VirtualDub-
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Beste Forum,
Is er iemand die mij kan helpen om het programma VirualDub te vinden met in het tabblad “Video” dan “filters” en dan op “Add” de plug-in “subtitler”.
Ik heb geen probleem om het programma te downloaden, maar bij allen ontbreekt “subtitler”.
Vroeger, voor ik Windows 11 had, kon ik de plug-in “subtitler plug-in” downloaden en plakken in VirtualDub, maar sinds Windows 11 kan ik niet meer plakken in het programma.
Is er iemand die mij kan helpen om het programma VirualDub te vinden met in het tabblad “Video” dan “filters” en dan op “Add” de plug-in “subtitler”.
Ik heb geen probleem om het programma te downloaden, maar bij allen ontbreekt “subtitler”.
Vroeger, voor ik Windows 11 had, kon ik de plug-in “subtitler plug-in” downloaden en plakken in VirtualDub, maar sinds Windows 11 kan ik niet meer plakken in het programma.
ASUS Aerocool CS103
1 TB 16 GB processor - Intel i3-14100F
Windows 11 - Firefox
Windows 11 - Firefox
-
verhaegen - Support SeniorenNet
VirtualDub-filters kunnen handmatig worden geladen door op de knop Laden te klikken die wordt weergegeven in het dialoogvenster Filters toevoegen. Ze kunnen ook automatisch worden geladen bij het opstarten als u de .vdf bestand in een plugins subdirectory onder de VirtualDub programma directory. Het is mogelijk, hoewel ongebruikelijk, voor filters om met elkaar in conflict te komen, dus als je problemen hebt met een bepaalde filterketen, wil je misschien proberen elk filter afzonderlijk te testen om de reikwijdte van het probleem te verkleinen.
https://www.virtualdub.org/virtualdub_filters.html
https://www.virtualdub.org/virtualdub_filters.html
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Beste verhaegen,
Het lukte niet om de filter op te laden.
Het resultaat was dat mijn PC crashte, en ik hem moest laten herstellen.
Ik laat het om VirtualDub te gebruiken.
Toch bedankt voor u voorstel, groetjes.
Het lukte niet om de filter op te laden.
Het resultaat was dat mijn PC crashte, en ik hem moest laten herstellen.
Ik laat het om VirtualDub te gebruiken.
Toch bedankt voor u voorstel, groetjes.
ASUS Aerocool CS103
Windows 11 - Firefox
Windows 11 - Firefox
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Ik heb virtualdub vroeger goed gebruikt zonder die plugins, maar nu doe ik maar zeer zelden videobewerking. Maar ik vind het straf (eerder onwaarschijnlijk) dat dàt de reden zou zijn van je crash. En laten herstellen omwille van een crash vind ik ook verdacht. Er moet meer aan de hand zijn.