Onbevlekte ontvangenis

hier is plaats voor alle wereldreligies

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

25 nov 2013, 10:49

Paca schreef:Er is een vagina en er is een penis met een paar testikels als hulpmiddelen. Wie meent een buitenwereldse conceptie te moeten poneren ... is uitermate goed gek! Wie meent dat er een slot op dit onderwerp moet gezet worden is uitermate verdacht en ongeloofwaardig. We leven, bij mijn weten, niet in het jaar 400 BC! We leven nu en niet in de sprookjeswereld van zovele eeuwen geleden. "Panta rhei" voor diegenen die ooit nog wat antiek Grieks gehad hebben! "Silver wolf", die waarschijnlijk niet eens weet wat een echte wolf is, mag wat gaan kwaken met de gedomesticeerde eendjes. De wilde ganzen vliegen nu met honderden naar hun eindbestemming ... Silver wolf zou eens naar de lucht boven hem/haar moeten kijken om de realiteit te zien ... echte wolven kennen dit fenomeen. En nu is het aan u!
@ PACA
Alvast dank voor uw scheldpartij :twisted: :roll: Hopelijk lucht dat op!?
Ik moet u even teleur stellen, want tijdens meerdere reizen in Canada en Alaska, denk ik meer wolven te hebben geobserveerd, dan u ooit in uw bangste dromen zal ontmoeten. Ik had het geluk om enkele weken bij de "Inuit" te mogen logeren en regelmatig met mijn Indiaanse gids er op uit te trekken. Hier in mijn woonkamer hangen trouwens enkele handwerkjes van "Wahya" .(Een door hem hand-bewerkt en beschilderde mini Indianentrom met een wolf erop en een totempaal van een wolf met huilende wolven erbij. Ik sponsorde ook jarenlang het project in "Yellowstone Park USA" om daar wolven uit Canada naartoe te brengen.
Momenteel trek ik in Frankrijk nog regelmatig door het "Parc national du Mercantour" in het spoor van de wolven. En mijn goede vrienden uit Bayern seinen me alle nieuwtjes over de wolven, die er langzaam maar zeker terugkeren.
Zo klopt toch één bewering of citaat van u..."Panta rhei"
Alles is inderdaad in beweging en deze "silver wolf" heeft zelf al een heel parcours afgelegd en hoopt nog een poosje verder te kunnen gaan....

Wat uw andere zure oprisping betreft... (over dat SLOT) ..
even nauwkeuriger lezen a.u.b. en ook wéten WIE deze topic startte, wat er op blz. 1 stond en...wat er op 22 Nov door xxI66 werd geschreven.
QUOTE
xxl66
Bericht Geplaatst: Vr 22 Nov 2013, 9:06 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
immaculate : clean, impeccable, neat, neat as a new pin, spick-and-span, spruce, squeaky-clean, trim.
Geen spatjes dus. De lakens blijven immaculaat.
topic mag gesloten.
EINDE CITAAT

Ps.: Dank aan REINI, die uw foute inschattingen trachtte bij te sturen.

SW :wink:

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

08 dec 2013, 06:23

Vandaag 8 december wordt het feest van de Onbevlekte Ontvangenis van Maria gevierd .

Als deze links doorkomen kan je de plaats zien waar de H.Maagd Maria dit aan de Heilige Bernadette heeft gezegd in het jaar onzer Heeres 1858 .

- en.lourdes-france.org/tv-lourdes/?=newtvlourdes

of wel deze

- www.youtube.com/watch?v=zWTG6dwwBxk&fea ... C3goKcFgUg


a.u.b

werewoef
:D :D
AMEN en AUM

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

08 dec 2013, 10:56

Naar het schijnt kunt ge daar het beste, ook uw LOTTO-formulier invullen en dat zou dan meer geluk brengen!?

Een destijds door de lokale dorps-paster opgeklopt verhaaltje, van een ziek meisje dat (ijlend in haar koorts) wat wazige beelden zag... :cry:
Eén platte commercie is het daar en dat was natuurlijk de bedoeling.
Intussen is het boeltje daar al enkele keren serieus overstroomd en wie er dan zonder kleerscheuren uitkwam, ging zich beroepen op een of andere goddelijke genade. Alweer brute pech voor wie wel schade leed, want dat zijn dan de ongelovigen zeker of de "niet uitverkorenen"

Jaarlijks worden er trein-en-bus-ladingen wanhopige mensen aangevoerd en die komen even ziek en gehandicapt terug, als ze vertrokken waren.
Hun schamele portemonnee werd wel wat lichter gemaakt. :twisted:

sw

bocuse
Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Locatie: wetteren

08 dec 2013, 12:27

Silver Wolf schreef:Naar het schijnt kunt ge daar het beste, ook uw LOTTO-formulier invullen en dat zou dan meer geluk brengen!?

Een destijds door de lokale dorps-paster opgeklopt verhaaltje, van een ziek meisje dat (ijlend in haar koorts) wat wazige beelden zag... :cry:
Eén platte commercie is het daar en dat was natuurlijk de bedoeling.
Intussen is het boeltje daar al enkele keren serieus overstroomd en wie er dan zonder kleerscheuren uitkwam, ging zich beroepen op een of andere goddelijke genade. Alweer brute pech voor wie wel schade leed, want dat zijn dan de ongelovigen zeker of de "niet uitverkorenen"

Jaarlijks worden er trein-en-bus-ladingen wanhopige mensen aangevoerd en die komen even ziek en gehandicapt terug, als ze vertrokken waren.
Hun schamele portemonnee werd wel wat lichter gemaakt. :twisted:

sw
De nagel op de kop SW .
En toch zijn er hier die het nodig vinden om verhaaltjes en prentjes van die oplichterij te blijven posten.... :roll:

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

08 dec 2013, 14:54

Als uitsmijter dit waar gebeurde verhaal....

De grootmoeder van een vroegere schoolmakker was al een poosje slepend ziek. En zijn moeder was met een groepje van de boerinnenbond naar Lourdes gereisd. Daar had ze een flesje gekocht, in de vorm van Maria, dat met water uit de bron van de grot was gevuld.
Thuis gekomen, zag ze tot haar verbijstering, dat het dopje niet perfect was afgesloten en het flesje nagenoeg leeg. Ze vulde het bij met kraantjeswater. Haar moeder beweerde, dat sinds ze elke dag enkele druppels van dat water op haar voorhoofd wreef, ze zich stukken beter voelde!
Met dank aan de drinkwatermaatschappij!

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

08 dec 2013, 20:38

Naar verluidt zou homeopathie ook op die manier werken. :idea:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

08 dec 2013, 22:26

Ach Silver Wolf, wolven zijn me niet vreemd, heb er in alle contreien mee te maken gehad. Ken hun gewoonten en lichaamstaal. En val zeker niet achterover van een bereisd mens. Considereer me zelf als ééntje. Niet speciaal in het Amerikaanse noorden maar in een ietwat meer gecompliceerde en onbekende Oosten. Ooit te paard op een volwassen tijger gereden? Ooit een volwassen Panda mogen knuffelen (geen doetjes, echte beren, de mensen beseffen dat niet). Ga eens op één van de drie bekende zijderoutes uw licht opsteken zonder de éénheidsworst van de veelbelovende reisorganisaties.
Trouwens, wist u dat we een Belgisch herdershondras hebben dat het nauwst met de wolf verwant is? En ja, heb er zo een paar gehad met uitermate voldoening betreffende onze wederzijdse verstandhouding. Ga nu maar een ander het leven leren kennen! Vale!

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

08 dec 2013, 23:03

Tis heel jammer dat het mooie , kleine evocatiefilmpje van de ommegang van zaterdagnacht, van de tachtig jarige viering van de zaligmaking van Bernadetje ( alsook op den dag van Maria's Onbevlekte Ontvangenis , hier niet gesmaakt werd .Misschien hebben sommigen zelfs de moeite niet gedaan om het even open te doen .

Daar dit topic door de opsteller gevraagd werd om te sluiten, verhuis ik deze prachtige link naar mijn topic over Maria .

Aan Paca dit even nog :

Belgie heeft maar één enkel hondenras, en deze herdershond heeft wel VIER VARIETEITEN namelijk :

De Mechelse Herdershond

De Tervuurse Herdershond

De Groenendaeler Herdershond

EN de Laekense Herdershond

De hond die het dichtste ooit bij de oermens was is de Keeshond . In drie hoogtes te verkrijen waarvan de WOLFS-Grauwe SPITZ de grootste is en wat van de wolf mee gekregen heeft .

En dan nog iets om te weten is het feit dat een gewone Belg, een goeie Mechelaar niet meer kan aanschaffen want het "" suprème kruim "" ervan wordt aan gouden prijzen verkocht aan politie en leger zowat overal in de wereld . In Dortmund hebben de plolitie hun Duitse herders ingeruild voor Mechelse schepers . :o :o :?: :?:

mvg-werewoef
AMEN en AUM

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

08 dec 2013, 23:13

socrates schreef:Naar verluidt zou homeopathie ook op die manier werken. :idea:
En verricht duidelijk ook geen wonderen... :wink:

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

09 dec 2013, 15:42

Paca schreef:Ach Silver Wolf, wolven zijn me niet vreemd, heb er in alle contreien mee te maken gehad. Ken hun gewoonten en lichaamstaal. En val zeker niet achterover van een bereisd mens. Considereer me zelf als ééntje. Niet speciaal in het Amerikaanse noorden maar in een ietwat meer gecompliceerde en onbekende Oosten. Ooit te paard op een volwassen tijger gereden? Ooit een volwassen Panda mogen knuffelen (geen doetjes, echte beren, de mensen beseffen dat niet). Ga eens op één van de drie bekende zijderoutes uw licht opsteken zonder de éénheidsworst van de veelbelovende reisorganisaties.
Trouwens, wist u dat we een Belgisch herdershondras hebben dat het nauwst met de wolf verwant is? En ja, heb er zo een paar gehad met uitermate voldoening betreffende onze wederzijdse verstandhouding. Ga nu maar een ander het leven leren kennen! Vale!
@ PACA.
U ambieerde mij persoonlijk aan te vallen door te schrijven...
"Silver wolf", die waarschijnlijk niet eens weet wat een echte wolf is, mag wat gaan kwaken met de gedomesticeerde eendjes.
EINDE CITAAT.
Ik had daar al op gereageerd en verdere polemieken zijn OFF-topic.
Dus wil ik me beperken tot het thema van deze topic. :wink:
Zoals de gedragsregels van seniorennet dat voorschrijven.
O.a. "Geen persoonlijke aanvallen en ON-topic blijven"... :)

sw