ernstige psychische aandoeningen

Hier is de plaats voor discussie en vragen over psychische aandoeningen

mariejo 2
Lid geworden op: 15 jun 2008, 15:13

01 jul 2008, 10:54

dag pluto 989
ja nu zijn we toch beter tevreden en kunnen nu geruster slapen ,het is je kind ge hebt hem op de wereld gezet en je wil dat uw kind een mooie toekomst heeft en vooral gezond blijft,maar zoals het nu is ,dat heb je totaal niet in de hand,
mijn zoon is nu voor 40 dagen gedwongen opname noemt men dat tegenwoordig klingt iets mooier maar het blijft hetzelfde dus colocatie,ik heb ondertussen een afspraak kunnen regelen rond de tafel met de psychiater psycholoog ,therapeut,en wijzelf,we zullen zelf gehoord worden en zij zeggen het hunne,hopelijk komt er nu eindelijk een goed gevolg dat voor beide partije beter bevalt,we zuullen zien op 11 juli
en ja pluto wij hebben nog een zoon die bijna 38 jaar ,hij is vrijgezel gebleven heeft een goede job doet aan fotografie heeft een goede vaste vriendin, gelukkig hebben wij altijd een heel goed kontakt met hun,hij is kinderloos maar zijn vriendin heeft een zoon die ook 18 jaar is ,maar wel een brave jongen,daar hebben we meer geluk mee he
groetjes mariejo 2
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
positief denken verlengt je leven
en je kan het veel beter aan

mariejo 2
Lid geworden op: 15 jun 2008, 15:13

02 jul 2008, 14:44

hallo hier nog wat van mij
mijn zoon is nu in de gesloten afdeling,heb met de dokter gesproken,die geeft aan dat hij het heel goed doet hij neemt de medikatie en volgt de aangeboden programma's,spreekt met de therapeut,en de persoonlijke begeleiding kan goed met hem samenwerken,alsof er niet veel aan de hand is,maar nu is hij onder controle en heeft geen andere keuze natuurlijk,jammer genoeg is hij op ons nog boos en wenst ons nog niet te zien,dat heeft tijd nodig begrijpelijk,maar de instelling waar hij verbleef,daar wil hij niet meer naartoe de dokter wil hem blijkbaar er niet terug naartoe sturen,maar waarom ?mijn andere zoon denkt van zijn broer opgevangen te hebben dat hij daar onheus behandeld zou zijn,het hoe en wat dat gaan wijzelf misschien niet te horen krijgen,en na 3 maanden zal hij ,als er geen oplossing van de instelling uit komt uitgeschreven worden(de instelling) de psychiater zegt wel dat hij onze zoon daar wil houden en voor langere tijd,en ik zie dat alleen maar gebeuren als hij vrplicht wordt te blijven,ik heb nu een afspraak voor ons en de dokter om dat toch te bekomen en zien of er een opvang in een andere sektor mogelijk is,hij wil op een of andere manier zelfstandig kunnen zijn en met veel hulp en begeleiding lukt het misschien nog
vandaag wil ik graag antwoord van de instelling wat zij van plan zijn,beschuldigen doe ik niet ,daar ik niet zeker ben ,maar hij was er helemaal niet graag,het klikte blijkbaar niet, er zijn mensen bij met zwaardere stoornissen en dat voelt niet goed aan ,nu nog afwachten op het gesprek; en ons niet laten doen
groetjes mariejo 2
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
positief denken verlengt je leven
en je kan het veel beter aan