Ervaringen met /aankoop en/ of garantie GOEDE EN SLECHTE !

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 dec 2012, 14:39

Danny
-De adressen die in mijn vorige posting staan, kwamen van leerkrachten op een grote school...in het jaar...2010...
-Hier kan je nalezen over een reactie vd directie van EDU op een site :

15 mei 2012, 18:17 #38
EDUPartner
EDUPartner is offline

Geregistreerd: 15 mei 2012

Standaard Re: heeft iemand slechte ervaringen met EDUPARTNER.be?

Beste leden, klanten,

Langs deze weg willen als directie van EDUPartner toch graag reageren op de problemen die gemeld worden in dit topic.

Als directie van EDUPartner kunnen we niet ontkennen dat er leverproblemen zijn geweest bij de software en dan vooral bij Adobe door een tekort bij onze toeleverancier.

Op deze moment zijn onze medewerkers dit aan het rechtrekken dit met het feit dat er door de lancering van Adobe CS6 terug stock voorhaden is.

Wat betreft terugbetalingen, zijn we enigzins verrast, daar deze problemen nog niet bij ons zijn geraakt.

Ik stel ons als directie van EDUPartner garant voor een vlotte en correcte afhandeling van de probleemdossiers.

U kan ons contacteren via mail op

directie@edupartner.be

of via een privebericht op dit forum.

Wij hebben het voorbije jaar meer dan 16.000 tevreden klanten gehad en zouden graag de klanten met een probleem een oplossing bieden zodat ook zij dit kunnen afsluiten.

Wij leveren immers al meer dan 3 jaar software, hardware en AV-materiaal aan meer dan 250 onderwijsinstellingen in Vlaanderen wat ons tot een respectabele firma maakt.

Desondanks kan er altijd een probleem optreden tijdens een bestelling qua levertermijn en/of betaling echter eissen wij van onze medewerkers een correcte afhandeling en gedrag.

Graag ontvangen we per kerende via mail of bericht jullie grieven zodat we snel een oplossing hebben.

Alvast dank
EDUPartner Directieteam

http://forum.belgiumdigital.com/f21/hee ... 308-2.html

Een directieteam dat van alles eist van haar medewerkers, maar zelf twijfelt tussen "eissen" en "eisen"....
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 dec 2012, 15:29

Pcekspeer, ik ben daar eens gaan lezen op de door jou aangehaalde URL :roll:

Ongelooflijk wat daar alles te lezen staat, en ik kan enkel maar bevestigen wat andere gedupeerden daar aanhalen, we wachten op de levering, het is nog niet binnen maar onderweg, en, en, en ...

Ik had mij graag aan dit topic "aangesloten", maar het is op slot. :(

Die verschillende instanties (FGOV Economie, en ...) heb ik ook reeds aangeschreven, vandaag ook naar Ecops, en ik begrijp niet dat er daar nog niet vroeger werd ingegrepen, dat spelletje loopt nu reeds maanden, ze blijven blijkbaar maar steeds verder slachtoffers maken.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 dec 2012, 16:15

Danny

Niet geschoten is....?
.....

U kan ons contacteren via mail op

directie@edupartner.be

of via een privebericht op dit forum.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 dec 2012, 16:58

Pcekspeer, ik heb daarjuist geschoten :oops: , en bij het verzenden om een leesbevestiging gevraagd.

Ben benieuwd of dit raak zal zijn. :wink:

Het is ongelooflijk wat je hier kunt lezen
In een van die PDF documenten kan je lezen dat een zekere Pim van de directie ontslagen is, ik kreeg nochtans deze week iemand aan de telefoon die zich als Pim voorstelde :roll:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

09 dec 2012, 20:35

Bij KLASSE.BE, een site die zich tot het onderwijs richt zijn ze blijkbaar niet geïnteresseerd het probleem met EDUPartner aan hun leden kenbaar te maken, ziehier wat ik als antwoord krijg, niet dat ik daar hulp had verwacht ...
Naar aanleiding van uw vorige mail zijn we gaan kijken of EDUPartner ook een partner is van de Lerarenkaart van Klasse of een publicitaire klant van Klasse voor Leraren. Dat blijkt niet het geval. We hopen dat mogelijke gedupeerden hun weg vinden naar consumentenorganisaties als Test-Aankoop of naar ombudsdiensten van de overheid
Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

10 dec 2012, 20:03

Wel wel wel, mijn aangetekend schrijven is volgens de tracking bij Bpost om 16u26 afgeleverd bij EDUPartner en wat vind ik in mijn mailbox
Afbeelding
Noteer het uur van verzenden

Nu afwachten of ...

Ik meld het nog wel

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

clioke
Lid geworden op: 04 mar 2007, 13:41

11 dec 2012, 06:57

Voilla se. Alles begint met dat papiertje.
Zo heb je zelf ook bewijzen in de hand voor als ze niet reageren.
Het gaat niet alleen over 'Waarom zou ik Linux willen?'. Het gaat ook over 'Waarom zou Linux mij willen?'

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

11 dec 2012, 07:41

Clioke, ik weet niet of je de ervaringen van andere misnoegden gelezen hebt op belgiumdigital.com (die link die ik hier hoger aangeef), daar staan verschillende verwijzingen naar dergelijke mails die ze van daaruit bekomen hebben, en dan was er plotseling iets verkeerd gelopen met de reeds aangekondigde terugbetaling en weet ik nog wat, ik ben nu door dat aangetekend schrijven wel 6,85€ meer kwijt, maar ik heb nog steeds geen hoop die 153,00€ terug te zien, en ook, indien ze toch nog op de rekening zouden te vinden zijn, moeten ze niet eens een dank van mij verwachten.

Neen Clioke, ik aanzie deze mail slechts als de zoveelste leugen die ik van daaruit reeds heb moeten aanhoren en lezen.

Op datum van 6 december had ik om 09u10 bij die "firma" een zekere Pim aan de telefoon die onmiddellijk naar de boekhouding zou stappen, en daar wachten tot de overschrijving gebeurd was, hij zou mij binnen 10 minuutjes, hoogstens 1 kwartuur terug bellen, ik wacht nog steeds ...

Ik zal hier nog wel het verdere verloop melden.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 dec 2012, 11:07

Ter info, van de terugbetaling die vorige maandag zogezegd uitgevoerd was is er nog steeds niets te zien op de rekening. :roll:

Ik heb vandaag de informatie gevraagd van welke rechtbank/vredegerecht zij afhangen teneinde verdere stappen te ondernemen.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

14 dec 2012, 11:59

Danny

Het mailtje dat je ontving ivm onmiddellijke terugbetaling : stuur kopie ook door naar de instanties die je reeds aanschreef hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 dec 2012, 18:17

Hello iedereen, eventjes ter informatie, op de door Pcekspeer aangehaalde link naar belgiumdigital komen tientallen gedupeerden hun verhaal doen, ongelooflijk wat die g....sters zich veroorloven, daar komen ze zelfs beweren met gedupeerden telefonisch gesproken te hebben wat volgens de gedupeerde dan niet waar blijkt te zijn, maar daar hoort men natuurlijk maar een kant van het verhaal, maar ik ben toch geneigd dit te geloven.

Ook is daar ergens een mogelijkheid opgegeven een klacht neer te leggen bij edubit, maar ik kan dat formulier niet gebruiken daar ik niet aan alle vragen een antwoord kan geven, daarom ben ik via hun aangeboden mogelijkheid contact, een mailtje gestuurd, met het relaas van mijn ervaringen, en ook met de inhoud van mijn aangetekend schrijven.

Binnen het uur kreeg ik antwoord dat ze het initiatief genomen hadden die b...dieten aan te manen de beloofde terugstorting uit te voeren, mij daarbij vragende, indien dit niet volgende donderdag (ik heb in mijn brief gesproken over de uiterste datum van terugbetaling, namelijk volgende donderdag 20 december) niet terugbetaald werd, ik mij onmiddelijk met edubit in verbinding mocht stellen.

Eens zien wat hier nu van te verwachten is.

@Pcekspeer, ik zal nu eventjes wachten op de reactie na de tussenkomst van edubit.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

16 dec 2012, 08:03

pcekspeer schreef:Danny

Het mailtje dat je ontving ivm onmiddellijke terugbetaling : stuur kopie ook door naar de instanties die je reeds aanschreef hé.
:wink:
Pcekspeer, ik liet je reeds weten dat ik nu eventjes zal wachten op de gevolgen van het initiatief van EDUBIT, maar intussen ben ik eens gaan neuzen bij Google en wat er zoal over die "firma" te vinden is. 8O
Wel, als je daar leest dat ze er zelfs niet voor terugschrikken zogezegde rekeninguittreksels als bewijs van terugbetaling aan de gedupeerden laten geworden, en ook is daar dezelfde mail te vinden die ik ook ontvangen heb als zou de terugbetaling uitgevoerd zijn.
Niet te geloven dat dergelijke praktijken blijven aanslepen

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

19 dec 2012, 16:53

Morgen 20 december 2012, de datum die ik opgegeven had als uiterste datum van betaling, eens zien of ik mijn geld nog zal kunnen zien voor de wereld ondergaat, maar ...

Heden een mail ontvangen van het Ministerie van Economische zaken, aan wie ik ook een afschrift van mijn aangetekend schrijven had laten geworden, daarin staat er te lezen dat:
- De wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming werd niet nageleefd.

- Proces-Verbaal is opgesteld en doorgestuurd naar het Parket van de heer Procureur des Konings te Dendermonde, waar het is ingeschreven onder het notitienummer DE.61.EC. (en nog een nummer)

Ik denk dat EDUPartner nu eventjes zal slikken :wink:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

31 dec 2012, 09:06

Daar het geld nog niet op de rekening te vinden was op datum van 20 december 2012 zoals in het aangetekend schrijven opgegeven werd, heb ik nog een mailtje gestuurd met de melding dat er nog steeds niets te zien was, en prompt kreeg ik een mailtje terug dat ze per fax een dringende overschrijving zouden aanvragen.
Het geld was op 24 december 2012 op de rekening.

Groetjes aan iedereen

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

benoni
Lid geworden op: 11 jan 2004, 21:46
Locatie: Zolder

12 jan 2013, 10:12

Mijn laptopscherm heb ik laten vervangen door laptopdokter.be
Even googlen,mailtje sturen en dadelijk antwoord.
afspraak gemaakt
scherm op het afgesproken uur aan huis hersteld!!Aan de afgesproken prijs en met 1 jaar schriftelijke garantie
Zeer vriendelijke technieker.
Zeer tevreden over deze dienst.
Slim zijn betekent dat je maar de helft gelooft van wat je hoort. Briljant zijn betekent dat je weet welke helft je moet geloven