Easeus Recovery

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

29 mar 2019, 20:48

Bij wijze van proef installeerde ik Easeus Recovery Wizard op een laptop met Windows 10. Achteraf wou ik dit programma van de laptop verwijderen, maar slaag daar helemaal niet in.
Als ik bvb. een Revo uninstaller inschakel, ziet die zelfs Eseaus niet staan.
Hoe krijg ik die Easeus weg van de computer ?
Ik zocht al het net af , maar vind geen toepassing voor Windows 10.
Eigenaardig dat dit programma blijkbaar onzichtbaar is voor verwijdering .... 8O
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

30 mar 2019, 13:55

Toby,
verwijderen:

Zorg ervoor dat de wizard Gegevensherstel niet actief is.
Ga in het Windows Start-menu naar
Start> Programma's> EaseUS de wizard voor gegevensherstel> Installatie van de wizard Gegevensherstel ongedaan maken.
Klik op "Ja" om de verwijdering te bevestigen. De Data Recovery Wizard wordt automatisch volledig van uw computer verwijderd.

Als dit item niet beschikbaar is, kunt u de wizard Gegevensherstel als volgt verwijderen:

1. Klik op "Configuratiescherm" en dubbelklik vervolgens op het pictogram "Programma's toevoegen of verwijderen".
2. Klik op de wizard Gegevensherstel en klik vervolgens op "Verwijderen".
3. Klik op "Ja" wanneer het bevestigingsdialoogvenster verschijnt.
4. Volg de instructies op het scherm.
Vertaling van :
https://www.easeus.com/datarecoverywiza ... nstall.htm

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

07 apr 2019, 07:24

Andermaal veel dank Sony voor je grenzeloze inzet op dit forum. Heerlijke bijdragen, bovendien.
Maar ik had nog niet de gelegenheid om veel te "computeren" de laatste tijd, zodat hierbij mijn excuses voor het wachten op mijn resultaat.
Dat komt er wel eerstdaags aan hoor en ik laat zeker en vast iets weten.
Da's mijn gewoonte overigens. :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

07 apr 2019, 09:26

Toby,

geen probleem ik zal het vervolg wel lezen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

20 apr 2019, 14:48

Aan de hand van je instructies, probleem opgelost.
Bedankt Sony. 8)
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

21 apr 2019, 08:33

Toby,

graag gedaan en bedankt voor de info.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet