aanpassingen melden+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

09 mei 2006, 09:25

Ik pas regelmatig mijn website aan. Hoe kan ik een lijst weergeven van de aanpassingen met data van aanpassing? (Ik zag dit ooit op een website).

Voor mensen die regelmatig naar mijn website kijken zou het onmiddellijk duidelijk moeten zijn of er iets veranderd is, en wanneer. Anders duurt het veel te lang om alles na te kijken. Er staat namelijk veel info op.

Vermits ik regelmatig iets aanpas, zou het ook niet te arbeidsintensief mogen zijn.
Soms komt er een nieuw item bij (bv zomeruur in Guatemala), dat heb ik opgelost door het op de home page te melden. Maar als er een volgend item opkomt verdwijnt dat. Kan ik zorgen dat ze dat gemakkelijk terugvinden? (Voor degenen die maar af en toe komen , en de vorige aanpassing gemist hebben.) Meestal betreft het een aanvulling of verandering van een bestaande tekst.

Bestaat er een tag of zo om dit allemaal weer te geven zonder het in de tekst zelf te zetten? Ik werk in kladblok met html en css, en ben nog een beginner wat betreft websites maken. www.triangulovzw.tk

Alvast bedankt!

Kris

omaatje
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:17
Locatie: Knokke-Heist

09 mei 2006, 15:36

Hallo ,
was ook even aan het rondneuzen en vond dit :

typ eventueel voor het script last update op

Plaats dit gedeelte in de body van je pagina:
<SCRIPT type="text/javascript" language="JavaScript">
<!-- ;
document.write(document.lastModified)
// end hide -->
</SCRIPT>
misschien kan dit je helpen .(ben maar een beginneling hoor)
groetjes omaatje
doe wel en zie niet

Windows 7 Ultimate

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

17 jun 2006, 10:48

Dag omaatje,

Ik merk nu dat ik vergat te reageren op uw tip. Bedankt ervoor. "Laatst aangepast op ..." stond er al op. Maar dan weten de bezoekers nog niet waar er iets veranderd is. Ik wilde ze een zoektocht besparen. Ik heb er nu gewoon pagina aan toegevoegd. (http://www.triangulovzw.be/aanpassingen.htm). Daarop zet ik de data met een link naar de aanpassing op die datum. Misschien wat omslachtig, maar tot ik iets beter vind is het een hulp voor wie regelmatig een kijkje neemt op mijn website.
Groetjes, en nog veel webplezier!
Kris