gps usa

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

riederalp
Lid geworden op: 06 aug 2005, 16:58
Locatie: Vlaams brabant

28 jan 2019, 08:29

att paul siemons
Wij vertrekken naar de USA om kleindochter te bezoeken die in Arizona studeert.
Zij schrijft : in de States gebruikt niemand nog een gps.  Alles is nu met een Iphone.
Dus....we zullen maar doen wat jij zegt. Ik heb geen Iphone maar zou wel een toestel kunnen lenen of een Iphone ter plaatse aankopen

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

28 jan 2019, 08:41

Moet daarom geen dure IPhone zijn dat gaat ook met andere (goedkopere) smartphones ook hoor.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

28 jan 2019, 09:03

riederalp schreef:… Ik heb geen Iphone maar zou wel een toestel kunnen lenen of een Iphone ter plaatse aankopen
Riederalp, je hoeft niet noodzakelijk een iOs apparaat te bezitten om daarop een GPS app te gebruiken, ik gebruik met grote voldoening Waze (gratis GPS app) op een Android (Huawei) apparaat.

Ik ben ervan overtuigd dat Waze ook in de USA werkt, dit kan je wel opzoeken met Google, en, indien je nu een of andere smartfoon in jouw bezit hebt kan je je nu reeds uitproberen of Wase zich op dit huidig toestel laat gebruiken, is toch gratis.

En dan is er ook nog de app Copilot dat wel werkt in de USA.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

28 jan 2019, 09:26

sygic werkt ook in de usa
en je zet der de maps op navenant je zelf wil
die gebruikt dezelfde maps als TT
maar de maps zijn gratis als je éénmalig betaald hebt voor sygic
moogt hem op 3 toestellen zetten , levenslang

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

28 jan 2019, 13:38

Danny. schreef:Riederalp, je hoeft niet noodzakelijk een iOs apparaat te bezitten om daarop een GPS app te gebruiken, ik gebruik met grote voldoening Waze (gratis GPS app) op een Android (Huawei) apparaat.

Ik ben ervan overtuigd dat Waze ook in de USA werkt, dit kan je wel opzoeken met Google, en, indien je nu een of andere smartfoon in jouw bezit hebt kan je je nu reeds uitproberen of Wase zich op dit huidig toestel laat gebruiken, is toch gratis.

En dan is er ook nog de app Copilot dat wel werkt in de USA.
Inderdaad het moet niet een Iphone toestel zijn. Het gaat even goed met een android smartphone.
Wel opmerken dat zowel Waze als CoPilot een mobile internet verbinding (G3, G4, ...) nodig hebben!

Er zijn ook gratis app´s die met (gratis) offline kaarten kunnen werken. bvb MAPS.ME, OsmAnd, ...

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

28 jan 2019, 14:13

sygic werkt offline (zonder internet dus )