Pagina 1 van 1

kan wifi nie installeren op GSM

Geplaatst: 11 aug 2018, 09:07
door kyara
Hallo,ik zit met een probleempje en zi-ou graag eventueel jullie hulp kunnen gebruiken.Ik geraak met mijn vrouw haar GSM niet meer op wifi.Hij staat constant op 4G.  Ik heb het bemerkt als de factuur toekwam,en ik zag dat ik een 70-tal euro,s moest meerbetalen dan vroeger.Hoe zou ik dat kunnen oplossen?


                                  mvg  kyara

Geplaatst: 11 aug 2018, 09:17
door lode
Mobiele netwerken uitschakelen.

Geplaatst: 11 aug 2018, 09:21
door kyara
mobiele netwerken is uitgeschakeld

Geplaatst: 11 aug 2018, 09:23
door lode
"Is" uitgeschakeld of "WAS" uitgeschakeld.

Geplaatst: 11 aug 2018, 09:30
door kyara
was uitgeschakeld

Geplaatst: 11 aug 2018, 10:32
door Sony
kyara,

welke gsm of smartphone merk en type aub.

Sony

Geplaatst: 11 aug 2018, 12:12
door benq
Staat Data verbinding niet op ingeschakeld
zo ja uitschakelen.

Geplaatst: 11 aug 2018, 12:16
door kyara
GSM is een IPHONE5

Geplaatst: 12 aug 2018, 17:40
door Sony
kyara,

Handleiding iPhone5 blz. 142 van 169
http://files.customersaas.com/files/App ... ijzing.pdf

Sony

Geplaatst: 15 aug 2018, 14:36
door kyara
hallo,hier ben ik weer.Ik geraak nog steeds niet op mijn thuisnetwerk van wifi.Ik heb alle stappen gedaan ,tot ik op het punt kom ,dat gevraagd word om een netwerk aan te duiden.Wanneer ik dan op mijn thuisnetwerk druk,begint het voor een paar seconden te zoeken om verbinding te maken en dan is het terug gedaan en gaat over naar 4G.Op mijn laptop en mijn vrouw haar GSM is alles in orde met verbinding.Ik weet niet wat ik kan doen.Maar zo is mijn maandelijkse bundel terug direct op.


                        mvg kyara

Geplaatst: 15 aug 2018, 14:59
door Sony
Kyara,

Schakel alles uit wat hieronder beschreven wordt.
Bekijk ook wat niet vet gedrukt is en mogelijk ook uitschakelen.
Hoofdstuk  33
Instellingen:

Als 'Mobiele data' is uitgeschakeld, maken alle gegevensvoorzieningen (e-mail, surfen op het
internet, pushberichten en andere voorzieningen) alleen gebruik van Wi-Fi.
Als 'Mobiele data' is ingeschakeld, kan de aanbieder hiervoor kosten in rekening brengen.
Er worden bijvoorbeeld door bepaalde functies en voorzieningen, zoals Siri en Berichten,
gegevens overgedragen en de kosten van het gebruik van deze functies en voorzieningen
kunnen bij uw data-abonnement in rekening worden gebracht.
Mobiele data in- of uitschakelen:
Tik op 'Instellingen'
--> 'Algemeen'
--> 'Mobiel netwerk'
en schakel vervolgens 'Mobiele data' in of uit.
.

De volgende opties zijn mogelijk ook beschikbaar:
Gespreksroaming in- of uitschakelen (CDMA):
Schakel deze optie uit om te vermijden dat u kosten maakt voor het gebruik van netwerken
van andere aanbieders. Als het netwerk van uw aanbieder niet beschikbaar is, is de voorziening
voor data- of gespreksroaming op de iPhone niet beschikbaar.

Dataroaming in- of uitschakelen:
Met dataroaming wordt toegang tot het internet via een mobieledatanetwerk mogelijk als u
zich op een locatie bevindt waar het netwerk van uw aanbieder geen dekking heeft.
Als u op reis gaat, kunt u dataroaming uitschakelen om te voorkomen dat er roamingkosten in
rekening worden gebracht. Zie Aanbieder
op pagina 145.

3G/4G in- of uitschakelen:
Met 3G worden internetgegevens in sommige gevallen sneller geladen,
maar dit kan wel ten koste gaan van de prestaties van de batterij. Als u veel belt, kunt u 3G het
beste uitschakelen, zodat de batterij langer meegaat. Deze optie is niet overal beschikbaar.
Persoonlijke hotspot configureren:
Tik op 'Instellingen'
> 'Algemeen'
> 'Mobiel netwerk'
'Configureer persoonlijke hotspot'. De persoonlijke hotspot deelt de internetverbinding van de
iPhone met uw computer en andere iOS-apparaten. Zie Persoonlijke hotspot
op pagina
143
.
Instellen wanneer mobiele data worden gebruikt:
Tik op 'Instellingen'
> 'Algemeen'
> 'Mobiel netwerk'
en schakel vervolgens mobiele data in of uit voor iCloud-documenten, iTunes, FaceTime,
Passbook-updates of de leeslijst. Als deze instellingen zijn uitgeschakeld, maakt de iPhone alleen
gebruik van Wi-Fi. iTunes omvat iTunes Match en automatische downloads vanuit iTunes en de
App Store
Je moet eens op de WIFI knop van je router klikken en
binnen de 20 sec op de je WIFI netwerk op iPhone.

Kijk ook eens op onderstaande link:
https://support.apple.com/nl-nl/HT202639

Sony

Geplaatst: 15 aug 2018, 15:40
door hovel
kyara,

Mogelijk is het wachtwoord (wachtwoord zin) niet juist.

Probeer het volgende eens: (Instellingen ....)
- het betreffende netwerk vergeten.
- het betreffende netwerk opnieuw instellen.

U zal nu naar het wachtwoord van de wifi verbinding gevraagd worden. Aan uw uitleg te lezen gebeurde dat niet?

Geplaatst: 15 aug 2018, 17:24
door kyara
ja maar ,het probleem is(denk ik).Ik ga naar instellingen en druk op wifi;dan word gevraagd om een netwerk aan te duiden.Dat doe ik dus(op mijn thuisnetwerk),maar wanneer ik daar dan op druk,danst het constant van boven naar onder en van vanonder naar boven.Het staat nooit stil,en dat is op mijn vrouw haar GSM niet.