reactie

Hier is de plaats voor discussie en vragen over psychische aandoeningen

zicko2008
Lid geworden op: 21 jun 2008, 13:46

26 jun 2008, 16:03

Ik heb begrepen dat het te moeilijk was om mijn probleem te berde te brengen.
Laatst gewijzigd door zicko2008 op 27 jun 2008, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

wizzard
Lid geworden op: 11 dec 2007, 20:30
Locatie: hasselt

26 jun 2008, 17:29

zicko2008 ik denk dat dit verhaal nogmaals bewijst dat liefde blind is. ik heb er geen idee van wat je kan aanvangen buiten gerechtelijke procedures maar wens je toch een spoedige oplossing toe.
groetjes,
wizzard
leven en laten leven

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

26 jun 2008, 23:49

Alléé mensen"Liefde is blind" komaan hé zeg!
Persoonlijk zou ik zeggen (als er al iets van waar is wat hier wordt geschreven) hoe kunde zo .... (ga het hier niet neerpennen) zijn???

Voorbeeldje: Op zakelijk vlak bereikte ik al de hoogtepunten waarvan hij voordien enkel kon dromen. Ik was al tevreden dat hij met de pluimen ging lopen...

Astemblieft en dat vraagt hier wat begrip???

Mvg,

P.Siemons
bakker

27 jun 2008, 08:39

Hoe rijmt men dat met deze posting van 21 juni van, zelfde poster ? :

"
Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 14:17 Onderwerp: invaliditeit

--------------------------------------------------------------------------------

Sedert 2000 geniet ik van een invakiditeitsuitkering. Nu wil ik opnieuw gaan werken maar mijn baas heeft mij niet meer nodig. Mij ontslaan wil hij ook niet. Als ik ander werk vind moet ik zelf ontslag nemen. Dit is een zwaar financieel verlies, daar ik vroeger veel meer verdiende dan ik ooit nog zal verdienen.
Ik zou graag terug naar mijn vorige job teruggaan.
Kan mijn baas mij verplichten zelf ontslag te nemen.
Alles draait natuurlijk om anciëniteit en ontslagvergoeding.
Dank voor een tipje
MJke "

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

27 jun 2008, 08:43

Had het nog niet gezien Bakker!
In een reactie op de vraag van zicko2008 heb ik mij de vraag gesteld :
...als er al iets van waar is wat hier wordt geschreven....

Mvg,

P.Siemons

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

27 jun 2008, 11:55

zicko2008 schreef:Ik heb begrepen dat het te moeilijk was om mijn probleem te berde te brengen.
Zicko 2008 schreef:
Hoi,
Ik had een relatie met een man die reeds jaren aan het scheiden was.
Samen kregen we 2 kinderen (21j-14j).
Nooit mocht ik op zijn adres wonen, zelfs niet toen ik de woning kocht waar hij zijn domicilie had en woonde.
Ik woonde al die jaren op een postbusadres maar verbleef steeds in de woning die ik nadien kocht.
Op zakelijk vlak bereikte ik al de hoogtepunten waarvan hij voordien enkl kon dromen. Ik was al tevreden dat hij met de pluimen ging lopen...dan was hij weer een tijdje rustig...de rest van de jaren gingen gepaard door mishandeling, slagen en verwondingen, doodsbedreigingen en dreigementen mijn kinderen af te pakken. De macht en geld die hij via mij verkreeg misbruikte hij en al die jaren (20)en kon ik niets beginnen.
Sedert 1999 trachte hij me 4 maal te colloqueren. Hij genoeg vriendjes-dokters, an dat wat iedereen me nu nog zegt is dat dit in deze tijd niet meer mogelijk is...ik heb echter alles zwart op wit....
Gelukkig werden al deze pogingen door de vrederechter vernietigd en was ik steeds weer vrij.....een reden te meer voor hem om te trachten me echt gek te maken....uit angst voor mijn kinderen deed ik alles voor hem...

Wie geloofde mij nog....ik had het immers toegelaten...alle instanties heb ik ingelicht...en DAN in 2005 overleed zijn wettelijke echtgenote na 23 jaren echtscheidingsprocedure...EN JA toen was hij eindelijk weduwnaar.
Nu kon hij echt zijn macht gebruiken...mijn dochter werd net toen 18 jaar en door haar enkele legaten te geven in de verschillende firma's ( waarvan ik de grootste aandeelhouder was) PLUS een Porche, nam ze afstand van mij en ging ze officieel bij hem wonen.
Mijn zoontje en ik woonde reeds een tijdje op een ander officieel adres.
Hij schakelde de jeugdrechtbank in, kocht zelfs een gerechtsdeskundige om (wat nadien bewezen werd via tegenexpertiese), liet overal en alles blokkeren, kortom ik had geen enkel papier in handen omdat hij al die jaren alles regelde.
Ik moest verschillende advokaten inschakelen, torenhoge rekeningen betalen om mijn zaken te controleren en ja, dat wat hij deed was niet wettelijk.
Het stoorde hem niet, hij betaalde mij niets meer uit, waardoor ik telkens rechtzaken moest afsluiten e.d.m.
Nu na 2 jaren heb ik eindelijk van de jeugdrechtbank de volledige voogdij over mijn zoontje...
Maar daar stopt het dan...
Wat ik ook doe of wat ik via mijn advokaten laat onderzoeken, HIJ bezit alle papieren en er is geen mogelijk ook maar te achterhalen wa( hij allemaal bekokstooft.
MIJN VRAAG IS: Hoe kan ik mij ervan verzekeren dat er later nog geld over is voor een studie voor mijn zoontje?
En dan te weten dat wij nooit getrouwd zijn geweest en dat vele aandelen mij toebehoren, dus ook mijn zoontje.
Mijn advokatn zijn goed, doch enkel als ik hen een plan of duidelijke theorie voorleg.
Maar dat is juist wat ik niet weet, ik heb daar niet voor gestudeerd.
Iedere troostend of helpend antwoordje zou heel welkom zijn....
Groetjes,
MJke



Waarom hebt ge uw volledige posting weggehaald?
Ik had uw originele citaat nog staan zodat de anderen ook ietwat wijs zouden kunnen geraken uit de antwoorden op je vraag, nu slaat het nergens op!

Mvg,

P.Siemons
Gast

27 jun 2008, 12:19

Niet vergeten mannen, dat de seizoenswisseling is geweest?!

Ik zou zeggen: lezen en niet op reageren. :wink:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

27 jun 2008, 12:37

kwezel schreef:Niet vergeten mannen, dat de seizoenswisseling is geweest?!

Ik zou zeggen: lezen en niet op reageren. :wink:
't Moet zoiets zijn ja. :wink: :wink:

Mvg,

P.Siemons
bakker

27 jun 2008, 18:52

Zicko2008, misschien kan u best wat verduidelijking geven dan over de samenhang van uw twee postings.

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

29 jun 2008, 02:09

Ze hebben er weer een paar gelost die hun pillen nietmeer innemen :lol: