foto's van smartphone op de pc zetten

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Willytje65
Lid geworden op: 05 nov 2007, 15:20
Locatie: houthulst

05 mar 2018, 11:24

Hoe kan ik de foto's van mijn smartphone Huawei y6 op de pc zetten via de usb kabel, het lukt me niet.
Heb al gekeken op internet, maar het is me niet duidelijk, ook de gebruiksaanwijzing is niet duidelijk.
 Moet ik enkel de smartphone aan leggen , of moet ik foto galerij eerst openen, en eerst foto's selecteren, kan of moet het rechtstreeks in een fotoprogramma, altijd zegt de pc ; vindt geen foto's, of moet er iets aan de instellingen veranderd worden? het lukt aar niet!

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 mar 2018, 11:59

Je vertelt zelfs niet welk bestur.syst. in geïnstalleerd: Win XP of Vista of Win7  of....??

Bekijk de video eens hier:
https://www.youtube.com/watch?v=vR0Oq_IIXf8

  • Verbind de telefoon met de computer via de USB-kabel.
  • Op uw telefoon verschijnt de melding 'Toegang tot apparaatgegevens toestaan'. Tik op Toestaan.
  • Windows geeft meestal een melding dat er een nieuw apparaat is gevonden. Open de Verkenner door op de Taakbalk te klikken op het pictogram van een map.
  • Klik in het linkerrijtje op Deze pc.
  • Rechts staan onder 'Apparaten en stations' de schijven en externe apparaten die met de computer zijn verbonden. Daartussen staat ook de naam van de telefoon. Dubbelklik hierop.
  • Elk merk telefoon gebruikt andere mappenindelingen. Bij sommige telefoons staan alle foto's in de map 'Pictures'. Blader eventueel door de mappen om de map met foto's te vinden. Dubbelklik op de Samsung Galaxy S6 op de map Phone > DCIM > Camera
  • Klik op de foto die u wilt kopiëren naar de computer. Wilt u meerdere foto's kopiëren, houd dan de Ctrl-toets ingedrukt terwijl u op de foto's klikt. 
  • Klik in het Lint op het tabblad 'Start' op Kopiëren.
  • Afbeelding
  • Open in de Verkenner de map op de computer waarnaar u de foto's wilt kopiëren.
  • Klik in het Lint op het tabblad 'Start' op Plakken.
De foto's worden in de map geplaatst. U kunt deze methode ook andersom gebruiken, dus om foto's van de computer naar de smartphone te kopiëren. 
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Willytje65
Lid geworden op: 05 nov 2007, 15:20
Locatie: houthulst

07 mar 2018, 16:47

Ik werk nog met XP
Als ik de smartphone aansluit op de usb van de pc gebeurd helemaal niets op het scherm van de smartphone, waar zou moeten verschijnen; toegang tot apparaat gegevens toestaan, dus kan ik ook niet toestaan tikken
Ik zie wel onder deze computer de smartphone staan, maar kun je verder niets mee doen. Anders is het wel mooi uitgelegd, het is dus het begin dat niet lukt

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 mar 2018, 17:07

Video ook bekeken?
Geen jonge gastjes in de buurt die u kunnen helpen?
De winkel waar je  gekocht hebt eens bezoeken?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

07 mar 2018, 19:45

Installeer we-transfer (gratis versie) op je telefoon, stuur ze daarmee door naar je eigen email adres en download ze naar de locatie waar je ze wil hebben. Ik doe zelfs al geen moeite meer om mijn kabeltje te gaan zoeken.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 mar 2018, 20:13

simpel en eenvoudig ,koop een dongle bluetooth 8)
geen kabeltje nodig ,niet duur van aankoop.
gemakkelijker kan niet.
Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

07 mar 2018, 20:32

MyriamC schreef:Installeer we-transfer (gratis versie) op je telefoon, stuur ze daarmee door naar je eigen email adres en download ze naar de locatie waar je ze wil hebben. Ik doe zelfs al geen moeite meer om mijn kabeltje te gaan zoeken.
Klopt Myriam,

Ik werk ook niet met kabeltjes.

Indien je OneDrive op je pc hebt ....nog makkelijker.
Je installeert de app (OneDrive) op je smartphone.
Zoek in Play Store.

Die komen zo automatisch op je OneDrive camera album.




Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding

En heb je helemaal niks te kopen
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet