De Heelmeester

hier is plaats voor alle wereldreligies

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

15 nov 2013, 13:19

Fazal schreef:Geen commentaar! :evil:
Zeer bedenkelijk inderdaad, misschien was er vroeger iemand die gebeden heeft dat er dokters en medicijnen zouden komen, ik weet het niet. Dat men winst wil maken met medicijnen is dan weer iets anders maar toch.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

15 nov 2013, 13:38

YYZ schreef oa. :

...vandaar wellicht de correctie uit angst dat ze hun macht gaan verliezen....

Het terugfluiten van de mening van de pas verkozen paus bedoelend.

Tja YYZ, wat dacht je anders?? :twisted:
Fazal

15 nov 2013, 13:50

Fazal schreef:Geen commentaar! :evil:
Is het nefaste resultaat van hardnekkige believers, lees bijgelovigen!

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

15 nov 2013, 14:25

Fazal schreef:
Fazal schreef:Geen commentaar! :evil:
Is het nefaste resultaat van hardnekkige believers, lees bijgelovigen!
En daar hebben die kinderen niet voor gekozen. :evil:
Ze moesten ze voor de rechtbank slepen !

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

15 nov 2013, 14:35

Reini schreef:YYZ schreef oa. :

...vandaar wellicht de correctie uit angst dat ze hun macht gaan verliezen....

Het terugfluiten van de mening van de pas verkozen paus bedoelend.

Tja YYZ, wat dacht je anders?? :twisted:
Inderdaad Reini, wie een beetje alert is, ziet dit fenomeen ook op andere plaatsen verschijnen, er is dus verbetering op komst, dat is het goede nieuws. De 'macht' kan deze druk niet langer meer volhouden en de bevolking wordt steeds wakkerder, ben alvast benieuwd waar dat gaan eindigen. Kunnen ons maar beter voorbereiden op het ergste, je weet hoe die machtswellustelingen zijn, kijk maar naar Syrië (ea).

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

15 nov 2013, 14:47

talisman schreef:
Fazal schreef:
Fazal schreef:Geen commentaar! :evil:
Is het nefaste resultaat van hardnekkige believers, lees bijgelovigen!
En daar hebben die kinderen niet voor gekozen. :evil:
Ze moesten ze voor de rechtbank slepen !
Stond per toeval nog een linkje bij :wink:

De raadkamer in Antwerpen buigt zich op 16 mei over de duiveluitdrijving die de 18-jarige Layla H. fataal werd. Het parket wil haar ouders en de gebedsgenezer voor de correctionele rechtbank brengen wegens het opzettelijk toebrengen van slagen die ongewild de dood tot gevolg hadden. De drie verdachten ontkennen iedere betrokkenheid bij haar dood en zullen een buitenvervolgingstelling vragen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ving.dhtml

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

15 nov 2013, 17:35

YYZ schreef: De raadkamer in Antwerpen buigt zich op 16 mei over de duiveluitdrijving die de 18-jarige Layla H. fataal werd. Het parket wil haar ouders en de gebedsgenezer voor de correctionele rechtbank brengen wegens het opzettelijk toebrengen van slagen die ongewild de dood tot gevolg hadden. De drie verdachten ontkennen iedere betrokkenheid bij haar dood en zullen een buitenvervolgingstelling vragen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ving.dhtml
Prima, zo hoort dat !

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

16 nov 2013, 13:43

talisman schreef:Prima, zo hoort dat !
De Dag des Oordeels is nakend, we vrezen alleen dat de achterstand bij justitie nog groter zal worden. :wink:
Fazal

16 nov 2013, 18:49

De dag des oordeels is voor iedereen nakend. Het leven is nu eenmaal kort.
Maar of er echt een oordeel zal volgen, dat is een andere vraag!
Ik denk persoonlijk van niet! Nee! Ik ben er zeker van, dat er geen oordeel zal volgen!
Tenzij er een god zou bestaan die zich met iedereen 'afzonderlijk' bezighoudt!? Maar dàt, geloof ik al zéér zéker niet! En dàt, is mijn geloof!
En weer nee eigenlijk! Dàt, is mijn overtuiging! :!:
Gast

17 nov 2013, 00:22

eliana schreef:In de Bijbel kun je lezen dat een vrouw twaalf jaar lang aan bloedingen leed. Ze had haar hele vermogen aan dokters opgemaakt, maar niemand had haar kunnen helpen. Het lukt haar Hem/Jezus van achteren te naderen en de kwast van zijn mantel aan te raken. Meteen hield de bloeding op.

In onze tijd zijn er zoveel zieken. AfbeeldingVeel mensen gaan wel naar de dokter, maar worden toch niet beter. Wel dank voor de mensen die wel genezing ontvangen zonder Christus in hun leven, maar dit is tijdelijk.

Dat mensen weten dat ze naar een grote Heelmeester mogen gaan. En het adres van de groet Heelmeester is Christus die in de Hemel woont.
Idd, er duiken terug charlatans op die radeloze zieken genezing beloven door gebed en het geloof in Jezus. Als deze zieken dan in hun zondige pijnen tenonder moeten gaan omdat ze hun ganse leven niet op hun blote knieën gekropen hebben voor de here jezus, Allah, Boedha, hare krisnadinges, enz...zal het wel hun fout geweest zijn ! Het enige waar ik zeker van ben is het feit dat bijbels, korans en andere geschriften verdacht totaal aan gewiekste MENSEN kunnen toegeschreven worden. Een god die mensen laat geboren worden met een goede inborst versus een kwade...komaan zeg...alle goden wordt oneindige goedheid toebedacht,
voor wie hij slechtheid voorzag, het eeuwige kwellen ??? De "Kwast"? van jezus' mantel is niet voor iedereen weggelegd. Eigenlijk...neem eens je voorgeschreven medicatie :roll:

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

17 nov 2013, 10:13

eliana schreef:In de Bijbel kun je lezen dat een vrouw twaalf jaar lang aan bloedingen leed. Ze had haar hele vermogen aan dokters opgemaakt, maar niemand had haar kunnen helpen. Het lukt haar Hem/Jezus van achteren te naderen en de kwast van zijn mantel aan te raken. Meteen hield de bloeding op.

In onze tijd zijn er zoveel zieken. AfbeeldingVeel mensen gaan wel naar de dokter, maar worden toch niet beter. Wel dank voor de mensen die wel genezing ontvangen zonder Christus in hun leven, maar dit is tijdelijk.

Dat mensen weten dat ze naar een grote Heelmeester mogen gaan. En het adres van de groet Heelmeester is Christus die in de Hemel woont.
Zo een mensen zijn een gevaar voor de maatschappij, en zeker voor het forum hier, want zij trachten vat te krijgen op mensen die zwaar ziek zijn, en sturen dan privé berichten met (zo gezegde) oplossingen. DE BIJBEL lezen... :roll: :roll:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

17 nov 2013, 10:16

Fazal schreef:De dag des oordeels is voor iedereen nakend. Het leven is nu eenmaal kort. Maar of er echt een oordeel zal volgen, dat is een andere vraag! Ik denk persoonlijk van niet! Nee! Ik ben er zeker van, dat er geen oordeel zal volgen! Tenzij er een god zou bestaan die zich met iedereen 'afzonderlijk' bezighoudt!? Maar dàt, geloof ik al zéér zéker niet! En dàt, is mijn geloof! En weer nee eigenlijk! Dàt, is mijn overtuiging! :!:
Er zijn wellicht verschillende Dagen des Oordeels, in dit geval wou ik verwijzen naar hier op aarde. Verschillende machtswellustelingen die de bevolking in gevangenschap houden zullen voor de rechter verschijnen waar ze verantwoording moeten afleggen. Het is nu al zeker dat ze geen verhaal hebben tegen de aangevoerde bewijslast waardoor de bevolking hiervan bevrijd wordt. Die andere dag zullen we dan zien.

robbedoes1949
Lid geworden op: 13 mei 2013, 15:40

25 nov 2013, 15:35

Wat ik zeker weet is dat de Godslasteraars die het in hun broek zullen doen op DIE dag nog bij de gelukkigen zullen zijn. De echte schuldigen zullen mogen kruipen waar ze willen, het zal echt niets uithalen, het zal meer dan geween en tandengeknars zijn. Eèn ding is zeker, het kookpunt is bereikt dus lees mss. eens HET boek als je op de hoogte wil zijn van wat je te wachten staat en zeg dan niet dat je niet op de hoogte was. Wat zou je u aantrekken van God als je gewoon bent om dagelijks zelf voor God te spelen maar het kan verkeren.
Iedereen welkom

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

25 nov 2013, 15:41

robbedoes1949 schreef:Wat ik zeker weet is dat de Godslasteraars die het in hun broek zullen doen op DIE dag nog bij de gelukkigen zullen zijn. De echte schuldigen zullen mogen kruipen waar ze willen, het zal echt niets uithalen, het zal meer dan geween en tandengeknars zijn. Eèn ding is zeker, het kookpunt is bereikt dus lees mss. eens HET boek als je op de hoogte wil zijn van wat je te wachten staat en zeg dan niet dat je niet op de hoogte was. Wat zou je u aantrekken van God als je gewoon bent om dagelijks zelf voor God te spelen maar het kan verkeren.
Brrrrrrr...... wat ben ik nu bang. Dat is toch de bedoeling niet ? :roll: