Pagina 2 van 2

Geplaatst: 13 jun 2018, 11:15
door manjifik
WK2018 gaat beginnen, had toch graag op mijn tablet gekeken. Iemand een oplossing??

Geplaatst: 15 jun 2018, 12:22
door paullamb
Ik vrees dat er niemand u direct kan helpen, of u moet zich wenden dat een freak, die dit tablet kan terug zetten. Zoals ik reeds schreef, medion, en lenovo zijn ( niet slecht) maar er zijn dingen die er niet op werken.Is uw abo voldoende om op 2 tablets en evt Pc  yeloplay te garanderen?
maar er is toch een tablet bij waar u wel voetbal kan op zien.

Geplaatst: 15 jun 2018, 14:01
door paullamb
Ik vrees dat er niemand u direct kan helpen, of u moet zich wenden dat een freak, die dit tablet kan terug zetten. Zoals ik reeds schreef, medion, en lenovo zijn ( niet slecht) maar er zijn dingen die er niet op werken.Is uw abo voldoende om op 2 tablets en evt Pc  yeloplay te garanderen?
maar er is toch een tablet bij waar u wel voetbal kan op zien.

Geplaatst: 15 jun 2018, 14:27
door hoshinkido
waarom gaat de vraagsteller eens niet naar
een telenetverdeler?
en kunnen ze die tablet testen ter plaatse!
er is iets volgens mij die niet goed uitgevoerd is,iets over het hoofd
gezien bij inloggen(wachtwoord is gevoelig ,hoofdletters)ligt uw data aan?
indien dit niet goed ingevuld word,krijgt u geen yelo-play
mijn medion tablet is android 5.0 versie

Geplaatst: 03 okt 2018, 13:32
door manjifik
Probleem zal dan toch aan de tablet gelegen hebben.
Na een nieuwe systeemupdate gekregen en uitgevoerd te hebben werkt alles terug zoals het moet. Geen streamingproblemen meer !!
Mag afgesloten worden.