat ik weet dat reïncarnatie een heel normaal iets is en het dus best intressant vind als daar een artikel over verschijnt afgezien of het nep of juist is ik hou het open de tijd zal leren.

Maar wat is jouw mening dan over dat artikel?
Gewoon onzin?

Welke reden kan dat hebben denk je? En wie wint er wat mee?

Of denk je dat hersencellen dit zomaar spontaan kunnen doen?

ik zou zeggen, geef je verklaring hoe het dan wel zit. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

27 nov 2013, 18:09

janx schreef:
cappa schreef:Daar gaat ie weer. :lol:
ja ... dat is zo omdat ik weet dat reïncarnatie een heel normaal iets is en het dus best intressant vind als daar een artikel over verschijnt afgezien of het nep of juist is ik hou het open de tijd zal leren.

Maar wat is jouw mening dan over dat artikel?
Gewoon onzin?

Welke reden kan dat hebben denk je? En wie wint er wat mee?

Of denk je dat hersencellen dit zomaar spontaan kunnen doen?

ik zou zeggen, geef je verklaring hoe het dan wel zit. :wink:
Cappa is altijd al opstandig geweest, wil enkel afbreken wat hij niet begrijpen kan en tracht hiermee tijd te kopen. Vond er een leuk stukje over. :wink:

Tot op de dag van vandaag verzetten ze zich tegen mij, zoals ook hun voorouders hebben gedaan. 4 Naar dat volk, dat zo halsstarrig en eigenzinnig is, stuur ik jou. Je moet tegen hen zeggen: “Dit zegt God, de HEER ...” 5 En of ze nu horen willen of niet – het is immers een opstandig volk –, ze zullen weten dat er een profeet in hun midden is geweest. 6 Maar jij, mensenkind, jij hebt van hun woorden niets te vrezen, je hoeft voor hen niet bang te zijn, al zijn ze als brandnetels en doornstruiken en belagen ze je als schorpioenen. Je hoeft je door dat volk niet te laten afschrikken of angst te hebben voor hun woorden, hoe opstandig ze ook zijn. 7 Je moet hun laten weten wat ik te zeggen heb, of ze nu horen willen of niet, hoe opstandig ze ook zijn. 8 Jij, mensenkind, luister naar mijn woorden en wees niet opstandig zoals dat volk. Doe je mond wijd open en eet wat ik je te eten geef.’

http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Ez ... =nl&set=10

Luisteren is er bij cappa niet bij, hij begrijpt er dan nog steeds niets van, logischerwijs :wink: